i need copper foams!

runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
edited July 2011 in Pretty Sneaky
dirty-copper-foam-1-04.jpg i will trade you heat if you have these in my size...9 9.5 or 10

Replies

  • UPTOWNUPTOWN Posts: 12,995 Regulator
    edited July 2011
    ill keep an eye out

    but yo cuzzin wolf ... are these shits real???? also ... where can i get these shits (OFFICIAL)

    261756_215704208472247_188547034521298_654774_6317534_n.jpg

    if these arent real .. they need to find the guy who bootlegged these, hire him, and give him a 100,000 dollar signing bonus
  • UPTOWNUPTOWN Posts: 12,995 Regulator
    edited July 2011
    I also need these ... i know im late :O(

    nike-air-max-lebron-vii-low-white-gold-3-570x427.jpg
  • DRODRO Posts: 9,943 ✭✭✭
    edited July 2011
    Aye wold..i got a home boy with a 10.5.... Dude got major heat!!
  • all originalall original Posts: 404 ✭✭✭
    edited July 2011
    ill keep an eye out

    but yo cuzzin wolf ... are these shits real???? also ... where can i get these shits (OFFICIAL)

    261756_215704208472247_188547034521298_654774_6317534_n.jpg

    if these arent real .. they need to find the guy who bootlegged these, hire him, and give him a 100,000 dollar signing bonus


    lol them shits fake
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Aye wold..i got a home boy with a 10.5.... Dude got major heat!!

    ill do a 10.5 for the copper foam....find out the condition and what he wants for them....
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    I also need these ... i know im late :O(

    nike-air-max-lebron-vii-low-white-gold-3-570x427.jpg

    thanks connexx...yo check jimmy jazz seach "lebron" they have these in a couple colors....oh and year that air max 13 is uber fake
  • DRODRO Posts: 9,943 ✭✭✭
    edited July 2011
    ill do a 10.5 for the copper foam....find out the condition and what he wants for them....

    this is the thing.. if he wasnt a trade.. what size 10.5 or 10 do you have.. cause yo ass wear like a 9.5 right?
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    this is the thing.. if he wasnt a trade.. what size 10.5 or 10 do you have.. cause yo ass wear like a 9.5 right?

    i got a couple pair of spizikes.... some red/white 12's...... some urban haze retro 1's....griffey fresh waters....all black half cents.....all 10.5 and all vvnds and a few more
  • A$AP_A$TONA$AP_A$TON Aka Memphis Fleek Posts: 10,529 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    ill keep an eye out

    but yo cuzzin wolf ... are these shits real???? also ... where can i get these shits (OFFICIAL)

    261756_215704208472247_188547034521298_654774_6317534_n.jpg

    if these arent real .. they need to find the guy who bootlegged these, hire him, and give him a 100,000 dollar signing bonus

    *face palm* One day I was chillin at the crib and I got all these pic messages on my phone. My nigga sent me some pics of all these shoes he got, it was a pair of these, except french blue, and the 3's, the 8's, and some griffeys and they all had the big ass air bubbles. I was like bruh, where u get these? Knowing damn well they was fake, I still asked. He was like na bruh bruh I got a plug I cant tell u. Des dont hit the streets til 2012. I couldnt do nuttin but shake my head and laugh.

    I was like come on bruh, u got bread and a good shoe reputation jus hit the mall. But I kept it to myself.
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    *face palm* One day I was chillin at the crib and I got all these pic messages on my phone. My nigga sent me some pics of all these shoes he got, it was a pair of these, except french blue, and the 3's, the 8's, and some griffeys and they all had the big ass air bubbles. I was like bruh, where u get these? Knowing damn well they was fake, I still asked. He was like na bruh bruh I got a plug I cant tell u. Des dont hit the streets til 2012. I couldnt do nuttin but shake my head and laugh.

    I was like come on bruh, u got bread and a good shoe reputation jus hit the mall. But I kept it to myself.

    this allways = "barber shop" lmao
  • UPTOWNUPTOWN Posts: 12,995 Regulator
    edited July 2011
    lol them shits fake
    thanks connexx...yo check jimmy jazz seach "lebron" they have these in a couple colors....oh and year that air max 13 is uber fake
    *face palm* One day I was chillin at the crib and I got all these pic messages on my phone. My nigga sent me some pics of all these shoes he got, it was a pair of these, except french blue, and the 3's, the 8's, and some griffeys and they all had the big ass air bubbles. I was like bruh, where u get these? Knowing damn well they was fake, I still asked. He was like na bruh bruh I got a plug I cant tell u. Des dont hit the streets til 2012. I couldnt do nuttin but shake my head and laugh.

    I was like come on bruh, u got bread and a good shoe reputation jus hit the mall. But I kept it to myself.


    yeah .... im not big on all this shit so i always ask ... i know hot shit when i see it but i have no idea if its real or not if i dont see it at the mall ... cause some of them shits be exclusive ... plus footlocker etc has garbage websites. so trying to find even the shit you know you saw there is sometimes a bunch of BS

    those shits are fire tho ... their much better than 60% of that shit in stores EASILY .... if i was running nike or had some wild power position there ... id be jackin the shit out of some of these bootleggers designs LOL .... its like a cop taking a jar of kush from you and smoking it right in your face LOL .... fuck you gonna do?? call another cop??? LOLOLOLOLOL nigga your doing illegal shit anyway LOL ... i might even be coo about it and throw the lil dude 10 stacks cause im a good nigga LOL ... some of that fake shit looks akward when you see it in person ... but if nike actually embraced some of this shit they could REALLY have a vicious grip on fashion as a whole cause they could make it right with their equipment and sweatshop workers


    man you could rock these shits with button downs, polos, or tees ... usually only classics can pull that off ....like even those new griffeys that are out now ... you cant rock those with everything but this bootlegger was on some ol tony starks cuban linx dying clarks shit right here

    261756_215704208472247_188547034521298_654774_6317534_n.jpg
  • DRODRO Posts: 9,943 ✭✭✭
    edited July 2011
    i got a couple pair of spizikes.... some red/white 12's...... some urban haze retro 1's....griffey fresh waters....all black half cents.....all 10.5 and all vvnds and a few more

    Ayyyyy make a u tube vid of what u willin 2 trade and ill send it 2 him
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
  • _Goldie__Goldie_ Quill Season Has Begun Posts: 16,320 Regulator
    edited July 2011
    Give me dem yeezys and i got u
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Give me dem yeezys and i got u

    boooiiii stop lol
  • _Goldie__Goldie_ Quill Season Has Begun Posts: 16,320 Regulator
    edited July 2011
    boooiiii stop lol

    lmaoooooooooooooo

    Just fukkin wit u,let me know wut else u got n i got u
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    lmaoooooooooooooo

    Just fukkin wit u,let me know wut else u got n i got u

    what size?
  • _Goldie__Goldie_ Quill Season Has Begun Posts: 16,320 Regulator
    edited July 2011
    what size?

    9 or 9 1/2
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    9 or 9 1/2

    check my youtube vids...search runningwolf1980
  • G MackG Mack Posts: 6,255 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
  • _Goldie__Goldie_ Quill Season Has Begun Posts: 16,320 Regulator
    edited July 2011
    check my youtube vids...search runningwolf1980

    Do u have any white and black 11's?
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    iight dro......asap cool?
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    i'll trade u a pair of copper foams for a pair of preheats

    :/ kill yourself.....you dont have coppers...troll
  • DoUwant2go2Heaven?DoUwant2go2Heaven? Lover of Jesus Christ and a Minister of reconcilation! Do you know Him? 2 Babylon the GreatPosts: 7,303 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    i'll sell you mine. Size 11 though.
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,014 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    i got en son

    u wanna trade?

    post tagged pic or die
Sign In or Register to comment.