How many of you lazy hoes know how to make a plate for your man

1101113151623

Replies

  • hummingbirdhummingbird Posts: 2,341
    edited April 2010
    isayas wrote: »
    Stuffs get old u need to throw it out, and deal with the present times. That was back in the day, who cares if u don't do it. He can get off his ass and get it himself.

    lol thats the problem with relationships now. There is nothing "old" about taking pride in being able to take care of your loved one.

    And as said in this thread before, of course he can do it his self. But I WANT to do it for him. I want to see the happiness he gets on his face when he's worked all day or tired fromw hatever and I hand him his plate and he grubs and looks completly at peace. I love knowing im part of the reason for that contempt.

    Just as I can change my own oil ( even put starter on my own car before) but he wouldnt dare let me do it. I dont have to take out the trash or mow the lawn or even just the other day I was gonna tighten the screws ont he screen door and he caught me and took the screwdriver from me and did it for me.

    Again I ask if it works why change it? Do you just randomly throw things out because youve had them for awhile even though they still work just as good as the day you bought them? That doesnt make sense.
  • MsSouthernMsSouthern Posts: 14,233
    edited April 2010
    Lol don't hurt her Southern.


    lol


    my whole point is that what you won't do for your man another woman will

    and men like to be cared for just like women do

    she'll learn one day .... hopefully
  • THEsweetheart92THEsweetheart92 Posts: 1,089
    edited April 2010
    c1up wrote: »
    *raises eyebrows* lol

    i take it that you didnt see the other thread where all the old female posters don't mind cum on their face.

    next thread would be about wiping his ass.
  • dr. zero_ahhdr. zero_ahh Posts: 299
    edited April 2010
    I get my own plate. Fuck I look like waiting for her to do it because she's a woman? She can hook me up in other ways. Yeah she may be the girlfriend or the wife, but if I'm hungry...fuck that shit! I'm getting my own plate and that's final. She can reciprocate some other way.
  • DWODWO Posts: 39,934
    edited April 2010
    jcapri just made a thread the other day realizing that she was arguing against thing that made sense just because she was young and being fooolishly defiant, thinking that she knew better...

    something happened that made her realize that even though the ppl on this board are a few yearsolder than her, none of this shit is really knew, cuz we've all be there before..she just apologized for being so hard headed..it ended up being a pretty funny and long thread.. someone should bump or link it
  • isayasisayas Posts: 2,989
    edited April 2010
    i take it that you didnt see the other thread where all the old female posters don't mind cum on their face.

    next thread would be about wiping his ass.

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, etherin' these old heads.
  • middlemanmiddleman Posts: 98
    edited April 2010
    lady_c wrote: »
    smfh.
    gonna die with 867475 cats asses.

    Old cat lady from the simpsons ass
  • isayasisayas Posts: 2,989
    edited April 2010
    lol thats the problem with relationships now. There is nothing "old" about taking pride in being able to take care of your loved one.

    And as said in this thread before, of course he can do it his self. But I WANT to do it for him. I want to see the happiness he gets on his face when he's worked all day or tired fromw hatever and I hand him his plate and he grubs and looks completly at peace. I love knowing im part of the reason for that contempt.

    Just as I can change my own oil ( even put starter on my own car before) but he wouldnt dare let me do it. I dont have to take out the trash or mow the lawn or even just the other day I was gonna tighten the screws ont he screen door and he caught me and took the screwdriver from me and did it for me.

    Again I ask if it works why change it? Do you just randomly throw things out because youve had them for awhile even though they still work just as good as the day you bought them? That doesnt make sense.

    I'm gonna to be alone. So all of this stuff really doesn't applied to me.
  • Blue VirgoBlue Virgo Posts: 7,100
    edited April 2010
    we're not talking about at home. we're talking about in social gatherings, where he won't be the chef...

    oh, ok.
    um, i'd make his plate. my momma would kick my ass if she knew i didn't fix my man a plate.
  • Whatcha wearing?Whatcha wearing? Posts: 350
    edited April 2010
    i take it that you didnt see the other thread where all the old female posters don't mind cum on their face.

    next thread would be about wiping his ass.

    You mind cum on your face? If so you better not mind it down your throat.
  • DWODWO Posts: 39,934
    edited April 2010
    I get my own plate. Fuck I look like waiting for her to do it because she's a woman? She can hook me up in other ways. Yeah she may be the girlfriend or the wife, but if I'm hungry...fuck that shit! I'm getting my own plate and that's final. She can reciprocate some other way.

    lol, rude ass, lol
  • ccluvsauccluvsau Posts: 1,851
    edited April 2010
    I'm on my way to Applebee's.

    Anybody want something?
  • jackthemackjackthemack Posts: 11,500
    edited April 2010
    Blue Virgo wrote: »
    oh, ok.
    um, i'd make his plate. my momma would kick my ass if she knew i didn't fix my man a plate.
    Thank you!
  • caddo mancaddo man Posts: 13,397
    edited April 2010
    isayas wrote: »
    I'm gonna to be alone. So all of this stuff really doesn't applied to me.

    Damn ethering themselves. Thats that new shit!
  • Tha KillaTha Killa Posts: 4,451
    edited April 2010
    I am from the Bronx and this is nothing unusual around here, it is second nature at least to the women I know.

    I guess. I guess that for many women, being possessive, insecure, or territorial is nurture, not nature. I'd hope they're not the type to get belligerent over such trivial things though....

    @ Tha Killa. 2 questions:

    have u ever had your gf fix u a plate?

    if she's^^ not your current girl, does your current gf fix your plate?

    It looks like you're asking the same question twice. Yes I've had my girlfriend at the time fix me a plate, but it was because I was preoccupied at the time....

    And the second question seems a bit redundant. Are you asking if one of my female friends fixed me a plate while my current gf was there? If so, I can't recall that happening, but that's 'cause there was never a function like that for that kind of thing to occur...
    A. Its not about thinking her making you a plate is gonna take you away. Its about her intent. We know she's doing it because she wants to look like a nurturer. That is one of the many ways women make themselves stand out from the pack. Same way males do extra manly shit to make a woman take notice that is the better provider/protecter.


    B. It was a good anoalogy, because typically people believe Women should be cooks and provide nourishment not men. SO asking if it would bother for another man to make her plate does evoke the same feeling. You have to ask something like "if another man gave her money" which is something traditionally people believe Men should be the providers

    This was the first time in the entire thread I've heard this point being argued this clearly and precise. Well said.

    Now I see where you're coming from with that analogy. There wouldn't be much of a chance of that happening compared to someone else making my plate though.
    BEAM wrote: »
    Wait... People are so insecure that they take another person making a plate for their S/O disrespectful?

    A lot of you need to grow up, real talk.

    People catch feelings every chance they get.

    Same thing I said......
  • Fundz O' PlentyFundz O' Plenty Posts: 10,382
    edited April 2010
    caddo man wrote: »
    Shut your broke ass up the only thing you will ever have is bad credit and std's. Go marry a tranny. In DC it is legal.

    No caddo................ Broke ass nigga.
  • hummingbirdhummingbird Posts: 2,341
    edited April 2010
    isayas wrote: »
    I'm gonna to be alone. So all of this stuff really doesn't applied to me.


    Well if you plan on being alone. What does it matter what other people do inside thier relationships? I swear ya'll kill me with this shit. SO because your gonna be alone and dont want anybody doing anything for you everyone else in the world is supposed to fall into line with your thinking?
  • THEsweetheart92THEsweetheart92 Posts: 1,089
    edited April 2010
    isayas wrote: »
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, etherin' these old heads.

    not even ether
    shit is true.

    you know what's also tradition for females??
    cleaning around the house, taking care of kids, and not having a job.
    basically being a house wife (did a research paper on this recently.)

    bitches gonna follow that tradition too??
  • Hobe cryantHobe cryant Posts: 1,318
    edited April 2010
    Everytime u disagree wit these corny niggas they say the same redundant "You need a role model" or "You must not have a father" response u niggas wack.

    Shouts to Emm holla a real nigga who can disagree respectful and get his point across
  • CASH RULESCASH RULES Posts: 306
    edited April 2010
    real talk tho i feel like i entered a time warp to 1960 or some shit b

    these days findin a female who'll fight over who fixed their man a plate is a rarity, at least in any non-rural area... bitches will take it as disrespect if u DONT let them fix ur man a plate.
  • Blue VirgoBlue Virgo Posts: 7,100
    edited April 2010
    Thank you!

    you're welcome!
    as a matter of fact, any time me or my sister brought a guy to our house for dinner or something, we were expected to fix their plates.
  • Iheart~CaliIheart~Cali Posts: 5,641
    edited April 2010
    ccluvsau wrote: »
    I'm on my way to Applebee's.

    Anybody want something?

    Cheeseburger kids meal with Thousand Island dressing
  • dr. zero_ahhdr. zero_ahh Posts: 299
    edited April 2010
    dusouljah wrote: »
    lol, rude ass, lol

    I will be that! Shit, my mom used to fix everyone's plate til we were a certain age and she fixed my dad's plate. But when she wasn't around and when they went to social gatherings, shit...he fixed his own plate, she fixed her own. They didn't divorce (he died in 08), but man...what do I seriously look like waiting for someone to fix my plate like I'm 2? If I got 2 functioning legs and hands, better believe...I'm getting my own plate. She can get my drink if she wants, but not my plate!
  • Whatcha wearing?Whatcha wearing? Posts: 350
    edited April 2010
    Thesweetheart92 is killin these old hoes.
  • lady_clady_c Posts: 201
    edited April 2010
    not even ether
    shit is true.

    you know what's also tradition for females??
    cleaning around the house, taking care of kids, and not having a job.
    basically being a house wife (did a research paper on this recently.)

    bitches gonna follow that tradition too??

    so youre not going to clean your house or take care of your kids either???
This discussion has been closed.