What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Can Em tell a story in his songs like Nas' "Shootouts" ?

145679

Replies

  • CainCain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionPosts: 43,641 Regulator
    edited December 2011

    what deep emotional content Em has
    I mod without feelings or remorse.


    Just been through it all man
    Blood sweat and tears
    Niggaz is dead and shit
    What the fuck else can happen yo?
    I dont think much more son, word to mother yo
    We done seen it all, and been through it all yo
    Let y'all niggaz know right now
    Word to mother, for real, for real
    I aint ever goin back
  • Melanin_Enriched Melanin_Enriched Your favorite basketball-american gentleman Posts: 22,873 ✭✭✭✭✭
    edited December 2011
    You can tell this guy never gets pussy by the way he keeps coming in here askin for arse and minge shots haha

    says the guy who has to come to a message board to talk about music outside of his country because his shit is wack.
    *Top 5 background poster*
    Started fucking with photoshop
    superstarcole.gif
    DMTxTHC
  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011

    South London Rap
  • SHAYDEEEESHAYDEEEE Posts: 1,720 ✭✭✭
    edited December 2011
    PiffPurple wrote: »
    It means idiot, clown, joker aka Cain Marko

    why you so mad at him again?
  • CainCain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionPosts: 43,641 Regulator
    edited December 2011
    PiffPurple wrote: »
    South London = originators of Gang Bangin in London

    West London = go getters real big money makers trend setters as far as swagger

    North West London = mix of Bangers and go getters with swagger

    North London = a lotta slang originators

    Eastt London = originators of the hood Music scene in the city

    Central London = tourist spot

    Ill be at these spot straight off the plane shouting "U........................S....................A bitches!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    I mod without feelings or remorse.


    Just been through it all man
    Blood sweat and tears
    Niggaz is dead and shit
    What the fuck else can happen yo?
    I dont think much more son, word to mother yo
    We done seen it all, and been through it all yo
    Let y'all niggaz know right now
    Word to mother, for real, for real
    I aint ever goin back
  • Melanin_Enriched Melanin_Enriched Your favorite basketball-american gentleman Posts: 22,873 ✭✭✭✭✭
    edited December 2011
    ayo bitch, I will report you for posting that wack shit.
    *Top 5 background poster*
    Started fucking with photoshop
    superstarcole.gif
  • The_ManThe_Man Posts: 2,718 ✭✭✭✭✭
    edited December 2011
    King Drew wrote: »
    says the guy who has to come to a message board to talk about music outside of his country because his shit is wack.

    You still get no pussy....
  • Melanin_Enriched Melanin_Enriched Your favorite basketball-american gentleman Posts: 22,873 ✭✭✭✭✭
    edited December 2011
    You still get no pussy....

    you still gay for the fascination you have for me.
    *Top 5 background poster*
    Started fucking with photoshop
    superstarcole.gif
    DMTxTHC
  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011


    North West London Rap
  • CainCain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionPosts: 43,641 Regulator
    edited December 2011
    PiffPurple wrote: »

    South London Rap

    I actually like this joint especially since this faggot is using OUR slang and OUR mannerisms. The beat is nice to good drop
    I mod without feelings or remorse.


    Just been through it all man
    Blood sweat and tears
    Niggaz is dead and shit
    What the fuck else can happen yo?
    I dont think much more son, word to mother yo
    We done seen it all, and been through it all yo
    Let y'all niggaz know right now
    Word to mother, for real, for real
    I aint ever goin back
  • KeepinItHundredKeepinItHundred Posts: 1,139 ✭✭✭
    edited December 2011
    Cain_Marko wrote: »

    what deep emotional content Em has

    plus the catchy hooks
  • StewStew Rap Music Is My Religion We run this spot like a Chinese sweatshopPosts: 51,265 Regulator
    edited December 2011
    Awww it looks like Shadyteam is growing up. Show us some more UK gangsta
  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011


    East London Rap
  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011


    West London Rap
  • SHAYDEEEESHAYDEEEE Posts: 1,720 ✭✭✭
    edited December 2011
    that cant be the real shadyteam.........

    you mean to tell me the lame ass chump who dedicates every moment of their life to repeating the same shit about how eminem is a profound deep individual on this one website where nobody respects him is actually a decent looking chick?
  • juan travoltajuan travolta Posts: 2,917 ✭✭✭✭✭
    edited December 2011
    lol those videos are terrible stop flooding the thread.


  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011


    North West & North London Freestyle
  • CainCain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionPosts: 43,641 Regulator
    edited December 2011
    PiffPurple wrote: »


    East London Rap

    Goddam!!!!!!!!!!!!!!!!!

    These lames are London Bloods and wear NY hats then on top of that they got cuts in they eyebrows.

    I swear to God I cant wait to get over there to beat the shit out these wankers for having a baby throwing up Blood.
    I mod without feelings or remorse.


    Just been through it all man
    Blood sweat and tears
    Niggaz is dead and shit
    What the fuck else can happen yo?
    I dont think much more son, word to mother yo
    We done seen it all, and been through it all yo
    Let y'all niggaz know right now
    Word to mother, for real, for real
    I aint ever goin back
  • idoitforhiphop10idoitforhiphop10 Posts: 5,973 ✭✭✭✭✭
    edited December 2011
    Lol damn cain marko this bitch is crazy lmao. Isn't it late over in the U.K. anyway?
    Fav Rappers No order:

    Schoolboy Q
    Joey Bada$$
    J. Cole
    Ab-Soul
    Lupe Fiasco
    Kendrick Lamar
    Chance The Rapper
    Big K.R.I.T.
  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011


    North London Rap


    (He reps North anyway even though he from the Eastside)
  • CainCain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionPosts: 43,641 Regulator
    edited December 2011
    Lol damn cain marko this bitch is crazy lmao.

    Fam this shit is funny to me especially since she keep posting these lame ass hood videos.
    I mod without feelings or remorse.


    Just been through it all man
    Blood sweat and tears
    Niggaz is dead and shit
    What the fuck else can happen yo?
    I dont think much more son, word to mother yo
    We done seen it all, and been through it all yo
    Let y'all niggaz know right now
    Word to mother, for real, for real
    I aint ever goin back
  • idoitforhiphop10idoitforhiphop10 Posts: 5,973 ✭✭✭✭✭
    edited December 2011
    PiffPurple wrote: »


    North London Rap


    (He reps North anyway even though he from the Eastside)

    LMAO this shit sound like a reggae song.
    Fav Rappers No order:

    Schoolboy Q
    Joey Bada$$
    J. Cole
    Ab-Soul
    Lupe Fiasco
    Kendrick Lamar
    Chance The Rapper
    Big K.R.I.T.
  • CainCain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionPosts: 43,641 Regulator
    edited December 2011
    Íàø ñàéò ïîñâÿùåí äîâîëüíî ïîïóëÿðíîé â íàøå âðåìÿ ñèñòåìå óïðàâëåíèÿ êîíòåíòîì Øàáëîíû Joomla
    Ðàíüøå âñå ñàéòû â èíòåðíåòå ñîñòîÿëè èç ñòàòè÷íûõ ñòðàíèö è äëÿ òîãî, ÷òîáû èçìåíèòü íàïðèìåð èíôîðìàöèþ.
    1320592500_rerait.jpg
     íàøå æå âðåìÿ ñòàòè÷íûå ñàéòû â îñíîâíîì óøëè â ïðîøëîå Ñòàòüè Joomla
    è èõ çàìåíèëè äèíàìè÷íûå âåá ðåñóðñû, êîòîðûå áûñòðî ôîðìèðóþò ëþáóþ ñòðàíèöó ñàéòà.


    This nigga here is saying realer shit than that shit Shady posted
    I mod without feelings or remorse.


    Just been through it all man
    Blood sweat and tears
    Niggaz is dead and shit
    What the fuck else can happen yo?
    I dont think much more son, word to mother yo
    We done seen it all, and been through it all yo
    Let y'all niggaz know right now
    Word to mother, for real, for real
    I aint ever goin back
    DMTxTHC
  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011


    East London Freestyle
  • PiffPurplePiffPurple Posts: 248
    edited December 2011


    South London Rap


    'my blocks are like call of duty salue or shoot me you kno i wah gwop till i'm ballin Gucci'
Sign In or Register to comment.