YES!!!!!! DAVIS IS COMING TO MY CITY!!!!!!!!

13

Replies

  • hALF_pAST_7EVENhALF_pAST_7EVEN Posts: 142 ✭✭
    Fucking right, we in this bitch. Trade emeka and we'll be str8
    silverfoxx
  • Recaptimus_Prime360Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Posts: 42,983 ✭✭✭✭✭
    *yawns*

    And he's done what in the NBA?
    silverfoxxBawse D.Lox
  • Crude_Crude_ Legend Posts: 16,866 ✭✭✭✭✭
    I just hope Anthony Davis is as good as advertised. We need to resign Eric Gordon and use that 10th pick to sign another good player I wouldn't mind getting Perry Jones with that 10th pick if he falls that far last year he woulda been a lottery pick. Use guys like Kaman and Landry with expiring contracts to get young talent to put around Davis and Gordon. If Davis is as good as they say he is and management makes good moves in a few years we'll be a problem.
    silverfoxx
  • coop9889coop9889 Posts: 6,651 ✭✭✭✭✭
    Hornets will not be close to .500 next year
    silverfoxx
  • silverfoxxsilverfoxx Posts: 5,030 ✭✭✭✭✭
    Alot of feelings caught in this thread. But shouts out to my Nawlins brothers and the other trill niggas who should there support.

    The rest of the IC please do yall research before yall talk shit about my town and team. You dumb ignorant niggas REALLY sleeping on the Hornets.

    We gonna surprise yall ass watch. Can bet that.
  • 5th Letter5th Letter AKA 5th Element Posts: 27,983 Regulator
    edited May 2012
    Damn how ironic that the hornets of all the bad teams got the number one pick. Seriously I think the 03 cavs were the last team with the leagues worst record to have the number one pick.
  • Bawse D.LoxBawse D.Lox Posts: 3,946 ✭✭✭✭✭
    Jamaica wrote: »
    Damn how ironic that the hornets of all the bad teams got the number one pick. Seriously I think the 03 cavs were the last team with the leagues worst record to have the number one pick.


    Cavs 2011
  • ocelotocelot Posts: 9,745 ✭✭✭✭✭
    edited May 2012
    *inb4 knee injury* the knee collector doesn't forgets...
    Alpha_Ambition
  • JokerKingJokerKing Вони виявили, Ваш номер STATION в рамках цієї спільноти! Watching Jimmy Fallon With Barbara GordonPosts: 27,612 Regulator
    No one wants to play in new orleans. If hes any good, he gone as a free agent. Not even Chris Paul wanted to stay there
    silverfoxx
  • Tommy bilfigerTommy bilfiger Posts: 15,423 ✭✭✭✭✭
    The hornets do play hard cuz I remember they were beatin the bulls in chicago then Rose had to put the team on his bacc and hit that go ahead pull up j wit like 20 seconds left

    And that game when kobe started 0-17 and kept hoggin and the hornets was winnin the whole game then jagged down the stretch

    This team on the rise they gonna be like the thunder in 3 years watch

    Cavs 2011

    That was the clippers pick the cavs traded mo williams and jamario moon to the clippers for their 2011 draft pick and baron davis that pick ended up bein #1

    Cavs got the 4 pick in last years draft



  • silverfoxxsilverfoxx Posts: 5,030 ✭✭✭✭✭
    G Mack wrote: »
    i can imagine davis was like "awww shittt not the fkkin hornets""

    why...they made the playoffs last year with a shitty roster...they had CP but other than that...who else saw that team doing what they did...they went on 2 ten game winnings streaks...which lead the league...they have a fiyah young coach, a GOAT in training GM, and NOW an owner who will spend money...why wouldnt he wanna come here...i think you got us confused with charlotte...

    did you see the hornets play this year? They were a decent team and lost a ton of games by less than 10 pts...they were competitive despite Gordon missing practically the entire year...
    G Mack wrote: »
    i can imagine davis was like "awww shittt not the fkkin hornets""

    why...they made the playoffs last year with a shitty roster...they had CP but other than that...who else saw that team doing what they did...they went on 2 ten game winnings streaks...which lead the league...they have a fiyah young coach, a GOAT in training GM, and NOW an owner who will spend money...why wouldnt he wanna come here...i think you got us confused with charlotte...

    did you see the hornets play this year? They were a decent team and lost a ton of games by less than 10 pts...they were competitive despite Gordon missing practically the entire year...

    That's what I'm saying. Niggas are not evening researching anything about the Hornets. We are a good team and players actually enjoy it here. And if u look at the lottery, Davis reaction was positive and his family really like New Orleans. His dad even recently said that He is hoping New Orleans is gonna have his billboard from final four back up. Coach Monunty Williams will the underrated coach in the league and will turn Davis into a monster.
  • 5th Letter5th Letter AKA 5th Element Posts: 27,983 Regulator
    Jamaica wrote: »
    Damn how ironic that the hornets of all the bad teams got the number one pick. Seriously I think the 03 cavs were the last team with the leagues worst record to have the number one pick.




    Cavs 2011

    The t wolves had the worst record last season.
  • eyes loweyes low Posts: 3,542 ✭✭✭✭✭
    Wtf they were suppose to give the nets the #1 pick how many shitty seasons do I have to sit thru. It was bad enough we went 12-70 and didn't get the #1 pick. If deron leaves(I don't think he will) it will be a terrible next couple of years
  • caddo mancaddo man You cant @ me bro Posts: 16,205 ✭✭✭✭✭
    silverfoxx wrote: »
    G Mack wrote: »
    i can imagine davis was like "awww shittt not the fkkin hornets""

    why...they made the playoffs last year with a shitty roster...they had CP but other than that...who else saw that team doing what they did...they went on 2 ten game winnings streaks...which lead the league...they have a fiyah young coach, a GOAT in training GM, and NOW an owner who will spend money...why wouldnt he wanna come here...i think you got us confused with charlotte...

    did you see the hornets play this year? They were a decent team and lost a ton of games by less than 10 pts...they were competitive despite Gordon missing practically the entire year...
    G Mack wrote: »
    i can imagine davis was like "awww shittt not the fkkin hornets""

    why...they made the playoffs last year with a shitty roster...they had CP but other than that...who else saw that team doing what they did...they went on 2 ten game winnings streaks...which lead the league...they have a fiyah young coach, a GOAT in training GM, and NOW an owner who will spend money...why wouldnt he wanna come here...i think you got us confused with charlotte...

    did you see the hornets play this year? They were a decent team and lost a ton of games by less than 10 pts...they were competitive despite Gordon missing practically the entire year...

    That's what I'm saying. Niggas are not evening researching anything about the Hornets. We are a good team and players actually enjoy it here. And if u look at the lottery, Davis reaction was positive and his family really like New Orleans. His dad even recently said that He is hoping New Orleans is gonna have his billboard from final four back up. Coach Monunty Williams will the underrated coach in the league and will turn Davis into a monster.

    man a lot of these cats just talking out they ass...they have no clue whats going on in N.O. other than what ESPN tells them...smh...

    Bruh this is the IC. Stop trying to answer these fools. They couldnt tell you the starting five of any team outside the ones playing right now. Hell most of these MFer cant tell you the backups on their own favorite teams without google.
    silverfoxx
  • dalyricalbanditdalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Posts: 54,097 Regulator
    u know how distracted them eyebrow will be when he guarding up on someone
    silverfoxx
  • caddo mancaddo man You cant @ me bro Posts: 16,205 ✭✭✭✭✭
    u know how distracted them eyebrow will be when he guarding up on someone

    We need a LOL! button!
    silverfoxx
  • twizza 77twizza 77 Posts: 3,273 ✭✭✭✭✭
  • caddo mancaddo man You cant @ me bro Posts: 16,205 ✭✭✭✭✭
    edited May 2012
    twizza 77 wrote: »
    images?q=tbn:ANd9GcQ_Vki877F0uKPNmDImlXiuXKCwq5jV1XMDxdUnoWXCosL3Or8M

    __________________flatline_______________
    silverfoxx
  • Anti_matterAnti_matter Posts: 1,362 ✭✭✭✭
    Jamaica wrote: »
    Damn how ironic that the hornets of all the bad teams got the number one pick. Seriously I think the 03 cavs were the last team with the leagues worst record to have the number one pick.

    2004 Orlando Magic-Dwight Howard

  • silverfoxxsilverfoxx Posts: 5,030 ✭✭✭✭✭
    Still cant believe we got the Unibrow. Shit bout to be a problem in my city. I would never think the Hornets would be getting more buzz then my Saints right now.
  • MR.CJMR.CJ Posts: 54,251 ✭✭✭✭✭
    i read that him and his family are disappointed that he's not going to charlotte
  • its....JOHN Bits....JOHN B Posts: 11,126 ✭✭✭✭✭
    MR.CJ wrote: »
    i read that him and his family are disappointed that he's not going to charlotte

    It was looking good for Charlotte for a while, I bet if they ended up with Davis then Sloan would have ended up coaching there, I dont know if he will go there now

  • caddo mancaddo man You cant @ me bro Posts: 16,205 ✭✭✭✭✭
    silverfoxx wrote: »
    Still cant believe we got the Unibrow. Shit bout to be a problem in my city. I would never think the Hornets would be getting more buzz then my Saints right now.

    Hot damn the Arena is about to get that Superdome Upgrade, too. Getting that plane ticket right now.

    silverfoxx
  • silverfoxxsilverfoxx Posts: 5,030 ✭✭✭✭✭
    MR.CJ wrote: »
    i read that him and his family are disappointed that he's not going to charlotte

    That was already proven taking out of context. The writer was trying to make Bobcats fans feel better. However his mom was dissappointed, but him and his dad were not. Davis also said he is looking foward to coming to go win another championship in the city of New Orleans.
Sign In or Register to comment.