What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

NAS - LIFE IS GOOD REVIEW

Mdizzle9000Mdizzle9000 Posts: 8,310 ✭✭✭✭✭
edited July 2012 in Reviewably Incorrect
«1

Replies

  • CainCain The audacity of you fuck niggas Cyttorax DimensionPosts: 43,645 Regulator
    Your reviews are always thoro bruh I'll check it out.
    I mod without feelings or remorse.


    Just been through it all man
    Blood sweat and tears
    Niggaz is dead and shit
    What the fuck else can happen yo?
    I dont think much more son, word to mother yo
    We done seen it all, and been through it all yo
    Let y'all niggaz know right now
    Word to mother, for real, for real
    I aint ever goin back
  • And_So_It_BurnsAnd_So_It_Burns Posts: 921 ✭✭✭✭✭
    Nice review dog....Nas is truly in a legue of his own
    287iu4w.jpg

    GSonII
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Posts: 44,291 Regulator
    Wait !!!! Were you the one that also dropped that dope ass review of Biggie having 2 albums and why he should be considered GOAT a while back ? If so u the truth fam. I had no idea it was you in the vid till I seen the youtube s/n. Dope review and keep up droppin more.
    IC Moderator and AHH Editor

    http://community.allhiphop.com/categories/site-help

    ^^^ If you need anything go here

    jono wrote: »
    This is the folly of the internet. Its become a bastion of misinformation, rumors, conspiracies and propaganda. A place where a person with no face or name can make accusations at any time with no verification or credentials and brainwash a small segment of people.
    T. Sanford wrote: »
    Message to the trills of the IC: May Legion Of Trill be your enemies downfall
    Cain
  • Sour-CreamSour-Cream Posts: 6,495 ✭✭✭✭✭
    Dope album IMO but to each its own. I've been a Nas fan since 96'.
    What doesn't kill you simply makes you....sour!!

    Bg76EfA.gif
















  • Sour-CreamSour-Cream Posts: 6,495 ✭✭✭✭✭
    Favorites: Stay, Cherry Wine, Locomotion, Bye Baby
    What doesn't kill you simply makes you....sour!!

    Bg76EfA.gif
















    Jdilla26Artfull Dodger
  • Jdilla26Jdilla26 Posts: 2,309 ✭✭✭✭✭
    ^^^True dat......But that No Introduction and Black Bond are two my favorites as well
    Dear Genitals, thanks for not bleeding every month. You're the best. Sincerely, a man


    tumblr_m0e3qjrtM41qj966mo1_500_large.gif
    tumblr_mrz0b9youk1qhkbk8o1_400.gif
  • focusfocus The #1 Nigga, I Don't Need No Hype. Posts: 5,321 ✭✭✭✭✭
    edited July 2012
    I'm not the biggest Nas fan, but I think the album is dope.

  • supYosupYo Posts: 5,790 ✭✭✭✭✭
    big nas fan but i think its wack...some tracks are dope but the most fuck it...thought atleast the anthony hamiltion n mary j blige track would turn out dope but nah...the amy whinehouse track is dope tho
    focusArtfull Dodger
  • blazn101blazn101 Posts: 818 ✭✭✭
    Nice review man.
  • antarticpantarticp Posts: 8,688 ✭✭✭✭✭
    yeah nice review !! still havent listened to the album yet cant wait to pick it up and listen for myself !!!!!! ;)
  • focusfocus The #1 Nigga, I Don't Need No Hype. Posts: 5,321 ✭✭✭✭✭
    This really is arguably Nas' best album.

  • SleepwalkingInJapanSleepwalkingInJapan Posts: 11,866 ✭✭✭✭✭
    ^acc murd. is raw fool....the storytelling is GOAT

    most nas stories are tho

    i give the album 7.5/10
    tumblr_m8suqsDpq11rqmwopo1_500.gif
    B_A
  • lovin this album, its jumbed into my top 5 Nas albums
    top tracks
    Where's tha love
    Locomotive
    Back When
    Trust
    Nasty
    No Introduction
    =D>
    It’s rare I listen to niggas who never been in my position A caterpillar can’t relate to what an eagle envisions
  • GSonIIGSonII Posts: 2,689 ✭✭✭✭
    Album is lukewarm to cold
    [Deleted User]
  • supYosupYo Posts: 5,790 ✭✭✭✭✭
    edited July 2012
    bumpin wheres the love for the 5th time now

    back when is dope too

    album is still overrated as fuck to me

    maybe it will change...

    nas said in 1 interview "i know now what i could have done better....so im in the zone new"

    cant wait for this new album then
  • moedaysmoedays Posts: 1,503 ✭✭✭✭✭
    Chicity wrote: »
    ^acc murd. is raw fool....the storytelling is GOAT

    most nas stories are tho

    i give the album 7.5/10
    better than a 7.5 imo 8.5
    I gave AM a listen last night, no distractions. I still think it can become skippable but I do like Nas last verse as well as Rozay's verse.

    What song is trust? Is that on the deluxe deluxe addition?


    Yeah, it's the next to last song on the deluxe.
  • buttuh_bbuttuh_b Posts: 13,043 ✭✭✭✭✭
    Chicity wrote: »
    moedays wrote: »
    Chicity wrote: »
    ^acc murd. is raw fool....the storytelling is GOAT

    most nas stories are tho

    i give the album 7.5/10
    better than a 7.5 imo 8.5
    I gave AM a listen last night, no distractions. I still think it can become skippable but I do like Nas last verse as well as Rozay's verse.

    What song is trust? Is that on the deluxe deluxe addition?


    Yeah, it's the next to last song on the deluxe.
    On my deluxe, Roses is next to last followed by Where's the love

    It's #19 on the Deluxe iTunes version.
    BUTTUH B - 2013 REASON DEBATES VI CHAMPION

    Lakers, Eagles, Mets, Capitals, Buckeyes (CFB), Bruins, (CBB), War Rigondeaux, War Crawford!
    #VegasLight #SwagShow #PopeyesHive
  • JJ 1975JJ 1975 Posts: 336
    NAS is dope. I've listened to him since 94.
  • Mdizzle9000Mdizzle9000 Posts: 8,310 ✭✭✭✭✭
    im still bumpin it
    twitter: @mdizzle9000

    lasig-1.jpg
    Chi Snow
  • WhoisDonG???WhoisDonG??? Posts: 2,568 ✭✭✭✭✭
    Its a classic Life Is Good inspired me its what the game is all about. Your life your struggles but at the emd of the day Life is Good.
  • Nice review dog....Nas is truly in a legue of his own
    yeah, dope album, it knocks
  • This album was great! I love how hes staying true to his view of everything that went on with him in the last few years! I especially enjoy the fact that he didnt dis kelis at all and was very non confrontational about it! Wish I could say that about alot of other artist out there.....
    --2012 IS OUR YEAR ::TAKE REAL HIP HOP BACK--
    www.elijahdivine.com
    http://soundcloud.com/elijah-divine
    goldenja
  • Showtyme LaCourShowtyme LaCour Posts: 46 ✭✭
    It's A good Album.
    CVF9gbkU8AARudr.jpg:large

    4.gif

    giphy.gif

«1
Sign In or Register to comment.