Iron Man 3

sapo614sapo614 Posts: 691 ✭✭✭✭✭
edited October 2012 in Lights, Camera, Action!
First trailer

Already Home_17S.jR.Ajackson17VulcanRavenvageneral08KINGECAmotekunMR.CJCopperdeemula420El Payaso
«13456711

Replies

  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Posts: 11,090 ✭✭✭✭✭
    Not impressed
    BK ProductAjackson17TheBossmanVulcanRavenEl PayasoStoneColdMikeystupot0607
  • fortyacres&amulefortyacres&amule wubalubadubdub Posts: 13,996 Regulator
    so mandarin is basically bane

    still im curious, looks good
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 43,135 ✭✭✭✭✭
    heard Madarins rings wont be magical or have any powers at all , kinda lame but they going for realism

    And yea Mandarin is basically Bane , they straight up copied the Dark Knight Trilogy
    Dr.ChemixatribecalledgabiStoneColdMikeytraestar
  • focusfocus The #1 Nigga, I Don't Need No Hype. Posts: 4,715 ✭✭✭✭✭
    Iron Man has the lamest villians
    Amotekuntexas409Wild SelfStoneColdMikey
  • MR.CJMR.CJ Posts: 51,300 ✭✭✭✭✭
  • MR.CJMR.CJ Posts: 51,300 ✭✭✭✭✭
    iron man rises
    aneed123Wild SelfStoneColdMikeystupot0607
  • alliedallied Posts: 2,828 ✭✭✭
    heard Madarins rings wont be magical or have any powers at all , kinda lame but they going for realism

    And yea Mandarin is basically Bane , they straight up copied the Dark Knight Trilogy

    The the Dark Knight copied every other superhero story. There is always the arc where the hero either loses his powers/gets broken down, and has to find his way back to the top. It overdone like hell but it is what it is. Not a terrible trailer, not great either.

  • iron man1iron man1 Genius, Billionaire, Playboy, Philanthropist Avengers TowerPosts: 13,619 ✭✭✭✭✭
    Damn my man dragging that armor in the cold
  • MC The RapperMC The Rapper Posts: 8,143 ✭✭✭✭✭
    allied wrote: »
    heard Madarins rings wont be magical or have any powers at all , kinda lame but they going for realism

    And yea Mandarin is basically Bane , they straight up copied the Dark Knight Trilogy

    The the Dark Knight copied every other superhero story. There is always the arc where the hero either loses his powers/gets broken down, and has to find his way back to the top. It overdone like hell but it is what it is. Not a terrible trailer, not great either.

    nah they kinda straight jacked the concept even changing the Villian to a more Bane-esque guy only difference is we

    know tony stark is gonna survive to be in avengers 2. Batman didn't come back Bruce Wayne ain't coming back .
  • jayhi22jayhi22 Posts: 911
    allied wrote: »
    heard Madarins rings wont be magical or have any powers at all , kinda lame but they going for realism

    And yea Mandarin is basically Bane , they straight up copied the Dark Knight Trilogy

    The the Dark Knight copied every other superhero story. There is always the arc where the hero either loses his powers/gets broken down, and has to find his way back to the top. It overdone like hell but it is what it is. Not a terrible trailer, not great either.

    nah they kinda straight jacked the concept even changing the Villian to a more Bane-esque guy only difference is we

    know tony stark is gonna survive to be in avengers 2. Batman didn't come back Bruce Wayne ain't coming back .

    Dont think they full on copied Batman considering Iron Man 3 script has been in the works since 2010, and they began shooting the movie before Batman even came out.

    I agree that all the superhero movies at one point or another have had the hero lose their powers, only to be built back up. Batman didn't invent that.
    VulcanRavenCottonCitySlim
  • PaperPlaneJanePaperPlaneJane Posts: 1,111 ✭✭✭✭✭
    Guess I'm going to see this in April.....
  • VulcanRavenVulcanRaven Rise from the ashes MarylandPosts: 14,368 ✭✭✭✭✭
    I don't see any similarities to the dark knight rises. People are reaching, plus this movie was already in the making before the dark knight released obviously.I am hype regardless and this looks to be another possible great comic book movie.
    CitySojourner
  • dalyricalbanditdalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Posts: 51,478 Regulator
    looks good
  • MR.CJMR.CJ Posts: 51,300 ✭✭✭✭✭
    who foot was that at 51 seconds?
  • vageneral08vageneral08 Fuck how ya feel Posts: 16,661 ✭✭✭✭✭
    Gotdamn this is gonna be movie of the year
    El Payaso
  • vageneral08vageneral08 Fuck how ya feel Posts: 16,661 ✭✭✭✭✭
    When ol girl get snatched out the bed I think that's one of his bad dreams
  • KINGECKINGEC Posts: 5,871 ✭✭✭✭✭
    Looks dope
  • CottonCitySlimCottonCitySlim Posts: 5,094 ✭✭✭✭✭
    Looks dope but...

    2 things did they really turn a chinese nigga white?

    and did i see the iron patriot?
    BARON_$AMEDI
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 43,135 ✭✭✭✭✭
    they said Mandarin and Fin Fan Foom were stereotypical to the point of being racist or some shit
  • rapmastermindrapmastermind Posts: 5,529 ✭✭✭✭✭
    edited October 2012
    Looks Dark, Like that Shane Black who wrote Lethel Weapon, Last Boyscout and Long Kiss Goodnight is behind it. Also anyone saying this is biting "The Dark Knight", please, TDK bit Rocky III. The Hero getting beat up and coming back is not a new concept in film. Overall though I'm sorry I cannot take Hollywood seriously. Why are they STILL Whitewashing roles in 2012? The Mandarin is a Chinese character PERIOD? Ben Kingsley? Really? Yes he's a great actor but you aren't going to tell me in 2012 you couldn't find a Chinese or Asian actor to play the role? Cho yun fat? Ken Wantanbe? There are plenty of quality Asian actors out there. This would be like if in the new Wolverine movie they casted a white guy to play the Silver Samurai who's clearly a Japanese character. It's getting pathetic and sad. If "Last Airbender, Dragon ball and Prince of Perisa" wasn't enough. They whitewashed The Mandarin? Also even if the the character was written racist back in the day. You aren't going to write it the same way in 2012. It's a Chinese character, they aren't getting a pass from me on this:


    mandarinbanner.jpg
    texas409BK ProductWild SelfStoneColdMikey
  • MC The RapperMC The Rapper Posts: 8,143 ✭✭✭✭✭
    jayhi22 wrote: »
    allied wrote: »
    heard Madarins rings wont be magical or have any powers at all , kinda lame but they going for realism

    And yea Mandarin is basically Bane , they straight up copied the Dark Knight Trilogy

    The the Dark Knight copied every other superhero story. There is always the arc where the hero either loses his powers/gets broken down, and has to find his way back to the top. It overdone like hell but it is what it is. Not a terrible trailer, not great either.

    nah they kinda straight jacked the concept even changing the Villian to a more Bane-esque guy only difference is we

    know tony stark is gonna survive to be in avengers 2. Batman didn't come back Bruce Wayne ain't coming back .

    Dont think they full on copied Batman considering Iron Man 3 script has been in the works since 2010, and they began shooting the movie before Batman even came out.

    I agree that all the superhero movies at one point or another have had the hero lose their powers, only to be built back up. Batman didn't invent that.

    They fundamentally changed the Mandarin character to fit into the batman dark knight mode its obvious . Oh well the

    script has been in the works since 2010 you know scripts go threw several iterations I bet you that the script at

    the beginning of process was far different . Iron man doesn't need to be grounded especially since its tried to the

    Avengers. The theme has been done before yes , the last iron man had a similar theme but they didn't change

    around the characters so much . The Mandarin without his rings seriously after already establishing that crazy shit

    happens in the universe come on .
    SuperSoaker
  • VulcanRavenVulcanRaven Rise from the ashes MarylandPosts: 14,368 ✭✭✭✭✭
    Changing the manderin has nothing to do with tdk and we dont even know how he was before
«13456711
Sign In or Register to comment.