Juicy J Quotables

lookdudelookdude stewPosts: 16,646 ✭✭✭✭✭
juicy-j-rapradar.png?w=540

Juicy j be spittin that pimp shyt

"You say no to ratchet pussy, juicy j can't !"

"Strippers on campus lookin for them grant fees"

"Juicy toss all hoez no hand cuffin !"

"I keep alotta heat like pat riley got them tools for your body parts like O'Reaily"

"And yo hoe is a pro fuck every nigga she know, you love her dirty draws so you can't let her go"

"Niggas out here chasin ass but they should be chasin cash"



"We trippy mayne !"
"Shuddthefuckuuuup !"


tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


Creepset Cuh !
genocidecutterunspoken_respect

Replies

  • lookdudelookdude stew Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    "You want these racks hoe ? Pick that shit up off the flo!"

    tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


    Creepset Cuh !
  • lookdudelookdude stew Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    "Take the blunt dip it in the lean den light it
    Pop a molly drink some orange juice, get higher !"

    tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


    Creepset Cuh !
  • b@squ1@t reduxb@squ1@t redux i can tell by your mustache youve never been involved in street activities iguana blood poseidon DNA slangin zeus dickPosts: 13,035 ✭✭✭✭✭
    edited November 2012
    somthinsomthinsomethin snitches

    only dimes i ever dropped was some bitches
    sad shmurda

    Untitled.png
    unspoken_respect
  • black caesarblack caesar Posts: 11,011 ✭✭✭✭✭
    I need a down ass chick, that'll roll wit the clique
    For the dope sale, bank robbin, cock it back and buck up on a bitch

    Kidnap vamp, leave a busters body, in a ditch
    Take the charge for you, always drinking liquor stayin lit

    when we in the bed, baby girl can ride
    Like a champ, give a playa head, lickin on my thang
    Like a stamp,

    if I had that I wouldn't trade anything For her
    she my main girl, main dog, that's my main whore

    Juciy J "Ghetto Chick" by 3-6 Mafia
    awq1l4.png


    xp0aqu.png
    lookdude
  • Billy_PonchoBilly_Poncho Vox Populi Posts: 22,385 ✭✭✭✭✭
    "That natural curly hair, please don't touch"
  • KNiGHTSKNiGHTS Mr. Fifth Letter Your ConsciencePosts: 4,387 ✭✭✭✭✭
    He's got three quotables: Slob on my knob, Shutthefuckup! and We trippy mane! Anything outside of that is a lie.
    lookdude
  • lookdudelookdude stew Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    "Chillin wit a queen and she popped a bean, call my niggas ova, and let her fukk my team !"

    tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


    Creepset Cuh !
  • genocidecuttergenocidecutter Posts: 16,681 ✭✭✭✭✭
    "She got that Dynamite real tight juicy wet pussy"
    Gives us back images in sigs
    lookdude
  • FyHunnitFyHunnit I'm Mad Posts: 9,696 ✭✭✭✭✭
    Fuck that shit. spend that shit, nigga its Christmas! Shut the fuck up! we trippy mane!
  • lookdudelookdude stew Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    "You say you on Ya period I ain't hearin it, put a condom on.. I ain't fearing it"

    tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


    Creepset Cuh !
    black caesarTrillaaaaaa
  • bkkbullybkkbully Posts: 2,150 ✭✭✭✭✭
    lol seems like y'all just been listening to the recent Juicy J ish. go back in the vaults into the early 3 6 stuff for the real dope Juicy quotes
    black caesarYapatnaJB
  • Co_Town_MichaelCo_Town_Michael Bruh. TexasPosts: 5,551 ✭✭✭✭✭
    "Y2K hit the clock, so you know da end is near.
    1 call to dem killaz and you just might disappear."

    Weak Azz Bitch is still one of my top 5 Three 6 tracks of all-time.
    Peezy_Jenkins
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 31,863 ✭✭✭✭✭


    Spodee-Revenge



    Iamsu!-Compound



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    Yall want a thug or a black militant repping your culture but 90% of you had a life too good or privileged to relate to your ideal hip hop "legend". Niggas wanna be hard without being that hard themselves as compensation
    please don't argue, cuz if u say sum stupid i will question it and u will act like a victim, happens every time lol
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 31,863 ✭✭✭✭✭
    But u know a nigga aughta make them hoes bring me they check or whup they ass like jerry lawler!
    Spodee-Revenge



    Iamsu!-Compound



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    Yall want a thug or a black militant repping your culture but 90% of you had a life too good or privileged to relate to your ideal hip hop "legend". Niggas wanna be hard without being that hard themselves as compensation
    please don't argue, cuz if u say sum stupid i will question it and u will act like a victim, happens every time lol
  • KINGECKINGEC Posts: 7,661 ✭✭✭✭✭
    "Get up, bitch Get up, bitch Get up, bitch Get up"

    "She started suckin on my dick i was OOOOOO-WWOOOOOOOO"

  • Cutler 26 INT's LOL!Cutler 26 INT's LOL! Posts: 7,557 ✭✭✭✭✭
    Smh at D-Magic wantin some crabby pussy..
  • Joker_De_La_LoverJoker_De_La_Lover PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderPosts: 42,634 Regulator
    my favorite juicy verse



    Now I ain't Don Juan with the magic wand wand
    but I can break a bitch for the cheese and the funds
    I don't have to use a gun or even make the hoe cum
    if a nigga go to jail then a bitch make bond
    while you shakin that ass in the shake john john
    I be sittin in the back rollin big blunt blunts
    let me know when you off to collect my money
    If a nigga can't get it then a nigga will hunt
    Cause playas like me don't see nothing funny
    bitch better have my motherfucking money
    black eyes and bruisin up a face I den done it
    to let her know these bonified pimps who run it
    She make a G a night but she told me 200
    but that's what I get fuckin wit a snow bunny
    I told her like this ask that nigga you be callin
    police found a body that very next morning
    Fuck you, I'm a mod
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 31,863 ✭✭✭✭✭
    Like a Pimp a three 6 classic
    Spodee-Revenge



    Iamsu!-Compound



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    Yall want a thug or a black militant repping your culture but 90% of you had a life too good or privileged to relate to your ideal hip hop "legend". Niggas wanna be hard without being that hard themselves as compensation
    please don't argue, cuz if u say sum stupid i will question it and u will act like a victim, happens every time lol
    Joker_De_La_Lover
  • Joker_De_La_LoverJoker_De_La_Lover PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderPosts: 42,634 Regulator
    Like a Pimp a three 6 classic

    a fucking classic, pimp c murdered that shit
    Fuck you, I'm a mod
    BlackAX410YapatnaJB
  • BlackAX410BlackAX410 JEFF AXEL DA GREAT Posts: 34,940 ✭✭✭✭✭
    "Kno a lil freak in Hollywood, sucks on dick does it real good"
    "I didnt have a rubber I fucked wit 2 balloons"

    LMAO
    http://teamdar.bandcamp.com/

    ^^^^^^^ U WANT AN ALBUM WITH MULTIPLE TOPICS THAT SOUNDS DIFFERENT THEN YOUR EVERYDAY MUSIC YOU HEAR ON THE RADIO. YOU WANT SOMEONE WITH A UNIQUE DELIVERY WHO HAS SUBSTANCE AS WELL. THE LINK ABOVE COOLIN IN AXELWORLD IS FOR U, START ON TRACK 1 AND JUST LET IT RIDE ALL OPINIONS AND FEEDBACK WELCOMED

Sign In or Register to comment.