What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

The Cleveland Show - ¨Menace 2 Secret Society¨ Full Episode

_Goldie__Goldie_ ablackweb.comPosts: 30,336 Regulator

Replies

  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Posts: 18,323 ✭✭✭✭✭
    I like the Cleveland Show...Def gonna watch...Lil grievance though...How come everyone's wives are preemies but the nigga's wives are fat?
  • focusfocus The #1 Nigga, I Don't Need No Hype. Posts: 5,325 ✭✭✭✭✭
    edited November 2012
    It was an ok episode, not the best...but because of the subject matter it was hard to go wrong so there were some really funny moments. The Cleveland Show is slept on in general so...

    @Cellar ...yea, but I kinda like that Donna is "thick". You would just think she had thighs and ass until she take her clothes off lol. They kinda go back and forth with if she is "fat" or "phat".

  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Posts: 18,323 ✭✭✭✭✭
    focus wrote: »
    It was an ok episode, not the best...but because of the subject matter it was hard to go wrong so there were some really funny moments. The Cleveland Show is slept on in general so...

    @Cellar ...yea, but I kinda like that Donna is "thick". You would just think she had thighs and ass until she take her clothes off lol. They kinda go back and forth with if she is "fat" or "phat".

    Agreed...Like I always say, the give the people the exact same show but slap a nigga's name on it, all of a sudden its dope..

    Yeah they were never gonna make Donna a stick figure...And I understand that she's 'thick'...But...ahh c'mon man the round belly?...And his old bitch on Family Guy...smh
Sign In or Register to comment.