The Fall of Uptown (With Summary in OP)

CainCain Admin, Moderator, old.me.is no moreCyttorax DimensionPosts: 30,032 Regulator
edited December 2012 in The Forum of Fame
This Thread is a merging of ALL the threads that were previously deleted by Uptown and those currently going on.

First let's summarize the events that occurred then let all the hilarity ensue:

1. Uptown makes this thread http://community.allhiphop.com/discussion/485529/random-facebook-friend-request-should-uptown-smash-or-pass/p1

2. He claims to be questioning whether or not he should smash/pass a girl (@chanita717) that has requested him on Facebook ("should Uptown do it?")

3. She is made aware of the thread being made and at first is told it is some guy named Craig Lewis (http://www.facebook.com/craiggeez)

4. She makes an account to call out "Craig" and his photos are dropped

5. Craig is shitted on until everyone realizes that it is not Uptown

6. Uptown has his photo posted and Chanita places the link to the thread on her facebook where one of her friends identify Uptown

7. Chanita states she has never met Uptown and that he looks like Francine from Arthur
4tsun9.jpg

8. Uptown logs on to see that he is getting shitted on in various formats for lying about knowing her and her sending him a friend request (who the fuck lies about receiving a friend request lmao)

9. Uptown proceeds to spend hours deleting every thread that pops up and every post that is created in regards to the situation

10. Chanita is pissed off about this and fires back on Facebook through her statuses http://www.facebook.com/chanita.canidate (they are all still there)

11. Uptown finally speaks and says he has dirt on Chanita and she needs to calm down...turns out the dirt is that he knows she used to get beat in a relationhip...yeah...

12. Chanita proceeds to talk shit

Side Note: Craig Lewis ended up winning because Chanita let him get a hand job after feeling bad for calling him out. 12/12/12 is Craig Lewis Day.
AmotekunMeta_ConsciousAP12YoungGoldieRecaptimus_Prime360StoneColdMikeyMrCrookedLettera.mannPeeny_WallyHyenaKillaunspoken_respectdwade206JokerKingLUClENPicoTrillaaaaaasullyamenhotepivAristo_V300--vincenzo--nex ginRawAceValentinez A. KaiserKINGECSocialAssassinRatiBuilt 4 cuban linxTheBossmangreenwood1921purpngoldinfamous114peagle05KeepOnPushingThe RecipeAjackson17BOSSExcellenceYoung StefStewMatt-will grimeySionwhitecrackerachewon8732DaysOfInfinitiBetaVulcanRavenChicityTHIRDSUPREME
«13456780

Replies

  • 700700 Will I be judged as being a bad trapper, or will I get rich and bitch....laugh at ya Plap City, FLAPosts: 9,583 ✭✭✭✭✭
    so what am i lookin at here
  • Meta_ConsciousMeta_Conscious Posts: 24,938 ✭✭✭✭✭
    Facebook fail
  • CainCain Admin, Moderator, old.me.is no more Cyttorax DimensionPosts: 30,032 Regulator
    LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Elzo69RenaissanceElzo69Renaissance I got that Mozambique Ha Ha! ZionPosts: 25,603 ✭✭✭✭✭
    Hahahahahahahahahahaha that nigga is a loser
    PimpMVPMrCrookedLetterwhitecracker(Nope)
  • ChicityChicity Posts: 18,280 ✭✭✭✭✭
  • StewStew Im In My Permanent PRhyme We run this spot like a Chinese sweatshopPosts: 34,250 Regulator
    Craig is Uptown.
    gnsdeadeyeAjackson17
  • SleepwalkingInJapanSleepwalkingInJapan Posts: 11,866 ✭✭✭✭✭
    edited December 2012
    oh shit that bitch actually signed up because of that smash or pass thread he made lmao

    she smashable
    Ajackson17Young Stef
  • konceptjoneskonceptjones Posts: 9,090 ✭✭✭✭✭
    We need more pics to make an educated assessment of the "smashability" of the subject.
    tru_m.a.c
  • Elzo69RenaissanceElzo69Renaissance I got that Mozambique Ha Ha! ZionPosts: 25,603 ✭✭✭✭✭
    We need more pics to make an educated assessment of the "smashability" of the subject.
    Go to IllPix
  • (Nope)(Nope) Posts: 817 ✭✭✭✭✭
    Lots of ether here.
    HarlemThumzUp
  • Elzo69RenaissanceElzo69Renaissance I got that Mozambique Ha Ha! ZionPosts: 25,603 ✭✭✭✭✭
    Since she got an acct who s simping?
    gns
  • KingJamalKingJamal Posts: 20,667 ✭✭✭✭✭
    Hilarious lol
    Young StefKeepinItHundred
  • 700700 Will I be judged as being a bad trapper, or will I get rich and bitch....laugh at ya Plap City, FLAPosts: 9,583 ✭✭✭✭✭
    @chanita717

    please explain what happened
  • KingJamalKingJamal Posts: 20,667 ✭✭✭✭✭
    edited December 2012
    ^^^^^Same time lol

    Classic thread in the making haha
«13456780
This discussion has been closed.