One hit wonders

Jeezyfan4everJeezyfan4ever Posts: 1,034 ✭✭✭✭
Discuss; basically artists that are known for one song while the rest sucks. what is favorite ? what is catchiest ??
youtube.com/watch?v=VwXeN2FsE7w
«1345

Replies

  • MrCrookedLetterMrCrookedLetter Unless You Play Smart, Follow Your Mind Also Your Heart, The Perfect Balance Posts: 22,207 ✭✭✭✭✭
    *waits for people to come and
    420337_10151312942875197_1250633177_n.jpg

    2012 Reason Thread Creator of The Year (Tied)
    2013 Reason Thread Creator of The Year (Tied)
    2014 Reason Thread Creator of The Year

    Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
    -Albert Einstein
  • playmaker88playmaker88 Boy, I tell you that's vision Like Tony Romo when he hitting Witten Posts: 66,063 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
  • Reggie80Reggie80 Posts: 2,402 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013

    Pun ft. Joe Still not a player
    Bitch shut your mouth before I fuck it

    I'm still a rap fan, microphone fiend
    An insider like Russell Crowe, behind the scenes
    You can be the hottest MC, literally leave the mic smoking
    No marketing and promotion
    No 106 & Park, no TRL
    Don't kill the messenger homey but don't expect to sell
    Viacom own MTV, VH1
    BET, five labels until BMG
    Merged with Sony, EMI, Universal and WEA
    Only four labels in the music industry bruh
    All radio controlled by two companies
    Just two rap magazines, read between the lines
    Hip-hop used to be the expression of struggle with rhymes
    Corporate monopolized, only certain shit shines
    Only way to get radio and video and blow
    They control what you say, and the images you show
    CNN owned by AOL, own Time Warner
    Trickle down effect of the New World Order
    And you wonder why "Van Gogh" was killed
    Same reason Dead Prez lost they deal, get real
    I spit for the cabbage, grind with a mission
    And put Capitol Records in missionary positions
    Used to love H.E.R. like Common, but then you get signed
    (Behind the Music) now I just fuck the music from behind

    Magazine writers misprint you, take words out of context
    And got the nerve to wonder why I'm vexed
    When I read the publication
    I was like "Damn, was we in the same conversation?"
    This for the rap conniseurs, magazine critics
    Backpackers, rap stars with bullshit gimmicks
    Fans, even the "Stans," the groupies and label executives
    With corporate cards trickin my budget on coochie
    Video chicks sucking dick between takes
    Hoping to get saved, and thanks for the ass shake
    Like Dave Chappelle in "Half Baked," need a backyotomy
    And some of these thugs is into sodomy
    Large print giveth, fine print taketh away
    Your favorite rapper ain't recoup label take it away
    Have a nigga tempted to take an AK, goin postal
    Rap made me loco, hustle bicoastal
    (Why?) Because the West monopolize
    Same ol' niggas tellin the same ol' lies
    L.A. radio, quick to suck out of town dick
    South support they own create international hits
    Out of regional records, East coast create the buzz
    Music capitol of the world, thought it wasn't when it was
    And somehow manage to screw us
    Call West coast gangster rap whack, then sold it back to us...
    purpngoldits....JOHN BAlpha_Ambition MrCrookedLetterCP203nujerz84DMTxTHCidoitforhiphop10sapp08_2001t_m_a_c_f_a_n73088MorganFreemanKing
  • Cutler 26 INT's LOL!Cutler 26 INT's LOL! Posts: 7,553 ✭✭✭✭✭
    That "Pop lock and drop it" nh nigga...
    purpngoldCashmoneyDuxfuc_i_look_likesouth4life
  • P. TownP. Town Posts: 27,204 ✭✭✭✭✭
    Did somebody really just post Clipse?
    tompetrez3 wrote: »
    All this talk about y'all mamas being 30s and 40s kinda lowkey turning me on. I want to hit somebody mama off the IC real talk. I'm a fuck around and end up one of y'all niggas stepdad sitting around in a wife beater taking my frustrations with Jay Z out on y'all with a belt.
    JusDre313sapp08_2001
  • eternal soldiereternal soldier Posts: 2,720 ✭✭✭✭✭
    remeber this


    Yeah, niggas is known for makin a remix to a high mighty bitch anthem only they made it for the local Waffle House broads!

  • TonyDubbzTonyDubbz Realest Nigga Livin' Posts: 18,281 ✭✭✭✭✭
    9yra8oazt939.jpeg

    tumblr_ljhxqfJwB71qhisruo1_500.gif
    [img][/img]1377736851_tumblr_m1gwskt4Bk1qdlfp4o1_500.gif

    Sho’nuff: Am I the meanest?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Am I the prettiest?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Am I the baddest mofo low down around this town?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Well who am I?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Who am I?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: I can’t hear you…
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Cutler 26 INT's LOL!D.D.S.purpngoldAlready Home_17sapp08_2001
  • TonyDubbzTonyDubbz Realest Nigga Livin' Posts: 18,281 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    them party like a rock star niggas. whatever the hell their name is. hate that fucking song

    Naw, these niggas lame but they had more than 1 hit. They the ones behind all these damn dances that keep coming out.

    Same niggas who made Flex



    And this lame shit right here that people still doing.


    Somebody who post on here got a gif of one of Jacoby Jones from the Ravens doing that dance after scoring.. can't remember who it is but I see them postin alot
    9yra8oazt939.jpeg

    tumblr_ljhxqfJwB71qhisruo1_500.gif
    [img][/img]1377736851_tumblr_m1gwskt4Bk1qdlfp4o1_500.gif

    Sho’nuff: Am I the meanest?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Am I the prettiest?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Am I the baddest mofo low down around this town?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Well who am I?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Who am I?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: I can’t hear you…
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    StiffD.D.S.
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 59,988 ✭✭✭✭✭
    Walk it out
    Bumpin my music
    justise-winslow-dunk-shot-science.gif?w=418

    giphy.gif


  • N YO HOODN YO HOOD Posts: 1,024 ✭✭✭✭✭
    Walk it out
    Bumpin my music
    yea what happen to that bumping my music guy he had jay and scarface on the remix

    sapp08_2001
  • P. TownP. Town Posts: 27,204 ✭✭✭✭✭
    Walk it out
    Bumpin my music

    'Walk It Out' is one of 2 singles from DJ Unk that went either Platinum or Gold so no he's not a 1 hit wonder
    tompetrez3 wrote: »
    All this talk about y'all mamas being 30s and 40s kinda lowkey turning me on. I want to hit somebody mama off the IC real talk. I'm a fuck around and end up one of y'all niggas stepdad sitting around in a wife beater taking my frustrations with Jay Z out on y'all with a belt.
    sapp08_2001
  • Cutler 26 INT's LOL!Cutler 26 INT's LOL! Posts: 7,553 ✭✭✭✭✭
    Unk is not a one hit wonder
  • Melanin_Enriched Melanin_Enriched Your favorite basketball-american gentleman Posts: 22,873 ✭✭✭✭✭
    That fat nigga goobs. Nigga had one ic hit then faded into obscurity.
    *Top 5 background poster*
    Started fucking with photoshop
    superstarcole.gif
    CashmoneyDuxBetamiamivice305MorganFreemanKing
«1345
Sign In or Register to comment.