XXL Presents: The 35 Most Anticipated Albums of 2013...

2

Replies

  • genocidecuttergenocidecutter Posts: 9,918 ✭✭✭✭✭
    Who the hell anticipating Pink paint?
    CashmoneyDuxgns
  • choppa_stylechoppa_style Posts: 2,448 ✭✭✭✭
    Do they explain the criteria for anticipation?

    It's hard to judge the list without that.
  • Monizzle14Monizzle14 Posts: 11,166 ✭✭✭✭✭
    it will be interesting to see how many of these albums actually come out and which ones exceed expectations and which ones end up below expectations
  • DMTxTHCDMTxTHC Posts: 14,218 ✭✭✭✭✭
    jay-z dropping an album this year? i missed that memo. his last solo joint was in 09 so i guess he is overdue

    and the pinkprint? lmaooooo
    man gtfoh

    LOL, I dead had to go back and look at list.. because I seen Nicki Minaj and kept scrolling.. lmao @ the Pink Print..
    rip.dillagenocidecutterwalwyn
  • vageneral08vageneral08 Fuck how ya feel Posts: 16,652 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    xxlmag.com/features/2013/01/xxl-presents-the-35-most-anticipated-albums-of-2013-3/
    [1. Kanye West, Sixth Studio Album
    2. Drake, Third Studio Album
    3. Jay-Z, Twelfth Studio Album
    4. Big Sean, Hall of Fame
    5. Eminem, Eighth Studio Album
    6. J. Cole, Born Sinner
    7. Rick Ross, Mastermind
    8. Future, Future Hendrix
    9. Pusha T, My Name Is My Name
    10. A$AP Rocky, Long.Live.A$AP
    11. 50 Cent, Street King Immortal
    12. Lil Wayne, I Am Not A Human Being II
    13. Danny Brown, ODB
    14. Kid Cudi, Indicud
    15. Jay Electronica, Act II: Patents Of Nobility (The Turn)
    16. French Montana, Excuse My French
    17. ScHoolboy Q, Oxymoron
    18. Wale, I Ain’t Perfect
    19. 2 Chainz, Sophomore Album
    20. Action Bronson, Saab Stories
    21. Mac Miller, Watching Movies With The Sound Off
    22. Earl Sweatshirt, Doris
    23. Nicki Minaj, Pink Friday: The Pink Print
    24. Lupe Fiasco, Food & Liquor II: The Great American Rap Album Pt. 2
    25. Juicy J, Stay Trippy
    26. Ghostface Killah, Supreme Clientele Presents…Blue & Cream: The Wally Era
    27. Fabolous, Loso's Way 2: Rise to Power
    28. Tyga, Hotel California
    29. Joe Budden, No Love Lost
    30. Tyler, the Creator, Wolf
    31. Gunplay, Medellin
    32. Cam'ron, More Gunz, Less Butta/Killa Season 2
    33. Snoop Lion, Reincarnated
    34. Azealia Banks, Broke with Expensive Taste
    35. Juelz Santana, Born to Lose, Built to Win/quote]

    the bolded is what I'm looking for
  • vageneral08vageneral08 Fuck how ya feel Posts: 16,652 ✭✭✭✭✭
    oh and ghostface album too
  • DetroitBoi313DetroitBoi313 Posts: 1,529 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    List seems about right
  • marc123marc123 Posts: 8,119 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    jus finished watchin the wire season 5. I now get Pusha T's album title
    UrbanScribe
  • eternal soldiereternal soldier RESPECT YA JAW!! Posts: 1,719 ✭✭✭✭✭
    xxlmag.com/features/2013/01/xxl-presents-the-35-most-anticipated-albums-of-2013-3/
    [1. Kanye West, Sixth Studio Album
    2. Drake, Third Studio Album
    3. Jay-Z, Twelfth Studio Album
    4. Big Sean, Hall of Fame
    5. Eminem, Eighth Studio Album
    6. J. Cole, Born Sinner
    7. Rick Ross, Mastermind
    8. Future, Future Hendrix
    9. Pusha T, My Name Is My Name
    10. A$AP Rocky, Long.Live.A$AP
    11. 50 Cent, Street King Immortal
    12. Lil Wayne, I Am Not A Human Being II
    13. Danny Brown, ODB
    14. Kid Cudi, Indicud
    15. Jay Electronica, Act II: Patents Of Nobility (The Turn)
    16. French Montana, Excuse My French
    17. ScHoolboy Q, Oxymoron
    18. Wale, I Ain’t Perfect
    19. 2 Chainz, Sophomore Album
    20. Action Bronson, Saab Stories
    21. Mac Miller, Watching Movies With The Sound Off
    22. Earl Sweatshirt, Doris
    23. Nicki Minaj, Pink Friday: The Pink Print
    24. Lupe Fiasco, Food & Liquor II: The Great American Rap Album Pt. 2
    25. Juicy J, Stay Trippy
    26. Ghostface Killah, Supreme Clientele Presents…Blue & Cream: The Wally Era
    27. Fabolous, Loso's Way 2: Rise to Power
    28. Tyga, Hotel California
    29. Joe Budden, No Love Lost
    30. Tyler, the Creator, Wolf
    31. Gunplay, Medellin
    32. Cam'ron, More Gunz, Less Butta/Killa Season 2
    33. Snoop Lion, Reincarnated
    34. Azealia Banks, Broke with Expensive Taste
    35. Juelz Santana, Born to Lose, Built to Win/quote]

    Okay, so they basically listed every rapper in the game.....Doesn't make them most anticipated....
    1 3 5 6 7 and 16 I can agree with though..
  • texas409texas409 Posts: 13,375 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    when that Jigga dropping? im ready for a classic from the GOAT
    blu197
  • mdotmdot Posts: 1,886 ✭✭✭✭✭
    Personally don't think there's 35 albums worth anticipating.

    If there's one album I want to see how it turns out its 50's. Want to see if he can drop another dope album everything after the massacre has been average.
  • DMTxTHCDMTxTHC Posts: 14,218 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    Aside from a few verses (Shiny Suit Theory, Murder to Excellence, Primetime), Jay ain't been shit in 6 years since AG dropped in 2007..

    I'm hoping Jigga's next album is worth purchasing..
  • Busta Carmichael Busta Carmichael Posts: 5,962 ✭✭✭✭✭
  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 0 ✭✭✭✭✭
    LoL @ it being 35 anticipated rap albums for 2013..... xxl been trolling these past few years...
    gns
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse Posts: 2,829 ✭✭✭✭✭
    Definitely checkin for nas jay 50 asap and schoolboy q's joints
  • genocidecuttergenocidecutter Posts: 9,918 ✭✭✭✭✭
    Vaas wrote: »
    Gunplay ain't dropping no album. That nigga's mixtapes be getting pushed back

    Good. I hope that wack ass nigaa never releases an album
    sapp08_2001CJ
  • usmarin3usmarin3 Posts: 35,415 ✭✭✭✭✭
    Anticipated albums of 2014

    Act 2 - Jay Electronica
    Detox - Dr. Dre
  • O.G.O.G. PSYCHO ALPHA DISCO BETA BIO AQUA DO LOOP Posts: 4,314 ✭✭✭✭✭
    Ghostface Killah, Supreme Clientele Presents…Blue & Cream: The Wally Era

    can't wait
  • Supreme_Mind999Supreme_Mind999 Posts: 5,185 ✭✭✭✭✭
    edited February 2013
    Jay Electronica, Act II: Patents Of Nobility (The Turn)
    Danny Brown, ODB
    ScHoolboy Q, Oxymoron
    Pusha T, My Name Is My Name
    Gunplay, Medellin
    Cam'ron, More Gunz, Less Butta/Killa Season 2
    Action Bronson, Saab Stories
    Ghostface Killah, Supreme Clientele Presents…Blue & Cream: The Wally Era
    J. Cole, Born Sinner
    50 Cent, Street King Immortal

    I don't care about none of that other ish
  • ROZAYTABERNACLEROZAYTABERNACLE Posts: 17,682 ✭✭✭✭✭
    Jay Electronica, Act II: Patents Of Nobility (The Turn)
    Danny Brown, ODB
    ScHoolboy Q, Oxymoron
    Pusha T, My Name Is My Name
    Gunplay, Medellin
    Cam'ron, More Gunz, Less Butta/Killa Season 2
    Action Bronson, Saab Stories
    Ghostface Killah, Supreme Clientele Presents…Blue & Cream: The Wally Era
    J. Cole, Born Sinner
    50 Cent, Street King Immortal

    I don't care about none of that other ish

    bold probably aint droppin
    CashmoneyDux
  • Nah SonNah Son Habitual Line Stepper Posts: 7,035 ✭✭✭✭✭
    edited February 2013
    Aside from a few verses (Shiny Suit Theory, Murder to Excellence, Primetime), Jay ain't been shit in 6 years since AG dropped in 2007..

    I'm hoping Jigga's next album is worth purchasing..

    Gotta nosign that bruh

    BP3 was meh but he rapped his ass off on WTT and he still killin every feature

  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 25,089 ✭✭✭✭✭
    thank god for GKMC

    cause '13 has nothing for me to look forward for
  • DMTxTHCDMTxTHC Posts: 14,218 ✭✭✭✭✭
    Nah Son wrote: »
    Aside from a few verses (Shiny Suit Theory, Murder to Excellence, Primetime), Jay ain't been shit in 6 years since AG dropped in 2007..

    I'm hoping Jigga's next album is worth purchasing..

    Gotta nosign that bruh

    BP3 was meh but he rapped his ass off on WTT and he still killin every feature

    I must say, the production on WTT is what threw me off the most, but Jay was only aiight lyrically on WTT to me..

    His verse on Clique was cool..
    His verse on Talk That Talk was lackluster (I don't expect much from those type of songs)..
    His verse on 3 Kings sounded like he smoked a joint and took muscle relaxer before he dropped his verse..
    His verse on I Do was aiight..
    His verses on Shiny Suit Theory and Monster was ILL as fuck..
    His verse on So Appalled was pretty good..

    Those are the only guest verse I remember from 2010-2012..
    ROZAYTABERNACLE
2
Sign In or Register to comment.