What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Brand Loyalty...

UrbanScribeUrbanScribe Posts: 394 ✭✭✭
edited January 2013 in Fashion Forward
Do any of y'all have brands that you are loyal to? Not saying that's all you wear but, most your pieces come from those brands?

For instance mines are:

Sneakers: Adidas but, as of lately Nike

Boots: Timberland

Jeans: 7 for all mankind

Belts: GG

Not to particular about shirts but, hoodies should be Polo IMO..

Just wanted to know if I'm the only person that has that habit...
COMING MAY 1ST 2013!!!!
52mgxk.jpg

Replies

  • GettinLoGettinLo Posts: 8,035 ✭✭✭✭✭
    No... I'm like this.....

    Sneakers - Nike
    Jeans - Levis or Polo (RRL)
    Sweaters, Hoodies, Sweatshirts etc - RL Polo
    Hats/Scarves - RL Polo
    Jackets/Coats - RL Polo or Northface or Patagonia (Burberry for dress up)
    Shoes - Cole Haan mostly
    Boots - Timbs or Vasque (aka Gore-Tex)
    Suits - RL Polo, Zegna, Abboud, Armani or Hugo Boss (I'm getting a Valentino)
    Athletic Wear - Nike
    Shirts Casual - RL Polo
    Shirts Dress - RL Polo, Ferre, Hickey Freeman or Custom Made
    http://www.youtube.com/watch?v=lHnFHIdxlLo
    
  • MARIO_DROMARIO_DRO Posts: 14,382 ✭✭✭✭✭
    SHOES - NIKE...

    SHIRTS - RALPH LAUREN THEN LACOSTE

    JEANS - MOSTLY LEVIS
    iw23gx.jpg
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,351 ✭✭✭✭✭
    shoes- supra and nike
    shirts- lrg, live mechanics
    pants- dickies (im old school)
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • vince_vincevince_vince Posts: 1,596 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    Shoes - Nike since I was 12

    Shirts - Hilfiger, Polo

    Jeans - Diesel Levis (randomly bought one and now converted due to superior quality)
    realest n*gga alive since september 13, 1996
  • Melanin_Enriched Melanin_Enriched Your favorite basketball-american gentleman Posts: 22,873 ✭✭✭✭✭
    Nike and Adidas
    levis
    blaclabel
    *Top 5 background poster*
    Started fucking with photoshop
    superstarcole.gif
  • Chase N BundlezChase N Bundlez Posts: 5,041 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    Shoes - Nike since I was 12

    Shirts - Hilfiger, Polo

    Jeans - Diesel Levis (randomly bought one and now converted due to superior quality)

    So u stopped wearing Diesel to rock Levi's due to "superior quality" lol? Just say u got laid off and stop the BS.

    @Vaas...dead at wearing Blaclabel in 2013...how u rockin that when the designer it copied (Ed Hardy) been played out since 08'? That shit's cray.
  • vince_vincevince_vince Posts: 1,596 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    haha, nah it's true. all my diesel jeans are ripped between the legs. got one levis and that shit is industricable. however i am open for a new brand, levis aint exclusive enough to hold that spot on a permanent basis.
    realest n*gga alive since september 13, 1996
  • UrbanScribeUrbanScribe Posts: 394 ✭✭✭
    edited January 2013
    delete
    COMING MAY 1ST 2013!!!!
    52mgxk.jpg
  • UrbanScribeUrbanScribe Posts: 394 ✭✭✭
    Shoes - Nike since I was 12

    Shirts - Hilfiger, Polo

    Jeans - Diesel Levis (randomly bought one and now converted due to superior quality)

    So u stopped wearing Diesel to rock Levi's due to "superior quality" lol? Just say u got laid off and stop the BS.

    @Vaas...dead at wearing Blaclabel in 2013...how u rockin that when the designer it copied (Ed Hardy) been played out since 08'? That shit's cray.

    I was thinkin the same thing...

    @vince_vince you musta either been hand washing the shit outta them or doin some outrageous shit. Nevere had that problem..

    @aone415 for suits i got to men's warehouse and then to my tailor.. shoes are aldo..

    @DROSODAMFUNNY i cant get into the hype around Levi... they just ehhhh to me... not really fashionable..

    @N64 where do you go that allows you to wear dickies?? i mean like clubs an events..

    @vaas blaclabel was always a bad knock off ed hardy too me... never seen nobody with it on besides ricans


    COMING MAY 1ST 2013!!!!
    52mgxk.jpg
  • GettinLoGettinLo Posts: 8,035 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    Shoes - Nike since I was 12

    Shirts - Hilfiger, Polo

    Jeans - Diesel Levis (randomly bought one and now converted due to superior quality)

    So u stopped wearing Diesel to rock Levi's due to "superior quality" lol? Just say u got laid off and stop the BS.

    @Vaas...dead at wearing Blaclabel in 2013...how u rockin that when the designer it copied (Ed Hardy) been played out since 08'? That shit's cray.

    I was thinkin the same thing...

    @vince_vince you musta either been hand washing the shit outta them or doin some outrageous shit. Nevere had that problem..

    @aone415 for suits i got to men's warehouse and then to my tailor.. shoes are aldo..

    @DROSODAMFUNNY i cant get into the hype around Levi... they just ehhhh to me... not really fashionable..

    @N64 where do you go that allows you to wear dickies?? i mean like clubs an events..

    @vaas blaclabel was always a bad knock off ed hardy too me... never seen nobody with it on besides ricans

    Suits really aren't about the labels so much as they are about fabric and cut. Personally, I'd forgo going to Men's Warehouse and try hitting spots like Macy's and grab shit that's on sale. And yeah tailoring is super important... I take all of my suits to an Italian tailor, so that he makes it them look custom...


    To me Levi's aren't about hype. they are classics... I was wearing Levi's when niggas were rockin evisu, diesel, R&R, etc... where are those brands now? I'll say the same thing after True Religion gets played out...

    There are Levi's made from selvedge denim like TR's that cost 200+

    http://www.youtube.com/watch?v=lHnFHIdxlLo
    
  • UrbanScribeUrbanScribe Posts: 394 ✭✭✭
    @aone415 yeah thats true kohl's is another good place... i had court couple days back, dudes was comin up to me like i was a lawyer askin me for a business card.. that tailor can make or break you.. I like my suits to be clean!!!

    i didnt mean the popularity. i mean why do people swear by them.. The Horse shoes been played out up here.. they an occasional thing.. 7s are great.. Citizens are the best. i think 7s and citizens are classics and will never go out
    COMING MAY 1ST 2013!!!!
    52mgxk.jpg
  • tha bausetha bause Posts: 1,586 ✭✭✭✭✭
    Shoes- Nike... Just bought a pair of Stacey Adams boots, kinda decent

    Everything else is LRG pretty much
    PM5n696.gif
    1005014gs.jpg
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,351 ✭✭✭✭✭
    Dickies jeans blend in b they khaki slacks can be worn with anything for any moment
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • goldenjagoldenja Posts: 6,305 ✭✭✭✭✭
    when I was in middle school & high school, I only rocked ecko.

    now I wear LRG
    goldentouchphotography.com
  • UrbanScribeUrbanScribe Posts: 394 ✭✭✭
    Alot of yall brands sound like college students or people from southern states.
    COMING MAY 1ST 2013!!!!
    52mgxk.jpg
    Davis eyebrow
  • water ur seedswater ur seeds Posts: 17,183 ✭✭✭✭✭
    Jordan
    'The hero and the coward both feel the same thing, but the hero uses his fear, projects it onto his opponent, while the coward runs. It's the same thing, fear, but it's what you do with it that matters.'

    http://i.makeagif.com/media/9-04-2015/aUPgli.gif
Sign In or Register to comment.