What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Poor Todd Pettengill..... Livewire and Shotgun Saturday Night

TheIraqTheIraq Posts: 5,527 ✭✭✭✭✭









Remembering this shit as a youngster smh..... Great times..............


Add on people......

Replies

  • blackkevblaziniblackkevblazini Posts: 1,445 ✭✭✭✭✭
    Todd Pettengill>Michael Cole.

    Michael Cole is the store brand version of Todd Pettengill.
    kevkevblazini.png
    P swayze166
  • RawAceRawAce Posts: 4,798 ✭✭✭✭✭
    "paul bearer hasnt broken a sweat unless u see him at a buffet table. he's hideous" - J.R.


    lmoa @ JR tryna ether paul bearer when he aint far behind
    P swayze166
  • dalyricalbanditdalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Posts: 66,096 Regulator
    lol i remember this dude he was original Cole like Blazini said
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 32,111 ✭✭✭✭✭
    the part on the SCSA dvd where they show stone cold at live wire sayin he went to the dungeon and put bret and stu in the sharpshooter is HELLARIOUS
    Spodee-Revenge



    Iamsu!-Compound



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    Yall want a thug or a black militant repping your culture but 90% of you had a life too good or privileged to relate to your ideal hip hop "legend". Niggas wanna be hard without being that hard themselves as compensation
    please don't argue, cuz if u say sum stupid i will question it and u will act like a victim, happens every time lol
    bindayvez79
  • bindayvez79bindayvez79 Posts: 402 ✭✭✭
    I seen him on one of them TMZ rip-off
    the part on the SCSA dvd where they show stone cold at live wire sayin he went to the dungeon and put bret and stu in the sharpshooter is HELLARIOUS

    Stone cold is top 5 when it comes to promos no doubt. Those ECW promos where bone chilling. dude had so much passion. When he said Perfect was 250 Pounds of cholesterol in a bargain basement suit that was pure comedy.
Sign In or Register to comment.