What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Funniest GTA: San Andreas quotes

goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
edited January 2013 in The Arcade
















goldentouchphotography.com
infamous114funkdocdamcKINGEChueyCigarello Slimeternal soldierunspoken_respect

Replies

  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    "ill come quietly if y'all feed me"

    -Fat CJ
    goldentouchphotography.com
  • TurfaholicTurfaholic It's not too complicated, but you're gonna need a bulletproof soul The Bay 2 Sin CityPosts: 20,369 ✭✭✭✭✭
    Was only fat to fuck the bitch in san fiero post
    The Jacka Presents:
    Street Knowledge
    "Kill Yaself"


    http://www94.zippyshare.com/v/bEsGQfVs/file.html
    goldenjatha bausegenocidecutter
  • CymicaldaneCymicaldane The Danish OG Posts: 2,109 ✭✭✭✭✭
    This one gets me everytime
    Carl Johnson: [the Truth has handed Carl a rocket launcher] Holy Motherfucker! Where'd you get this!
    The Truth: I found it in a bail of Thai sticks. Shame really, I was going to make it into a lamp.
    The one and only truly original Danish poster on the IC
    a-tribe-called-quest-o.gif GIFSoup
    goldenjatha bauseDillaDeaf
  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    This one gets me everytime
    Carl Johnson: [the Truth has handed Carl a rocket launcher] Holy Motherfucker! Where'd you get this!
    The Truth: I found it in a bail of Thai sticks. Shame really, I was going to make it into a lamp.

    that was the mission where he was all high n shit?
    goldentouchphotography.com
  • CymicaldaneCymicaldane The Danish OG Posts: 2,109 ✭✭✭✭✭
    Yup.
    The Truth: Hey, you want at hit on this? A little Temple Charas in a cocktail with some Nepalese munga munga.
    Carl Johnson: Put that thing out, man, I can't see.
    The Truth: Hey, mellow out, brother. It's good shit.
    Carl Johnson: Put it out, motherfucker, I'm warning you!
    The Truth: Wooah, chill the fuck out! Firstly, you are a real buzz killer, amigo. And secondly, I never made love to my mother. She wouldn't. And thirdly, we're in this together, so be cool.
    Carl Johnson: Sorry, man, I just don't drive when I'm faded. Hey, this thing go any faster?
    The Truth: Man, we got 3 tons of grass on board, the engine block is held together with a macramé hammock, and it's running on 15-year-old cooking oil.
    Carl Johnson: Shit. Can you shoot?
    The Truth: Shoot? I'm a hippy! The only thing I've shot is acid. I heard about this dude who snorted it once. Thought his nose what a kangaroo and the moon was a dog. Whooo!
    The one and only truly original Danish poster on the IC
    a-tribe-called-quest-o.gif GIFSoup
    goldenjatha bauseDillaDeaf
  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    "I'm overweight, but your a dumb fuck"

    hahaha!
    goldentouchphotography.com
  • Cigarello SlimCigarello Slim Legalize Never Criticize Posts: 2,642 ✭✭✭✭✭
    Yo how have I never heard that Fat Carl shit, that was GOAT.
    Smoke Sumthin' Ya Bish
    goldenjaunspoken_respect
  • eternal soldiereternal soldier Posts: 2,784 ✭✭✭✭✭
    Man memory lane here
    "I will kick yo ass you hear me"?
    goldenja
  • KINGECKINGEC Posts: 7,821 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    "I'll have 2 number 9s...a number 9 large...A number 6 with extra dip...a number 7...2 number 45s...one with cheese and a laaaaarge soda..."


    My fav for some reason.
    tha bausegoldenjaDillaDeafgenocidecutter
  • tha bausetha bause Posts: 1,586 ✭✭✭✭✭
    I smoke cuz it's gives me knowledge!
    PM5n696.gif
    1005014gs.jpg
    goldenjaKINGEC
  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    Yo how have I never heard that Fat Carl shit, that was GOAT.

    when I was younger I would purposely make him fat for this reason.. the skinny/muscular cj was too serious
    goldentouchphotography.com
  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    "you lift weights, I lift joints"
    goldentouchphotography.com
  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    "yeah I like French fries
    - both my parents are dead"

    lol
    goldentouchphotography.com
    unspoken_respect
  • Cigarello SlimCigarello Slim Legalize Never Criticize Posts: 2,642 ✭✭✭✭✭
    goldenja wrote: »
    Yo how have I never heard that Fat Carl shit, that was GOAT.

    when I was younger I would purposely make him fat for this reason.. the skinny/muscular cj was too serious

    Man I'm disappointed I never tried it, my CJ was malnourished first time I beat the game. But dog I was up watching that Fat CJ video at like 5 in the morning fuckin' dying, let me check out the rest. I know that nigga with the orange jersey says some funny shit.
    Smoke Sumthin' Ya Bish
    goldenja
  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    edited January 2013
    goldenja wrote: »
    Yo how have I never heard that Fat Carl shit, that was GOAT.

    when I was younger I would purposely make him fat for this reason.. the skinny/muscular cj was too serious

    Man I'm disappointed I never tried it, my CJ was malnourished first time I beat the game. But dog I was up watching that Fat CJ video at like 5 in the morning fuckin' dying, let me check out the rest. I know that nigga with the orange jersey says some funny shit.

    hahaha! hell yeah..

    the orange jersery guy is classic

    the white guy in the brown shirt is low key funny

    the farting indian guy is hilarious
    "I got 40 kids to pick up from school" lol
    goldentouchphotography.com
    Cigarello Slim
  • So ILLSo ILL Posts: 16,425 ✭✭✭✭✭
    For some reason, I always laughed when I used to make my recruited Gang Members go after someone.

    C.J. would be like, "Attack that motherfucker..", and everybody would just start dumping on them and chase them all up the block until they were dead lol...
    goldenjaunspoken_respecttha bauseCashmoneyDux
  • goldenjagoldenja Posts: 6,349 ✭✭✭✭✭
    So ILL wrote: »
    For some reason, I always laughed when I used to make my recruited Gang Members go after someone.

    C.J. would be like, "Attack that motherfucker..", and everybody would just start dumping on them and chase them all up the block until they were dead lol...

    hahahaha! that shit was funny tho.. they was straight drones lol
    goldentouchphotography.com
  • unspoken_respectunspoken_respect I will go where there's no path and leave behind a trail. TampaPosts: 9,820 ✭✭✭✭✭
    SWAT "Get in there and turn that turd out!"

    ?
    sig%202_zpstfsrwnqk.gif
    ???GOLDEN ARMS???

    goldenja
  • genocidecuttergenocidecutter Posts: 17,749 ✭✭✭✭✭
    "Im OG Loc"
    Gives us back images in sigs
    goldenjatha bause
  • So ILLSo ILL Posts: 16,425 ✭✭✭✭✭
    goldenja wrote: »
    So ILL wrote: »
    For some reason, I always laughed when I used to make my recruited Gang Members go after someone.

    C.J. would be like, "Attack that motherfucker..", and everybody would just start dumping on them and chase them all up the block until they were dead lol...

    hahahaha! that shit was funny tho.. they was straight drones lol

    Hell yeah, they wouldn't even stop and mourn if one of them died. They run right by the nigga and keep clapping until the target was taken care of or was all the way out of sight lol..


    Turfaholic wrote: »
    So ILL wrote: »
    For some reason, I always laughed when I used to make my recruited Gang Members go after someone.

    C.J. would be like, "Attack that motherfucker..", and everybody would just start dumping on them and chase them all up the block until they were dead lol...

    They couldn't shoot for shit

    For real, niggas would be hitting passing cars and the street and shit at close range smh. How it takes 29 bullets from 5 different guns to kill one person is beyond me lol smh..
    CashmoneyDuxgoldenja
  • TurfaholicTurfaholic It's not too complicated, but you're gonna need a bulletproof soul The Bay 2 Sin CityPosts: 20,369 ✭✭✭✭✭
    I used to fill up Tour busses with the gang and take trips to country ass towns and start letting off shots. Lol.
    The Jacka Presents:
    Street Knowledge
    "Kill Yaself"


    http://www94.zippyshare.com/v/bEsGQfVs/file.html
    goldenjaSo ILL
Sign In or Register to comment.