What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

What's some dumb shit you've done High

lookdudelookdude stewPosts: 16,646 ✭✭✭✭✭
edited April 2013 in For The Grown & Sexy
One i time high as hell at the McDonald's drive threw with some friends I couldn't even pronounce the order correctly I mumbled some shit no one could understand my nigga was like "what!? Aww hell naw man let me Order"

Pull up to get the food, hand the money off get the change.. waited for like a minute and I freakin pull off, every one in the car is like "whoah ! Whoah !" I reverse back and the chick at the window lookin at me all crazy

Can't explain why I pulled off lmao niggas was too high I thought we already got the food

Bob-Daym-That-Good-Shit.gif

tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


Creepset Cuh !
CashmoneyDuxMARIO_DROBrideofKilladwade206galaxy_1221
«134

Replies

  • KatKat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownPosts: 49,018 ✭✭✭✭✭
    lmao..it's so embarrassing when you finally realize you've been sitting there like an idiot.

    Lou_CypherCashmoneyDuxJusDre313
  • lookdudelookdude stew Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    made a bowl of cereal
    put the milk in the cabinet, shit went bad and I didn't find that rotten milk for like a week.

    U must've been dumb high I usually realize I'm putting the milk in the cabinet or the cereal in The fridge lol

    tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


    Creepset Cuh !
    ericb4prez
  • KatKat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownPosts: 49,018 ✭✭✭✭✭
    Looked all over for my damn lighter until the bf points out that it's in my hand.

    I just gave him the don't say a god damn word look...lol.
    onetoughmiracle
  • KatKat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownPosts: 49,018 ✭✭✭✭✭
    Matt- wrote: »
    riding around, passed a cop. got scared. reached for the visine, but grabbed the breath drops instead. didn't realize it. dropped them in my eyes. they started burning. had to stop the car. dumped a bottle of water all over my face. felt like Frank Dux in Bloodsport

    lmao!
  • Lou_CypherLou_Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksPosts: 49,707 ✭✭✭✭✭
    One time i got into the shower with my socks on still.
    KatCashmoneyDuxgalaxy_1221B_A
  • its....JOHN Bits....JOHN B Posts: 18,382 ✭✭✭✭✭
    Damn, I was going to tell the story how I ordered McDonald's, paid, parked my car and reached over for my food only to realize I took off without it, but thread starter basically did the same shit, I wasnt mumbling my order though but I think I was trying to get egg mcmuffins and hash browns at 7pm
  • theBlackbeardtheBlackbeard Posts: 1,663 ✭✭✭✭✭
    I wasn't only high but busting my tire on a curb was pretty fucking stupid of me, especially considering the fact that I was a block from home, after driving all the way from downtown under those conditions. But then I drove to wal mart, shredded tire and all ( also stupid) and waited a few hours till they opened and replaced it cuz I had to go to work.
    lookdude
  • Joker_De_La_LoverJoker_De_La_Lover PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderPosts: 43,103 Regulator
    Blowing up pizza hut at 2am thinking "why the fuck ain't no one answering?"
    Fuck you, I'm a mod
    rooster_cogburnB_A
  • OhPeeOhPee Posts: 1,075 ✭✭✭✭✭
    Went to the drive thru by myself and ordered 2 #1's.

    I've also ordered at a drive thru and forgot my wallet.
  • LUClENLUClEN Absence makes the heart grow fonder of someone else Posts: 20,255 ✭✭✭✭✭
    Faded thinking I'm goin normal speed and I'm Drivin 3mph smh

    The rapper from linkin park would body the dudes in the xxxtentacion cypher
    HarlemThumzUp
  • JusDre313JusDre313 ∩┐(◕_◕)┌∩┐ Panhandling on Davidson... #sparesomechangePosts: 4,639 ✭✭✭✭✭
    edited April 2013
    - Cursed out my girl saying she had my phone, meanwhile I'm talking on it.
    - Paid for a $30 pizza in change cuz I wanted to save the cash for more weed
    .
    - Put a frozen Sprite in the microwave.

    lol at the bolded
    englishdudedwade206
«134
Sign In or Register to comment.