Hope Steve Nash dont take this L

Lurker6Lurker6 Posts: 3,914 ✭✭✭✭✭
edited April 2013 in From the Cheap Seats
Steve Nash ex-wife trying to hit him with that child support
L.A. Lakers star Steve Nash thinks he has a good reason NOT to pay child support -- if he does, he thinks his ex-wife will spoil the kids with limos and other luxuries.

Nash is locked in a legal war with Alejandra Nash over their 3 kids. She currently lives in Arizona, where a judge handled their divorce and ruled she was not entitled to child support. She's appealing the ruling and we now know what they're arguing over.

Steve convinced the divorce judge -- Alejandra doesn't need child support because he made her a millionaire 5 times over in the divorce settlement. On top of that, she pulls in more than $30k a month.

For her part, Alejandra says Steve makes a million bucks more than her every month, and it's unfair he's not forced to use some of it for the benefit of their kids.

Steve is saying he's paying plenty -- 90% of medical, school and extracurricular activities, and 82% of the nanny's $2k a month salary. He says he's worried if he pays more, she's an excessive spender who will spoil and damage the kids with crazy luxuries.

But there's more going on here. As we previously reported ... Alejandra wants to move to L.A. but Steve is objecting. It's really weird, because the b-baller has said he chose to go to the Lakers rather than the Knicks so he could be closer to his kids.

There's one thing for sure ... if Alejandra moved to L.A., Steve would probably get socked with a big child support bill -- that's just the way it works in California.
0410-steve-nash-wife-getty-3.jpg
Are California courts thats fucked up that they would say this chick needs this money?
LUClEN

Replies

  • mryounggunmryounggun Posts: 9,973 ✭✭✭✭✭
    Good luck to dude on that. Sounds like a reasonable concern to me.
  • NIKE...NIKE... Posts: 3,742 ✭✭✭✭✭
    Rich nigga fuckin without regard for the future deserves whatever happens b..

    Like there hasn't been plenty of former/current atheletes that have shown how vindictive and greedy women can be..if he aint learned from them, he don't need to be a rich nigga
    Serious Juice MayneTHIRDSUPREME
  • lord nemesislord nemesis You ain't a pimp, you a fairy Posts: 5,888 ✭✭✭✭✭
    He better holla at D Wade lawyer and get custody
    LUClENP swayze166
  • aka_OGaka_OG Posts: 1,440 ✭✭✭✭✭
    He should only be obligated to a refer a good accountant/financial manager. what happen to d rumor her last kid wasnt even his?
  • Matt-Matt- Posts: 21,585 ✭✭✭✭✭
    so i guess Jason Richardson really was the father

    P swayze166PiffyHaze
  • KNiGHTSKNiGHTS Mr. Fifth Letter Your ConsciencePosts: 3,602 ✭✭✭✭✭
    Yeah, Wade's shit is beyond fucked up. His ex lied and said he gave her herpes, fucked G. Union in front of the kids, and some more stuff that all turned out false, and HE IS STILL PAYING THE CHICK. As a man of wealth, you have to be fucking retarded to get married. They're overturning pre-nups out here.

    And these hoes keep talking about unfair earning. Why should women make as much as men when men are expected to unfairly foot the bill for everything? Hell, I look at lopsided earning as a bonus for dudes smart enough to not jump the broom.
  • TheBoyRoTheBoyRo Posts: 3,933 ✭✭✭✭✭
    KNiGHTS wrote: »
    Yeah, Wade's shit is beyond fucked up. His ex lied and said he gave her herpes, fucked G. Union in front of the kids, and some more stuff that all turned out false, and HE IS STILL PAYING THE CHICK. As a man of wealth, you have to be fucking retarded to get married. They're overturning pre-nups out here.

    And these hoes keep talking about unfair earning. Why should women make as much as men when men are expected to unfairly foot the bill for everything? Hell, I look at lopsided earning as a bonus for dudes smart enough to not jump the broom.



    there should really be a rule with athletes in their 20s: DONT GET MARRIED!! There are very few instances that marriage can work, but definitely not in wades case, he got married while he was still at marquette, stupid mistake
    CashmoneyDux
  • ShizlanskyShizlansky Nothing better then being a father. Posts: 19,301 ✭✭✭✭✭
    Sounds like he's already giving a lot.

    I hate to see any nigga take that child support L when they already doing their job as a father.
    Mister B.
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 21,289 ✭✭✭✭✭
  • Elzo69RenaissanceElzo69Renaissance The only thing left now is GOD for these cats ZionPosts: 26,354 ✭✭✭✭✭
    Jordan just got married yesterday
    WhoisDonG???Mister B.
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 43,126 ✭✭✭✭✭
    she black?
  • WhoisDonG???WhoisDonG??? Posts: 2,322 ✭✭✭✭✭
    KNiGHTS wrote: »
    Yeah, Wade's shit is beyond fucked up. His ex lied and said he gave her herpes, fucked G. Union in front of the kids, and some more stuff that all turned out false, and HE IS STILL PAYING THE CHICK. As a man of wealth, you have to be fucking retarded to get married. They're overturning pre-nups out here.

    And these hoes keep talking about unfair earning. Why should women make as much as men when men are expected to unfairly foot the bill for everything? Hell, I look at lopsided earning as a bonus for dudes smart enough to not jump the broom.

    Shit u gotta understand that chick gave Wade a place to stay when his parents were strungout.. They been together since they was in 6th grade.. Wade blew up and let the fame go to his head... So u know a woman scorned is a man worst enemy. Don't let the media fool u. He really did fuck that broad over. But thats life u either getting fucked or fucking.
  • dalyricalbanditdalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Posts: 51,470 Regulator
    lets be real that lady doesnt want child support for them kids she wants it to go splurge on herself.


    If i ever get that type of money im hollering at D wades or 50's lawyers
    WhoisDonG???PiffyHaze
  • WiseGuyyWiseGuyy Posts: 1,495 ✭✭✭✭✭
    Smh at Money hungry Hoes man

    "Bitch you wasn't with me shooting in the Gym"
  • THIRDSUPREMETHIRDSUPREME Still Coon Killa.... Nigga Home of the SlavesPosts: 5,379 ✭✭✭✭✭
    When you are rich you should not get married. See Sean Combs.
  • THIRDSUPREMETHIRDSUPREME Still Coon Killa.... Nigga Home of the SlavesPosts: 5,379 ✭✭✭✭✭
    KNiGHTS wrote: »
    Yeah, Wade's shit is beyond fucked up. His ex lied and said he gave her herpes, fucked G. Union in front of the kids, and some more stuff that all turned out false, and HE IS STILL PAYING THE CHICK. As a man of wealth, you have to be fucking retarded to get married. They're overturning pre-nups out here.

    And these hoes keep talking about unfair earning. Why should women make as much as men when men are expected to unfairly foot the bill for everything? Hell, I look at lopsided earning as a bonus for dudes smart enough to not jump the broom.

    Shit u gotta understand that chick gave Wade a place to stay when his parents were strungout.. They been together since they was in 6th grade.. Wade blew up and let the fame go to his head... So u know a woman scorned is a man worst enemy. Don't let the media fool u. He really did fuck that broad over. But thats life u either getting fucked or fucking.

    My niggas went to school wit Wade and grew up in Robbins. They been said that bitch was cheating on Wade. Just because Wade didn't want to be with her don't mean she got fucked over. She didn't have sense enough to make the right moves that's on her. Wade doesn't owe that bitch a god damn thing.

    lord nemesisPiffyHazeMister B.
  • lord nemesislord nemesis You ain't a pimp, you a fairy Posts: 5,888 ✭✭✭✭✭
    ^^^^Word. I heard that bitch was fucking other nights on the regular when her and Wade was still married.
  • lord nemesislord nemesis You ain't a pimp, you a fairy Posts: 5,888 ✭✭✭✭✭
    *other niggas
Sign In or Register to comment.