Fantasy Hip Hop:Make Your Own Label. *PLAYERS MUST SUBMIT THEIR ALBUMS/TRACKLIST BY 10/11/13*

11819202123

Replies

  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    Vader wrote: »
    Janet jackson look like the joker in that pic

    LMAO bruh it took me forever to find the right photo and I can barely find pics of Mary J smiling shes mugging in every pic. KCi done changed her.
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    Mariah Carey and Janet Jackson had photo shoots yesterday.
    GoodFellas.ENT CEO Emcee Menace was on hand with the first Lady of GOODFELLAS.ENT (Mariah Carey) along with Janet Jackson


    mariah-carey-beach-bod-2013.jpg
    janetjacksonamfar-main-via-that-grape-juice.jpg
    Mariah-Carey-on-GMA-2013-in-NYC--24.jpg
    mimicananniv-600x450.jpg
    Nutrisystem-Photo-Shoot-janet-jackson-30431424-768-1024-650x866.jpg
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Posts: 42,274 Regulator
    edited October 2013
    Yeah I'm gonna have to come back and redo the Jay Elect one SMMFH.... I'll post up some of the other samples I had for Jay E. I had the Scarface joint done a week ago but I wanted to secure the trade first plus I had to reinstall Illustrator SMMFH.

    I dropped those 2 with Eminem btw cuz I know Em would drop 2 of his lower tier artists up rather than doing one big POW move with Fif and Dre.

    Got dayum I love this game shout outs to @GovernmentCheese

    Because I love this game so much I'm gonna help some of yall out with album covers if you need it. But uhh.... I'm gon have to executive produce or secure features from my roster on your albums..... "NO MORE FREE RANDY !!!"
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    did this mutha fucka just say Scarface?


    I swear Sion sending BAN THREATS


    You Good @SuperSoaker ?
    SionFyHunnitSuperSoaker
  • IceBergTaylorIceBergTaylor The Spectacular Posts: 18,921 ✭✭✭✭✭
    @Sion who is handling the cover for that album we were talking about?

    I'm not dropping any covers or track-listings til closer to the deadline
  • FyHunnitFyHunnit I'm Mad Posts: 9,695 ✭✭✭✭✭
    I fucks with that Scareface cover @Sion. You don't have to make any changes on that homie!
    Sion
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Posts: 42,274 Regulator
    @Sion who is handling the cover for that album we were talking about?

    I'm not dropping any covers or track-listings til closer to the deadline

    I got it under wraps it's coming and you'll see it this Sunday. I'll let you know what the track list is looking like for Detox on Thursday tho.
    MadSirius wrote: »
    I fucks with that Scareface cover @Sion. You don't have to make any changes on that homie!

    Thanks Chief !!
  • FyHunnitFyHunnit I'm Mad Posts: 9,695 ✭✭✭✭✭
    MadSirius wrote: »
    Allhiphop news:

    The cover art for M.I.A's "Can Not Survive" is rumored to be released tomorrow, with the full track list dropping October 11th.

    HHF exects says this maybe the "darkest album released this year."

    As promised, here is the Album cover for M.I.A's "Can Not Survive". M.I.A, 9th Wonder and Harry Fraud is slated to be the main producers on this album. Ab-Soul will be the only guest appearance:


    tumblr_mtyo6saAtW1qhul41o1_500.jpg


    Full tracklist to be released next Friday!
    SionIceBergTaylorCJ
  • FyHunnitFyHunnit I'm Mad Posts: 9,695 ✭✭✭✭✭
    DJ Mustard will be dropping a West Coast compilation album which will include every West Coast artist, including himself, on Hoffa Hitta Records. Full tracklist dropping on a wildly popular date: October 11th.


    tumblr_mu0kwrh5ys1qhul41o1_500.jpg
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    @menace all in pms begging for a feature lololol

    Homie said he's going to have r Kelly produce his Wu tang album lolololo

    How about you post the message? You're trying real hard to be funny. I asked who are you willing to trade for RZA I told you I'm not trying to have RKELLY produce.

    So post the message where it shows I'm begging?
    SionGovernmentCheeseSuperSoakernillerthekid
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    @Supersoaker. Remember you wanted a feature from RKelly and Mariah?


    So who was asking for features? I also said ID GIVE YOU SOME FEATURES.

    so stop trying so hard to be funny.

    bitch_zps018b1dab.png
    FyHunnitSionSuperSoakerGovernmentCheeseCJ
  • FyHunnitFyHunnit I'm Mad Posts: 9,695 ✭✭✭✭✭
    LOL! Y'all wilin out!
    SionSuperSoakerCJ
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    MadSirius wrote: »
    LOL! Y'all wilin out!

    had to expose him. He was the one who hit me first asking for a feature from Mariah and Kelly.

    and he said I was beggin for features when I said i'd give him.

    he also said I said Im having RKelly produce a wu album.


    hes trying to hard to get laughs.
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Posts: 42,274 Regulator
    LOOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ real beef poppin off in this thread, I love it tho it's hilarious !!!
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    Okay Cheese.
    I See You
  • SuperSoakerSuperSoaker Posts: 1,450 ✭✭✭✭✭
    We visionaries over here if id given you a RZA beat you'd just make a generic album with a cliche kung fu tracklist. My artists don't deserve that, we out here trying to change the game.

    PM me when you ready to sit at the grown up table, when you have full concepts instead of trying to create super albums with by throwing big names together lolol
    Sionnillerthekid
  • GovernmentCheeseGovernmentCheese Posts: 2,976 ✭✭✭✭✭
    _Menace_ wrote: »
    _Menace_ wrote: »
    Bone Thugs N Harmony-Harmony N Flows
    Bone_zps092a8961.jpg

    1.Thuggish Flows (Prod.By Daz)
    2.Creepin Back On Up (Prod.By Daz)
    3.Bone Crushing (Prod.By DJ Quik)
    4.Ruthless Encounters feat.ICE Cube (Prod.By Dr.Dre)
    5.Thugs 4 Mutha F**kin Life feat.Method Man (Prod.By Daz)
    6.Harmony N Flows (Prod.By DJ Premier)
    7.Kush-aholics feat.Methodman (Prod.By Daz)
    8.Mo Murda Mo Sins (Prod.By R.Kelly)
    9.Budsmokers Part 2 feat.Snoop Dogg (Prod.By Dj Quik)


    Beats from other labels (Premo @llbex) Dr Dre (Sion) = (-100)

    Producers:Daz,Quik,Dre,Premo and R.Kelly
    Features from: Snoop,Cube,and Method Man

    Total Points Deducted= (-100)


    Like that

    That's PERFECT, dope cover too.
    _Menace_
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,415 ✭✭✭✭✭
    Im the head of the table. Nothing Ive made is generic

    I wasnt even think of no kung fu shit
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 31,344 ✭✭✭✭✭
    damn another west coast/east coast where supersoaker from beef
    SionSuperSoakerMrCrookedLetter
  • GovernmentCheeseGovernmentCheese Posts: 2,976 ✭✭✭✭✭
    2CHAINZ wrote: »
    @Returnofthemac1990 excuse me mane but when my album coming out?

    Neveruary 31st nigga
    SuperSoakerSionCJ
This discussion has been closed.