[Netflix] "NARCOS" Season 3

1910111214

Replies

  • lamontbdclamontbdc 16th & UPosts: 18,716 ✭✭✭✭✭
    Just finished and the shit was dope but how they caught on to Pablo with the radio can't be factual...if it was how didi the guy guarding the family get the actual radio coeds that TaTa was supposed to be keeping close

    I'll watch season 3 but i'm really not all that interested about the Cali Cartel
    sTaY_TrUewillhustle
  • genocidecuttergenocidecutter Posts: 16,651 ✭✭✭✭✭
    Loving this show
    Gives us back images in sigs
  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Posts: 17,991 ✭✭✭✭✭
    edited September 2016
    Finished today. Pablo's mom wasn't shit. The interview she gave after his death was a disgrace. Tata looked dumb as hell begging their enemies to get her and the kids out the country. Woulda been better off going to the govt with that shit.

    Was wrong not to let them in Germany.

    I kno' people might say 'how many families has Pablo hurt' but he's a criminal. Government shouldn't be resortin' to that low shit

    Lol his nanna a dyam clown. Got Wifey's brother clapped with her crap
    Huey_CCashmoneyDux
  • Will MunnyWill Munny Eatin pussy and kickin ass Posts: 29,331 ✭✭✭✭✭
    Finished today. Pablo's mom wasn't shit. The interview she gave after his death was a disgrace. Tata looked dumb as hell begging their enemies to get her and the kids out the country. Woulda been better off going to the govt with that shit.

    Was wrong not to let them in Germany.

    I kno' people might say 'how many families has Pablo hurt' but he's a criminal. Government shouldn't be resortin' to that low shit

    Lol his nanna a dyam clown. Got Wifey's brother clapped with her crap

    Fuck Tata. All lovey dovey with a mass murderer. She made her own bed.
    Times are tough, but they ain't got nothin' on me.
    313 wayzHuey_CsilverfoxxCashmoneyDux
  • VIBEVIBE Posts: 52,540 ✭✭✭✭✭
    Will Munny wrote: »
    Finished today. Pablo's mom wasn't shit. The interview she gave after his death was a disgrace. Tata looked dumb as hell begging their enemies to get her and the kids out the country. Woulda been better off going to the govt with that shit.

    Was wrong not to let them in Germany.

    I kno' people might say 'how many families has Pablo hurt' but he's a criminal. Government shouldn't be resortin' to that low shit

    Lol his nanna a dyam clown. Got Wifey's brother clapped with her crap

    Fuck Tata. All lovey dovey with a mass murderer. She made her own bed.

    u gotta realize that his family; mother, wife and children, see him a diff light, plus she was young as shit.. she trusted in him 100% and she turned a blind eye to things, even Pablo's mother would deny things just for the sake of Tata..
    Huey_CCashmoneyDux
  • Will MunnyWill Munny Eatin pussy and kickin ass Posts: 29,331 ✭✭✭✭✭
    i. don't. give. a. fuck.

    "I want all of it"
    Times are tough, but they ain't got nothin' on me.
    313 wayzLEMZIMUS_RAMSEYCashmoneyDux
  • TonyDubbzTonyDubbz Realest Nigga Livin' Posts: 18,274 ✭✭✭✭✭
    Pablos son lives in NC under a different name now
    9yra8oazt939.jpeg

    tumblr_ljhxqfJwB71qhisruo1_500.gif
    [img][/img]1377736851_tumblr_m1gwskt4Bk1qdlfp4o1_500.gif

    Sho’nuff: Am I the meanest?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Am I the prettiest?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Am I the baddest mofo low down around this town?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Well who am I?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: Who am I?
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
    Sho’nuff: I can’t hear you…
    Sho’nuff ‘s Goons: Sho’nuff!
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 48,234 Regulator
    TonyDubbz wrote: »
    Pablos son lives in NC under a different name now

    Pretty sure it's the daughter who lives in NC under a diff name.
    tumblr_oqf7jvQVoh1tnaufeo2_540.jpg
    tumblr_onj2y2VMMA1sc0ffqo4_540.gif
  • VIBEVIBE Posts: 52,540 ✭✭✭✭✭
    edited September 2016
    they all have diff names.. his mom n wife changed their names after his death too..

    his son wrote a book on Pablo
  • Angeles1son85Angeles1son85 I'm an animal I shoulda been born in Jumanji Los AngelesPosts: 12,290 ✭✭✭✭✭
    edited September 2016
    i havent watched it cuz im sure they way over hollywood it up but In the Penn interview/investigative journalism/whatever that was Penn wrote that he asks Chapo questions he could never forget the answers to, and among them was whether he met Escobar, Chapo said he had once and....'big house', and that was it. they show anything of that natural?
    infamous114Revolver OcelotBetathemadlionsfanfreshb651Max.
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 59,871 ✭✭✭✭✭
    Dude got 3 bullets in him before he knew what happened
    justise-winslow-dunk-shot-science.gif?w=418

    giphy.gif


    atribecalledgabiCeLLaR-DooR
  • themadlionsfanthemadlionsfan Posts: 8,876 ✭✭✭✭✭
    edited September 2016
    lamontbdc wrote: »
    Just finished and the shit was dope but how they caught on to Pablo with the radio can't be factual...if it was how didi the guy guarding the family get the actual radio coeds that TaTa was supposed to be keeping close

    I'll watch season 3 but i'm really not all that interested about the Cali Cartel


    The Killing Pablo Documentary
    lions-650x406.jpg
    313 wayzLEMZIMUS_RAMSEY
  • NCswagNCswag Posts: 2,437 ✭✭✭✭✭
    edited September 2016
    VIBE wrote: »
    Pablo intrigues the shit outta me.. I need some books on him..

    He fucked up w the president shit and trying to get politians in his pockets..

    Cali brothers had it right, using a front and hiding behind that..

    Pablo said his wealth was built on a taxi company but with no taxi company to show for it...

    Escobar Taxi, and fuckin hire a bunch of drivers who will truly do the job without knowledge of Pablo's drug trafficking..

    why did he not do that? bet he would've ended up staying on congress..

    bruh was too emotional and paranoid, too, and while the money rich drug life of trafficking is alluring, I'd never want to live it just due to the facts that you'd have to be on constant alert and worry, plus all those goons talking is simply empty of any actual meaning... gotta feel so alone in this business

    A billion dollar taxi business? Be logical bruh.
    2012-2013 AllHipHop Fantasy NBA Yahoo CHAMPION
    2010-2011 AllHipHop Fantasy NFL Yahoo CHAMPION

    I'm a Hustler baby, fuck what you heard!!!!
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 59,871 ✭✭✭✭✭
    Shouldve invested in laser tag
    justise-winslow-dunk-shot-science.gif?w=418

    giphy.gif


    infamous114themadlionsfanmarc123CashmoneyDux
  • DNB1DNB1 Still nigga... Posts: 19,169 ✭✭✭✭✭
    edited September 2016
    Pablo went to the cupboard, grabbed a quick million and started a fire to keep the wife and kids warm.
  • CottonCitySlimCottonCitySlim Posts: 6,667 ✭✭✭✭✭
    This had me walking around speaking Gibbersh, Pablo be speaking mad as hell
    313 wayz
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 48,234 Regulator
    LMAO @ the adjusting pants thing. Pablo did do that shit a lot during the show
    tumblr_oqf7jvQVoh1tnaufeo2_540.jpg
    tumblr_onj2y2VMMA1sc0ffqo4_540.gif
    JusDre313
  • Will MunnyWill Munny Eatin pussy and kickin ass Posts: 29,331 ✭✭✭✭✭
    he had the mannerisms down pat
    Times are tough, but they ain't got nothin' on me.
    JusDre313northside7silverfoxxDNB1
  • marc123marc123 Posts: 14,833 ✭✭✭✭✭
    edited September 2016
    I wonder if pablo really came that close to the cop in the ice cream store tho? That seemed too crazy...part of pablo wanted to get caught. Dude had to have been tired of it all.

    Also the killing of Carillo with his own bullet. I doubt it went down like that. Pablo prolly wasnt even there. That seemed to risky for him to be there. Shit coulda gone down wrong.
Sign In or Register to comment.