Official MIAMI HEAT THREAD

17778808283

Replies

  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    I saw a heat event for ticket holders and saw mcrob and dead didn't know who that was for like 5 secs


    Worst signing in recent memory
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
  • south4lifesouth4life Bama Repesenta! Posts: 9,048 ✭✭✭✭✭
    This team is showing so much heart, we are two games away from being either the 5th, 6th or 7th seed while we are in the 8th seed.
    What a turnaround!
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    Riley has a home court advantage because Miami is a prime free agent destination. The weather, the zero state income tax and the chance to play for a top franchise are too good for a lot of players to turn down. There are already whispers that if Utah can’t re-sign Gordon Hayward he could end up in Miami.

    http://www.nydailynews.com/sports/basketball/knicks/jackson-matching-riley-front-office-success-article-1.3013269?cid=bitly

    According to Isola, in an article where he shits on Phil and bigs up Riley lol. How we've been a model franchise since Riley came here and the Knicks been ass ever since :3
    Beta
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    I mentioned hayward before but either him or PG and it's back to contention in 2018-2019
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    In that case, does that move Winslow to the 2 or to the bench (preferably lol), did well in that role his rookie year
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    Winslow not even in my future plans lol but the bench. Idk if I want Winslow to be my SG

  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    Want to re-up on Dion? As low as I am on Winslow, I don't want to give up on the kid yet.
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    Want to re-up on Dion? As low as I am on Winslow, I don't want to give up on the kid yet.

    What? Do you not see my avi? Lol he has "it". Just like before the season I still rather him than TJ but Winslow? Ah man he's quite the conundrum. He was supposed to prove this year if he's capable but this asshole got injured. I do believe this team wouldn't be in the position its in now has he been playing the whole time. I mean a shread of me doesn't want to give up on him because of the potential but the man is so frustrating. Idk i kinda lean on trading him while the jury is still out but some days I'm like "he might just be great" but now it's gonna be year 3 and then if he's still here we gotta extend him and I don't wanna put money in a guy who can't even start. That's why this year was important

    Idk mane i kinda dislike Winslow
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    James Johnson is that dude
    Beta
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    Whiteside setting franchise season double double records and this team made a record breaking amount of threes last night during a record breaking season


    Lol I really thought James Johnson wasn't gonna be shit and Derrick Williams was gonna thrive coming in
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    Bruh. We got Toronto, Cleveland and Washington twice lol. Bron will suit up for that one wanting to eliminate us. Had to win the Knicks and Nuggets games
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    Lol yeah I know it looks bleak but who knows ?Toronto and one of the Wizard games is winnable

    Out of Pacers, bulls, and hawks I think we got the toughest schedule lol
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    Fuck spo for not having Ellington in over TJ against Toronto and I believe denver
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    Whiteside was ripping the Raptors for their "antics" and flopping. Excuses for a garbage game he turned in with the playoffs on the line
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    I could blame Whiteside but I won't that much. Foul trouble (although 2 of them were dumb and his fault even though patterson flopped his ass off) and hand injury are the culprits


    I can blame the lack of wayne Ellington, I could praise the stellar effort defensively by rich but on offense if he's not hitting the three hes committing stupid turnovers or not attacking the rim while being 6'6. I can also blame TJ for being ass all around. I can blame dragic for knowing when to pass the ball and when to. I can blame it on spo for not giving the team a chance to win the last 3 mins because you're down but you leave your sniper on the bench in favor of swaggerless TJ. But yeah I can throw a little bit of blame to Whiteside, he's gotta play harder and more aggressive/desperate than that

    Basically I blame almost everybody
    infamous114
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
  • TheBoyRoTheBoyRo Posts: 11,801 ✭✭✭✭✭
    Big win last night but damn the bulls got an easier schedule and we got the Cavs tomorrow. Smh
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    I'm not watching the bulls, im watching the Pacers. That's more likely imo
  • south4lifesouth4life Bama Repesenta! Posts: 9,048 ✭✭✭✭✭
    One more game, this is crazy!
    Beta
  • BetaBeta Your Favorite Poster's Favorite Poster Posts: 58,454 ✭✭✭✭✭
    south4life wrote: »
    One more game, this is crazy!

    Here's hoping the wizards continue the rest
    south4life
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    Ima need the Hornets to beat the Hawks so the Hawks-Pacers game can have significance
    south4life
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 47,605 Regulator
    Ima need the Hornets to beat the Hawks so the Hawks-Pacers game can have significance

    Welp. Failure of a season. You either be a top 5 lottery team or make the playoffs. We're in no man's land.
Sign In or Register to comment.