How Do Women Get Pregnant On Accident...

2

Replies

  • KatKat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownPosts: 48,414 ✭✭✭✭✭
    So how you know she wasnt prepared for the same reason you werent? Yet both of you made a grown ass decision to proceed, thus making you equally guilty of the same crime. Irresponsibility.
    deadeyeBussy_Getta
  • StewStew Rap Music Is My Religion We run this spot like a Chinese sweatshopPosts: 48,225 Regulator
    AP21 wrote: »
    wtf stew? lol

    you asking some real basic questions right now lol

    but on the real, i applaud you for wanting to further educate yourself fam

    a lot of shit they tell me goes thru one ear and right out the other as I'm focused on somethin else. It's easier to read.
  • banginscrew901banginscrew901 Posts: 5,720 ✭✭✭✭✭
    Stew wrote: »
    Stew wrote: »
    Kat wrote: »
    I mean we got these cycles and calendars and ovulation charts, but a man has one thing to worry about..NOT nutting in a female.

    Yet here go all these babies.

    Guess it's not as simple as you'd like to believe.

    Why cant it just stop right there? I dont think there should be a but, of course we can control what we can and I do the majority of the time but it wouldnt even matter If you let it be known, "yo during this timeframe Im gonna need you to strap up/pull out on time, thanks". Thats what got me all confused nshit. Out of all the women Ive been with(not that i wasnt strapped with most) but NOBODY's ever mentioned that to me until this girl a week ago. Thats 18 yrs of fuckin without this guidance, I am disturbed.

    Because that's not what the hormones tell her to say when she's ovulating, her hormones tell her to fuck that dick raw, literally, in more ways that one.

    Yall more horny when ovulating?

    Hell yeah, if it feels like she's trying to suck you up threw her pussy, pull out.

    This when you find out how strong your pull out/push em off you game is.
    Valentinez A. KaiserFocal Point
  • RickyRichRickyRich Posts: 10,953 ✭✭✭✭✭
  • SuperManuelSuperManuel I'll getchu bitch!!! Somewhere drunk off my ass.Posts: 16,335 ✭✭✭✭✭
    Kat wrote: »
    I mean we got these cycles and calendars and ovulation charts, but a man has one thing to worry about..NOT nutting in a female.

    Yet here go all these babies.

    Guess it's not as simple as you'd like to believe.

    you hear that guys? you only had one job....
    goldenja
  • ShottaDaBeastShottaDaBeast #EnoughIsEnough At the bottom of some pussy Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    LMFAO great read. Thanks guys.
    Stew
  • blackrainblackrain Posts: 25,003 Regulator
    Stew wrote: »
    Kat wrote: »
    I mean we got these cycles and calendars and ovulation charts, but a man has one thing to worry about..NOT nutting in a female.

    Yet here go all these babies.

    Guess it's not as simple as you'd like to believe.

    Why cant it just stop right there? I dont think there should be a but, of course we can control what we can and I do the majority of the time but it wouldnt even matter If you let it be known, "yo during this timeframe Im gonna need you to strap up/pull out on time, thanks". Thats what got me all confused nshit. Out of all the women Ive been with(not that i wasnt strapped with most) but NOBODY's ever mentioned that to me until this girl a week ago. Thats 18 yrs of fuckin without this guidance, I am disturbed.

    That's basic sex education knowledge about how a woman's body works. How do people not know this shit on their own?
    deadeyeBeezus
  • BiblicalAtheist BiblicalAtheist Prude OutskirtsPosts: 14,226 ✭✭✭✭✭
    Welp if your sperm is strong science says she could still make a Stew baby, and if she gets around, literally!
    Stew
  • WYRMWYRM The Dude Abides...Posts: 980 ✭✭✭✭
  • blakfyahkingblakfyahking The IC's Resident Father Figure Posts: 15,336 ✭✭✭✭✭
    Kat wrote: »
    I mean we got these cycles and calendars and ovulation charts, but a man has one thing to worry about..NOT nutting in a female.

    Yet here go all these babies.

    Guess it's not as simple as you'd like to believe.

    SMH @ women not realizing how hard it is to actually pull out of some good pussy

    these ungrateful moms better take that shit as a compliment
    KatStewOlorun22CeLLaR-DooRFocal Point
  • K_FisherK_Fisher Posts: 2,283 ✭✭✭✭✭
    Stew wrote: »
    When there is a way to keep track of when you can or cant get pregnant in the 1st place?

    Well interesting you brought this up, my boy just knocked up his girlfriend of 6 weeks. It turns out she was on an antibiotic called Clindamycin that reduced the effectiveness of her birth control. They are both raging that the Pharmacy did not mention this to her.Am not sure if this is general knowledge among women or not but it def was for me. Now I stay away from the missus if she so much as pops a mentos.
    deadeyeStew
  • blackrainblackrain Posts: 25,003 Regulator
    K_Fisher wrote: »
    Stew wrote: »
    When there is a way to keep track of when you can or cant get pregnant in the 1st place?

    Well interesting you brought this up, my boy just knocked up his girlfriend of 6 weeks. It turns out she was on an antibiotic called Clindamycin that reduced the effectiveness of her birth control. They are both raging that the Pharmacy did not mention this to her.Am not sure if this is general knowledge among women or not but it def was for me. Now I stay away from the missus if she so much as pops a mentos.

    Yeah doctors will tell you that certain medicines will reduce the effectiveness of BC for a woman
    MissK
  • BigBallsNoWorriesBigBallsNoWorries Posts: 4,835 ✭✭✭✭✭
    Bruh, just dont nut in her and strap up

    I trust no one

    Fuck outta here with that "Oh im not ovulating"

    I am not taking that risk

    KatsilverfoxxTheBoyRo
  • silverfoxxsilverfoxx Posts: 10,177 ✭✭✭✭✭
    DWO wrote: »
    basically they saying a woman should know when she's ovulating....so why let a nigga dump raw in her...

    dudes dumping raw in chicks thinking like...

    "is this the 2 days outta the whole month her eggs dropping? prolly not...."

    they're playing a gamble...while she should know her egg is there.....

    both equally stupid.. but she does have more information to work with...

    If they know their egg is their and dont wanna be pregnant, why not just buy a plan B then. They really just sit on their hands hoping NOTHING happens???
  • silverfoxxsilverfoxx Posts: 10,177 ✭✭✭✭✭
    I never went raw btw. I'm convinced 70% of y'all that do has at least 3 STDs. Is that normal though? Maybe I'm behind on the STD reality.
    WYRMStewdallas' 4 evaBookworm
  • LPastLPast Posts: 4,395 ✭✭✭✭✭
    silverfoxx wrote: »
    I never went raw btw. I'm convinced 70% of y'all that do has at least 3 STDs. Is that normal though? Maybe I'm behind on the STD reality.

    One day you will realize that there is no point to having sex with a condom...


    As to the guys in here... Probably everytime a chick just HAD to have it... She was ovulating...
    StewsilverfoxxBiblicalAtheist TheBoyRoblacktux
2
Sign In or Register to comment.