What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Is Kobe Bryant Top 5 All Time? (List ur top 5)

2456724

Replies

  • joeyfkncrakkjoeyfkncrakk Posts: 2,857 ✭✭✭✭✭
    edited August 2016
    Yes, Kobe's in that top 5 room
    Bird, Hakeem, Barkley, Big O or even Duncan ain't better than Kobe... Y'all just digging up names now smh

    It's funny how Kobe's whole goal to be the GOAT was to get to MJ's 6 rings to be right with Jordan, but he's only 1 ring off and niggas that Kobe out-ringed for chips, y'all are putting above Kobe...

    That's some hypocritical BS right there... Kobe accomplished just as much, if not more than them cats... & just because Kobe plays the 2 spot as Jordan, is a bunk reason for him not being in the top 5 room... He was the biggest star in the NBA since MJ and Magic, the only 2 who properly belong above Kobewithout question... Give me some valid cases why y'all got dudes in the room over Kobe at least

    Kobe in your Avi...
    Stanning for kobe....


    Not a good look

    I've had this avi for the past 5 years I don't be on here like that bro I gotta job & shyt to do, I give 2 shyts about an avi bro.. I came for answers that's it, what's ur top 5 and how isn't Kobe in that top 5 room

    You need an extra shovel?

    Back to the subject fam
  • joeyfkncrakkjoeyfkncrakk Posts: 2,857 ✭✭✭✭✭
    Yes, Kobe's in that top 5 room
    A lot of y'all need to watch NBA TV all week
    CashmoneyDuxinfamous114
  • dalyricalbanditdalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Posts: 66,517 Regulator
    Skill wise mos def.

    But I don't have him in my top 5

    Michael
    Kareem
    Bird
    Magic
    Shaq


    Top 5 00s

    Timmy
    Shaq
    Lebron
    Kobe
    A.I
    Logical Truths
  • joeyfkncrakkjoeyfkncrakk Posts: 2,857 ✭✭✭✭✭
    Yes, Kobe's in that top 5 room
    Half y'all top 5s are ridiculous
    CJinfamous114d.greenits....JOHN BCashmoneyDuxReppinTimealmighty breeze
  • joeyfkncrakkjoeyfkncrakk Posts: 2,857 ✭✭✭✭✭
    Yes, Kobe's in that top 5 room
    he barely makes top 5 player to wear a Laker uniform..

    You know what's funny and makes CS look more in denial... Shaq, Kareem, and Magic all have said numerous times that Kobe is the greatest Laker of All time... Which should automatically hold weight and get him in the top 5 over those 3 by their own admissions
    Jonah 2.0CashmoneyDuxOlorun22infamous114CapitalBKNiGHTS
  • Jonah 2.0Jonah 2.0 Posts: 947 ✭✭✭✭✭
    he barely makes top 5 player to wear a Laker uniform..

    You know what's funny and makes CS look more in denial... Shaq, Kareem, and Magic all have said numerous times that Kobe is the greatest Laker of All time... Which should automatically hold weight and get him in the top 5 over those 3 by their own admissions

    Huh?
  • MarcusGarveyMarcusGarvey Posts: 4,418 ✭✭✭✭✭
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    Kobe 7th or 8th on my list
    CashmoneyDuxPeace_79AggieLean.
  • Peace_79Peace_79 Posts: 8,684 ✭✭✭✭✭
    Mike
    Kareem
    Lebron
    Magic
    Wilt

    Shaq
    Dream
    Kobe
    Bird
    Russel
    Revolver OcelotA Talented One
  • gman82gman82 Posts: 1,799 ✭✭✭✭✭
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    Jordan
    Magic
    LeBron
    Duncan
    Shaq
  • Ether44magEther44mag Posts: 890 ✭✭✭✭✭
    edited August 2016
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    1.Michael Jordan
    2.Wilt Chamberlain
    3.Magic Johnson
    4.Kareem Abdul Jabbar
    5.Hakeem Olajuwon

    6.Kobe Bryant
    7.Larry Bird
    8.Lebron James
    9.Shaquille O'neal
    10.Oscar Robertson

    Magic says Kobe is the best Laker all time because thats the type of guy Magic is ,Kobe has more OFFENSIVE SKILLS than probably everybody on the list but he could not control the floor like Magic who averaged 20 pts 13 assts and 7 rebs for most of his career while shooting over 50% from the floor ...

    Bird was just as versatile as lebron while takin more rebounds (10 per game for his career! ) and being a much better shooter and better clutch player,lebron is only better in defense

    Hakeem is underrated he never played with another all star exept after his first ring when Drexler did a "Durant Move" and joined him...barkley and pippen came when he was at the end of his career.He took Shaq and david Robinson to school on the post and he is one of the best shotblocker and rebounder all time to go along with his great scoring


    tumblr_o017j545Qo1rk74v1o1_400.gif
    raekwon-polo-ralph-lauren-usa-pullover-hoodie-sweater-wu-tang-clan.jpeg
    gif is Taylor Hing aka Chinesekitty


  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 23,898 ✭✭✭✭✭
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    I feel like these list need to be top 5 I was born and ACTUALLY watched play cause none of us saw Prime Wilt, Prime Big O, even Prime Dr. J. Ijs

    true..

    mines would be

    Mike
    LeBron
    Shaq
    AI
    & Kobe (and i hate fuckin Kobe)

    in that order..
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
    blakfyahkingMallyG
  • dalyricalbanditdalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Posts: 66,517 Regulator
    edited August 2016
    I feel like these list need to be top 5 I was born and ACTUALLY watched play cause none of us saw Prime Wilt, Prime Big O, even Prime Dr. J. Ijs

    In this case

    mine would be

    Mike
    Shaq
    Bron
    Kobe
    Timmy/A.I



  • Mister B.Mister B. Still the Devil's #1 Advocate. Come on out that box! Posts: 15,322 ✭✭✭✭✭
    edited August 2016
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    Jordan
    Magic
    Lebron
    Kareem
    Duncan

    The only acceptable list that could keep The Bean out of the Top 5 discussion.
    mirthewriter.wordpress.com
    Read that jawn....
    Inglewood_B
  • prime_time_willyprime_time_willy Posts: 936 ✭✭✭✭✭
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    MJ
    Magic
    Kareem
    Wilt
    Russell
  • Ether44magEther44mag Posts: 890 ✭✭✭✭✭
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    MJ
    Magic
    Kareem
    Wilt
    Russell

    Bill Russell over lebron kobe olajuwon shaq Bird etc...??? he shot 44% from the floor on a career 14pts a game...I get it he has 11 rings but his team was stacked with 60% of the best talent the nba had in those days that would be like Deandre Jordan going to the GSW and winning 6 rings and all a sudden having people believe he is top 5 center

    Bill was a great leader and defender and did alot on the social side of things and people hated wilt so bill was like the champ most people loved but he aint no top 10 player he is like a dennis rodman on steroids but is not a threat on offense
    tumblr_o017j545Qo1rk74v1o1_400.gif
    raekwon-polo-ralph-lauren-usa-pullover-hoodie-sweater-wu-tang-clan.jpeg
    gif is Taylor Hing aka Chinesekitty


    Shizlanskyjoeyfkncrakk
  • joeyfkncrakkjoeyfkncrakk Posts: 2,857 ✭✭✭✭✭
    edited August 2016
    Yes, Kobe's in that top 5 room
    What is keeping Kobe out of the top 5 tho... I haven't gotten the answer yet, the audacity of saying Hakeem Olajuwon over Kobe is enough for me to stop coming in my own thread... Reach levels are extremely high, had MJ wanted to play hoops instead of taking his first hiatus Hakeem wouldn't have any rings, u telling me Hakeem Olajuwon would have 2 rings if MJ was playing those 2 years foh...

    Kobe played every top level talent in 3 different generations from MJ to Steph.. Took the challenge in the all star game every time against MJ and got his respect... I never heard MJ do that for anybody but Kobe because he really had the dna of a champion... Kobe dropped 50 points 4-nites in a row, how many 60 point games, how many clutch situations, lead the team on his back for 20 years gaining every accolade, the list goes accomplishment wise... How did Hakeem, Bird, or others get more nods while having less accolades?
    Olorun22SuperSoakeralmighty breeze
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 32,423 ✭✭✭✭✭
    _Goldie_ wrote: »
    Niggas puttin Lebron over Kobe? A nigga who lost 4 NBA finals?


    giphy.gif

    Where lebron rank then
    Spodee-Revenge



    Iamsu!-Compound



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    Yall want a thug or a black militant repping your culture but 90% of you had a life too good or privileged to relate to your ideal hip hop "legend". Niggas wanna be hard without being that hard themselves as compensation
    please don't argue, cuz if u say sum stupid i will question it and u will act like a victim, happens every time lol
    CashmoneyDux
  • playmaker88playmaker88 Boy, I tell you that's vision Like Tony Romo when he hitting Witten Posts: 66,778 ✭✭✭✭✭
  • KneeGro_DuperManKneeGro_DuperMan Even if you mute it, The curse is there. Posts: 3,189 ✭✭✭✭✭
    edited August 2016
    Nope, Kobe's not in that too 5 room
    What is keeping Kobe out of the top 5 tho... I haven't gotten the answer yet, the audacity of saying Hakeem Olajuwon over Kobe is enough for me to stop coming in my own thread... Reach levels are extremely high, had MJ wanted to play hoops instead of taking his first hiatus Hakeem wouldn't have any rings, u telling me Hakeem Olajuwon would have 2 rings if MJ was playing those 2 years foh...

    Kobe played every top level talent in 3 different generations from MJ to Steph.. Took the challenge in the all star game every time against MJ and got his respect... I never heard MJ do that for anybody but Kobe because he really had the dna of a champion... Kobe dropped 50 points 4-nites in a row, how many 60 point games, how many clutch situations, lead the team on his back for 20 years gaining every accolade, the list goes accomplishment wise... How did Hakeem, Bird, or others get more nods while having less accolades?

    That's MJ's fault tho......and that nigga lost to Orlando, who lost to Hakeem. I always said if he would've played with his pops death fueling him, we would've seen Super Saiyan 5 Jordan, but the nigga wanna hit Homers & shit.......he did the dumb shit.

    And so what Kobe ain't in everyone's top 5.....he damn there in everybody top 10.
    That's like me saying Bill Russell & Wilt should be in everyone's top 5....

    And You got Magic over Kobe......if you ask me Kobe>>>>>>Magic......but that's ur shit b.

    CapitalBCashmoneyDux
Sign In or Register to comment.