'Beauty And The Beast' (2017) Emma Watson and Dan Stevens

124»

Replies

  • Recaptimus_Prime360Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Posts: 62,143 ✭✭✭✭✭
    Seen it. It was ok. Musicals aren't my thing. I did laugh at a fee scenes.

    And yes, the gay agenda is real people. Subtle, but there nonnethless. Nothing against gays, but I don't see this kinda effort for more black and brown folks.
    AGSN: OUR MOVEMENT STILL CONTINUES.
    gnsSuperManuel
  • soul rattlersoul rattler Chief Petty Officer of the Ill Community Naval Command HOOYAHPosts: 18,066 ✭✭✭✭✭
    I don't give a damn about a gay agenda.

    What stood out to me were the multiple black women in the arms of white men. And the one black guy looking scared as fuck in a mob full of white people with torches.
    do you understand what im getting at?? WHAT WHITE PPL THINK, AND WHAT THEY DEFINE THINGS AS IS NOT THE STANDARD YOU SHOULD BE GOING BY. That is of course, if you are not mentally defeated by the complex of white supremacy, where everything whites do is the "right" way, where having straight hair and lightskin is "beautiful" but dark skin and nappy hair is "ugly"
    You're doing it wrong. You take one and really fuck them up; make an example to the other kids. Like grab the small bitch and gouge her eyes out with your thumbs. Then curb stomp her.
    Wiggars

    I'm too militant
    For you shithead crakkka hoes
    I hope you all die
    texas409Ajackson17Like Watergns
  • charles2charles2 Antisocial Extrovert Posts: 2,176 ✭✭✭✭✭
    I didn't really notice any of the differences because I didn't watch the animated version as much as @soul rattler . Thought it was all the same with the exception of some new songs.
    CeLLaR-DooRsoul rattlergns
  • TheGOATTheGOAT The ReasonPosts: 13,424 ✭✭✭✭✭
    I don't give a damn about a gay agenda.

    What stood out to me were the multiple black women in the arms of white men. And the one black guy looking scared as fuck in a mob full of white people with torches.

    Im surprised there in black ppl in this
    soul rattleratribecalledgabignsCeLLaR-DooR
  • illestni99ainneillestni99ainne I let ur gal suck me off from da back and ur moms giv me cornrows on my crack cuz Im nasty like that Posts: 4,947 ✭✭✭✭✭
    Didn't know whether to put this in the fox thread or this one
    Nights like this...I wish...Raindrops would faaalllll!!!
  • gnsgns Bleeding 24/7 Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    Yall muhfuckas really put yall money towards this this perversion
    This cacophony of agendas...how many of u assholes watched birth of a nation
    *Dick Gregory voice* HUH
  • SuperManuelSuperManuel I'll getchu bitch!!! Somewhere drunk off my ass.Posts: 17,100 ✭✭✭✭✭
    I don't give a damn about a gay agenda.

    What stood out to me were the multiple black women in the arms of white men. And the one black guy looking scared as fuck in a mob full of white people with torches.

    that right there is proof that Disney is an evil corporation.
  • SuperManuelSuperManuel I'll getchu bitch!!! Somewhere drunk off my ass.Posts: 17,100 ✭✭✭✭✭
    I wont see this i'm checking for Aladdin which will begin shooting soon in London. once the casting calls are done
  • atribecalledgabiatribecalledgabi Posts: 12,067 Regulator
    gns wrote: »
    Yall muhfuckas really put yall money towards this this perversion
    This cacophony of agendas...how many of u assholes watched birth of a nation
    *Dick Gregory voice* HUH

    What agendas? You only care about 1 tho.
  • DNB1DNB1 Still nigga... Posts: 19,182 ✭✭✭✭✭
    Went on Saturday, fell asleep instantly but my daughter loved it.
    TheGOATBroddie
  • BroddieBroddie gozando y bailando vivo yo NYCPosts: 9,337 ✭✭✭✭✭
    Damn so my boy Dan Stevens got himself a real dud quality wise with this one? I say this cause gabi is one of the most forgiving moviegoers I've ever seen on the IC and I been posting in this community since like '02 lol. She looks for the good in everything.
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
    atribecalledgabi
  • atribecalledgabiatribecalledgabi Posts: 12,067 Regulator
    edited April 10
    Broddie wrote: »
    Damn so my boy Dan Stevens got himself a real dud quality wise with this one? I say this cause gabi is one of the most forgiving moviegoers I've ever seen on the IC and I been posting in this community since like '02 lol. She looks for the good in everything.

    I mean it was mainly nostalgia why i ultimately didn't care for it...I wanted to like it tho I really did.

    there were elements in the cartoon that weren't present in this one and it didn't make the movie better. Like reasons why characters did certain things were completely changed or nonexistent for no reason. They woulda been better off doing a scene by scene recreation than all the extra unnecessary shit they did.

    I will say that the be our guest part was fly. No other stand put parts other than that tho.
    Also...this is a kids' movie. The fact that it was almost 2.5 hrs made the changes even more unnecessary.
    TheGOAT
  • BroddieBroddie gozando y bailando vivo yo NYCPosts: 9,337 ✭✭✭✭✭
    Broddie wrote: »
    Damn so my boy Dan Stevens got himself a real dud quality wise with this one? I say this cause gabi is one of the most forgiving moviegoers I've ever seen on the IC and I been posting in this community since like '02 lol. She looks for the good in everything.

    I mean it was mainly nostalgia why i ultimately didn't care for it...I wanted to like it tho I really did.

    there were elements in the cartoon that weren't present in this one and it didn't make the movie better. Like reasons why characters did certain things were completely changed or nonexistent for no reason. They woulda been better off doing a scene by scene recreation than all the extra unnecessary shit they did.

    I will say that the be our guest part was fly. No other stand put parts other than that tho.
    Also...this is a kids' movie. The fact that it was almost 2.5 hrs made the changes even more unnecessary.

    I felt the same way about The Jungle Book and Cinderella.

    These animated classics to live action trend Disney is riding is just another pointless cashgrab. What is sadder is for everyone of these uneccessary remakes of perfectly fine movies we're getting we could've gotten 3 other original movies instead.

    It would be one thing if they all followed Burton's Alice in Wonderland concept. Like that movie sucked but I gave it credit cause at least it was something new. A sequel to the animated classic instead of a remake. Or Malificient which gave a different POV of the Sleeping Beauty story.

    I initially thought all these joints would be like that. Movies that would work as sequels or sidestories to the classic Disney joints. That would've been a good way to make up for all those shitty DTV sequels to those flicks disney startes making in the 90s but Disney got shook and just played it safe in making them straight up remakes.

    TBH the way they're shitting on their classic vault from a quality standpoint I'd much rather they just keep turning their theme park attractions into movies instead.
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
  • atribecalledgabiatribecalledgabi Posts: 12,067 Regulator
    Nah I fucked with the jungle book lol. It was closer to the book than the movie. I think that's why it was good compared to other live action remakes cuz it stayed truer to the source material and made minor changes. Beauty and the beast (and other live actions) tried too hard to be modern and they lost a lot of what made the animated originals special.

    I haven't watched all the shows but I will say the lion guard is kinda lit lol
  • gnsgns Bleeding 24/7 Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    gns wrote: »
    Yall muhfuckas really put yall money towards this this perversion
    This cacophony of agendas...how many of u assholes watched birth of a nation
    *Dick Gregory voice* HUH

    What agendas? You only care about 1 tho.

    I care about you gabs
  • fortyacresfortyacres Posts: 3,075 Regulator
    edited July 16
    I really enjoyed the adaptation, the music , the colors and CGI were really cool.

    Lumiere was that nigga.

    7.5/10.

    404_thanksobama.gif
    source.gif

124»
Sign In or Register to comment.