What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

B.O.B on Hot 97 and his dumb Flat Earth Theory

12223242527

Replies

  • #jpp#jpp Posts: 496 ✭✭✭✭
    A publicity stunt. No, bruh didn't jump from space. He jumped from the stratosphere, something you might not never know nothin bout. The event was sponsored by Red Bull and what better way to draw low iq, easily impressionable niggas attention to their event (and more importantly, their products) than to say, "hey.... we got a space jump here". Red bull called it a space jump to get more people to watch the event. It's called advertisement, or better yet, false advertisement because he clearly is not jumping from space dumb ass.

    He has a pressure suit on, similar looking to a spacesuit, because at that altitude atmospheric pressure is so low that the bolling point of water lowers to the average temperature of the human body. In other words, if you go up that high without some form of protection, your bodily fluids (your blood) will boil dumb ass.

    But disregard all that and just say it's fake.
    all original
  • rebootx1rebootx1 Posts: 961 ✭✭✭✭
    Ok SO ITS A FAKE SPACE JUMP TO PROVE THAT THE EARTH BEING ROUND IS REAL, ?? AM I MISSING SOMETHING AND THAT GLOBE SPINNING IN THE BACK GROUND IS FUNNY AS FUCK, IF HE NOT EVEN IN SPACE WHY IS THE GLOBE SPINNING IN THE BACKGROUND THAT MOTHER FUCKER IN THE BACKGROUND SPINNING LIKE WHEEL OF FORTUNE
  • rebootx1rebootx1 Posts: 961 ✭✭✭✭
    U EXPECT ME TO BELEIVE THAT GLOBE IN THE VIDEO SPINNING IS THE ACTUALLY EARTH U A FUCKING FOOL MAN, GO BACK AND LOOKING AT THAT SHIT MAKE SURE U PUT THE BOOZE AND THE DOPE DOWN BEFORE U WATCH IT AGAIN, THAT AINT NO EARTH SPINNING IN THE BACK U CRAZY
    CeLLaR-DooRAlpha_Ambition
  • #jpp#jpp Posts: 496 ✭✭✭✭
    edited March 15
    Whew. Thought I was gonna have to get the baby powder and ask you what did the five fingers say to the face. Congratulations. You've been promoted from "full blown retarded" to just "special". For a minute there, I thought you couldn't tell the difference between the actual shot of the earth from the weather balloon camera and a CGI backdrop added to the mission control shots for flair.

    *round of applause*..... Wait..... maybe you thought they were the same? :/

    Now explain them weather balloon shots bruh. And while you at it, explain a cold light source too.
  • Built 4 cuban linxBuilt 4 cuban linx Only Christopher I acknowledge is Wallace At the 36th chamberPosts: 11,883 ✭✭✭✭✭
    I wanna know how these guys went from "open your mind it's a possibility the earth could be flat" to full blown arguing that the earth is flat and posting these stupid ass YouTube videos
    Busta Carmichael 808HiLife808
  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Posts: 18,322 ✭✭✭✭✭
    #jpp wrote: »
    Nig........ Smh. Who in the fuck said they did this to prove that the earth was round? The guy did it, literally, to set a free falling/skydiving record. You special bruh. It's sad that some people have no choice in the matter and are born retarded but when niggas choose to self inflict themselves wit down syndrome.... Smh. Yes, you are missing something. The nigga that posted this jump posted it to show you visual evidence that the earth is round. The jump is irrelevant and here you are asking why is it called a space jump if it's not from space, lol. And if I have to explain to you why the earth is moving, imma smack the shit outta you.

    lol ether
  • rebootx1rebootx1 Posts: 961 ✭✭✭✭
    WHAT U TELLING ME IS THAT THE Round THING IN THE BACKGROUND IS THE REAL EARTH ??? UR JOKING RIGHT THE IS HING IS SPINNING LIKE A Fucking Harlem globetrotter got to it,
  • Joker_De_La_LoverJoker_De_La_Lover PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderPosts: 43,979 Regulator
    rebootx1 wrote: »
    WHAT U TELLING ME IS THAT THE Round THING IN THE BACKGROUND IS THE REAL EARTH ??? UR JOKING RIGHT THE IS HING IS SPINNING LIKE A Fucking Harlem globetrotter got to it,

    Explain
    Fuck you, I'm a mod
  • Go figureGo figure the GoPosts: 4,100 ✭✭✭✭✭
    rebootx1 wrote: »
    WHAT U TELLING ME IS THAT THE Round THING IN THE BACKGROUND IS THE REAL EARTH ??? UR JOKING RIGHT THE IS HING IS SPINNING LIKE A Fucking Harlem globetrotter got to it,

    Explain

    Any vids "round earthers" post are jokes and fake, any "flat earther" vids he puts up are deep, thought provoking and factual.

    Fact is even if yall did begin to convince him hes in way too deep to admit hes wrong. I hope yall proceed for entertainment purposes only.
    iwslmt.jpg
    Busta Carmichael VIBE
  • #jpp#jpp Posts: 496 ✭✭✭✭
    rebootx1 wrote: »
    WHAT U TELLING ME IS THAT THE Round THING IN THE BACKGROUND IS THE REAL EARTH ??? UR JOKING RIGHT THE IS HING IS SPINNING LIKE A Fucking Harlem globetrotter got to it,

    No nig...5452_slapping-slap-the-boondocks-boondocks-huey-freeman.gif
  • rebootx1rebootx1 Posts: 961 ✭✭✭✭
    I'M JUST BEING REAL DO U EXPECT ME TO BELIEVE THAT'S THE EARTH ON THE BACK SPINNING LIKE THAT MAN YALL THE ONES CRAZY
    infamous114
  • rebootx1rebootx1 Posts: 961 ✭✭✭✭
    edited March 16
    I'M 40 THIS NEW SHIT I AIN'T WITH, UP IS DOWN HATE IS LOVE, ALL THIS REVERSE SHIT I'M COOL ON SNITCHES IS REAL NIGGAS LOOKING OUT FOR THEY SELF,LOGICAL THINKING IS FALSE TROLLING IS PROOF, WORKING PEOPLE WHO PAY TAXES IS SNITCHES, YALL CAN HAVE THIS NEW WAY OF THINKING I'M A STICK TO THE OLD SCHOOL WAY, YALL FUCKED UP MAN I FEEL SORRY FOR ANYBODY 30 AND YOUNGER MAN YALL GOT BABIED AND NOW CANNOT OPERATE IN THE REAL WORLD ALOT OF YOU
    KamPushMe#jppInglewood_Bblue_londoninfamous114
  • Joker_De_La_LoverJoker_De_La_Lover PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderPosts: 43,979 Regulator
    What is that big round thing in the sky?! You expect me to believe that's a sun?! They called it a moon last night?! STAY WOKE!
    Fuck you, I'm a mod
    Inglewood_B#jppAZTG
  • rebootx1rebootx1 Posts: 961 ✭✭✭✭
    Tosh.0 Responds To Russianvids Flat Earth & RHCP …:
    texasdaking88
  • BiblicalAtheist BiblicalAtheist Prude FieldsPosts: 15,112 ✭✭✭✭✭
    Yes Busta but as the video explained, the mockery is actually an admission of its truth, like they do with all things "hidden in plain sight".......
    Busta Carmichael
This discussion has been closed.