What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

'The Dark Tower’ (2017) - Idris Elba and Matthew McConaughey

1CK1S1CK1S Posts: 27,472 ✭✭✭✭✭


The first poster for Warner Bros. The Dark Tower is a stunner, giving off an Inception vibe mixed with a little Doctor Strange.

On it we see the back of Idris Elba as Gunslinger Roland Deschain, who roams an Old West-like landscape in search of the dark tower, in the hopes that reaching it will preserve his dying world. He’s accompanied by Jake Chambers (Tom Taylor), with Matthew McConaughey playing the Man in Black.

The film is not a direct adaptation of any of the books in the series from author Stephen King but is rather a continuation and semi-amalgamation of what’s already out there. It’s hinted that the film takes place towards the end of Deschain’s journey.

The film also stars Fran Kranz, Jackie Earle Haley, Abbey Lee, and Kathryn Winnick.

The Dark Tower, which was recently delayed to July 28, 2017, was directed by Nikolaj Arcel and produced by Akiva Goldman, Ron Howard, Brian Grazer, and Erica Hughes.


dark_tower_xlg.jpg?resize=724%2C1024
I don't have dreams I have goals. Dreams are what you have when you are sleep. Goals are what you strive to reach when you are awake!
HundredEyes gnsSionsapp08_2001Huey_CVulcanRavenlion_heartValentinez A. Kaiser
«13

Replies

  • BroddieBroddie just me and my bitch NYCPosts: 10,290 ✭✭✭✭✭
    This could either end up being a nice surprise or a complete disaster. No middle groundm
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
  • dontdiedontkillanyondontdiedontkillanyon Show me some love, you losers. Posts: 9,936 ✭✭✭✭✭
    edited March 20
    Would have like a TV series of this. Either way I'm glad Idris Elba is headlining a summer blockbuster film... I'm just hoping it's good.
    Huey_C
  • gnsgns Bleeding 24/7 Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    edited March 20
    Yoooo
    I got a bunch of the graphic novels
    Hearing there's gonna be a movie my first thought was i hope it isnt like the books where it doesnt seem to end
    But hearing idris is the star and that its towards the end of the journey
    I'm optimistic about this
    Roland is the man and there will be white tears about this
    obnoxiouslyfreshMax.Cain
  • ineedpussyineedpussy long hair dont care but bald head dont give a fuck! Posts: 7,113 ✭✭✭✭✭
    soooooooo........ill guess ill be the one to ask it........is this another batman movie?
    OmegaConflict
  • 1CK1S1CK1S Posts: 27,472 ✭✭✭✭✭
    The-Dark-Tower-Idris-Elba-Gunslinger-Tom-Taylor.jpg?auto=format&cs=tinysrgb&q=20&w=786&h=541&fit=crop
    I don't have dreams I have goals. Dreams are what you have when you are sleep. Goals are what you strive to reach when you are awake!
    King of GA
  • StoneColdMikeyStoneColdMikey mikeyismod CHITOWN THE BEST TOWNPosts: 33,109 Regulator
    SHIT
    #Mikeyismod2017
    Sion
  • BroddieBroddie just me and my bitch NYCPosts: 10,290 ✭✭✭✭✭
    edited May 3
    As a fan of the books it looks pretty bad at points for everything else that looks legit. Guess I'll pass and wait till it hits cable.
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
    gns
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,326 ✭✭✭✭✭
  • godoffungodoffun Ya momma housePosts: 203 ✭✭
    Aaaaah Shit!
    Currently playing the stock market trying to cop a house. Get your money up bitch!
  • dontdiedontkillanyondontdiedontkillanyon Show me some love, you losers. Posts: 9,936 ✭✭✭✭✭
    edited May 3
    Would have like a TV series of this. Either way I'm glad Idris Elba is headlining a summer blockbuster film... I'm just hoping it's good.
  • lazypakmanlazypakman when the real holds you down your supposed to drown right? Posts: 4,836 ✭✭✭✭✭
    I've got to finish all these shits before august

    Sheeeesh.
    gns
  • C da Night KingC da Night King Antisocial Extrovert Posts: 2,365 ✭✭✭✭✭
    Wish McConaughey had a different look and personality to the character. He looks and acts like the character he plays in his Romantic Comedies.
  • C da Night KingC da Night King Antisocial Extrovert Posts: 2,365 ✭✭✭✭✭
    charles2 wrote: »
    Wish McConaughey had a different look and personality to the character. He looks and acts like the character he plays in his Romantic Comedies.

    Still hype as fuck!
  • Jonah 2.0Jonah 2.0 Posts: 973 ✭✭✭✭✭
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.
  • nawledge_godnawledge_god Lurk And Talk Shit Chiraq RefugeePosts: 5,533 ✭✭✭✭✭
    2 Of The Best Actors Of Their Generation (Brit & English) And King Is Co-Singing...So I'm Definitely Wit It
  • BroddieBroddie just me and my bitch NYCPosts: 10,290 ✭✭✭✭✭
    And King Is Co-Singing...

    That's not the greatest endorsement though. He has co-signed a lot of garbage adaptations in the past.
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
    #1hiphopjunki3
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,326 ✭✭✭✭✭
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here
  • BroddieBroddie just me and my bitch NYCPosts: 10,290 ✭✭✭✭✭
    edited May 5
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
    Jonah 2.0
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,326 ✭✭✭✭✭
    Broddie wrote: »
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.

    Not catchin feelings but how can u judge an entire film by only a couple minutes of a trailer? I tell ya some of yall are too quick to criticize the shit and then wanna switch tones when the movie drops and its dope. Be patient. See the film then talk.
  • BroddieBroddie just me and my bitch NYCPosts: 10,290 ✭✭✭✭✭
    Broddie wrote: »
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.

    Not catchin feelings but how can u judge an entire film by only a couple minutes of a trailer? I tell ya some of yall are too quick to criticize the shit and then wanna switch tones when the movie drops and its dope. Be patient. See the film then talk.

    A trailer sells what the movie is. It informs a potential audience member enough to know whether they want to spend money on it or not. So that argument never really holds water.
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,326 ✭✭✭✭✭
    Broddie wrote: »
    Broddie wrote: »
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.

    Not catchin feelings but how can u judge an entire film by only a couple minutes of a trailer? I tell ya some of yall are too quick to criticize the shit and then wanna switch tones when the movie drops and its dope. Be patient. See the film then talk.

    A trailer sells what the movie is. It informs a potential audience member enough to know whether they want to spend money on it or not. So that argument never really holds water.

    Thats different. You cannot critique a film based off a trailer. Only valid point you can state is the trailer was wack so im not seeing it. Thats all.
  • Jonah 2.0Jonah 2.0 Posts: 973 ✭✭✭✭✭
    edited May 5
    Broddie wrote: »
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.

    This guy gets it.
    Broddie wrote: »
    Broddie wrote: »
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.



    Not catchin feelings but how can u judge an entire film by only a couple minutes of a trailer? I tell ya some of yall are too quick to criticize the shit and then wanna switch tones when the movie drops and its dope. Be patient. See the film then talk.

    A trailer sells what the movie is. It informs a potential audience member enough to know whether they want to spend money on it or not. So that argument never really holds water.

    Thats different. You cannot critique a film based off a trailer. Only valid point you can state is the trailer was wack so im not seeing it. Thats all.

    So dismissing a movie off of the opinion that "the trailer was wack" is ok but making the observation that, from the trailer, this movie looks nothing like the books isn't? That's deep.
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,326 ✭✭✭✭✭
    Jonah 2.0 wrote: »
    Broddie wrote: »
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.

    This guy gets it.
    Broddie wrote: »
    Broddie wrote: »
    Jonah 2.0 wrote: »
    I'll have to completely divorce myself from the books before seeing this. Dope trailer for what could be a dope movie but it's so far removed from the books from what I can see. I knew the actual series would never be made into movies, outside of the far off chance that some anime company took up the task, so I'll take what I can get and try to judge it on its own merits.

    Muthafucka watch the movie first then you can give this opinion. Smh. Yall niggas soundin like IGN in here

    The trailer looks absolutely nothing like the books. It's understandable why fans of the book would even second guess spending money on this or viewing it as a companion piece. Quit catching feelings. People in here have complained about more minute shit and that poster is still open minded about seeing what this is on it's own terms.



    Not catchin feelings but how can u judge an entire film by only a couple minutes of a trailer? I tell ya some of yall are too quick to criticize the shit and then wanna switch tones when the movie drops and its dope. Be patient. See the film then talk.

    A trailer sells what the movie is. It informs a potential audience member enough to know whether they want to spend money on it or not. So that argument never really holds water.

    Thats different. You cannot critique a film based off a trailer. Only valid point you can state is the trailer was wack so im not seeing it. Thats all.

    So dismissing a movie off of the opinion that "the trailer was wack" is ok but making the observation that, from the trailer, this movie looks nothing like the books isn't? That's deep.

    Yes. How is it with all the books dark tower has that u can critique the film without seeing it? Thats alot of material to cover.
«13
Sign In or Register to comment.