Celebrity Divorce sweepstakes 2017

124»

Replies

  • b'mer...b'mer... Posts: 711 ✭✭✭✭
    That child support about to be stupid....
    #suicidewatch
  • deadeyedeadeye Walmart Warrior Kat's buttPosts: 20,076 ✭✭✭✭✭
    EmM HoLLa. wrote: »
    If ever questioned if these hoes really weren't shit.. This should put all doubts to bed.. Red the comments smh..


    Can't really blame them though.




    I mean, why take $200,000 when they could probably get at least that much every year for the next 18 yrs if they keep the kid?




    They may be birds for doing that, but sometimes bird logic makes financial sense.
  • deadeyedeadeye Walmart Warrior Kat's buttPosts: 20,076 ✭✭✭✭✭
    lol @ the 1st and 3rd comments:




    tea35g5wcgyh.png
    So ILLmiamivice305Bender RodriguezYoung Stef
  • TrillfateTrillfate "i used to like the Ride more now i like the Race...i used like the Prize more now i like the Chase" Posts: 20,837 ✭✭✭✭✭
    SimplyKrys wrote: »
    Sion wrote: »
    Dayum Welp he bought to get his pockets raided from both Lala and the side chick.

    Agreed, he's about to get financially raped.

    This would be a great opportunity for melo to do what no rich celebrity has done before... settle out of court... keep the white and the law out of his break up. Its possible
  • deadeyedeadeye Walmart Warrior Kat's buttPosts: 20,076 ✭✭✭✭✭
    Trillfate wrote: »
    SimplyKrys wrote: »
    Sion wrote: »
    Dayum Welp he bought to get his pockets raided from both Lala and the side chick.

    Agreed, he's about to get financially raped.

    This would be a great opportunity for melo to do what no rich celebrity has done before... settle out of court... keep the white and the law out of his break up. Its possible



    It's possible, but it's not just on Carmelo though.




    I mean, he can try........but it's nothing he can do if Lala doesn't agree to the terms.
  • sobeksobek Posts: 5,509 ✭✭✭✭✭
    Melo about to lose the only ring he had

    fucking hilarious

    lol1.gif
    AP21fortyacresYoung Stef
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Posts: 41,668 Regulator
    Damn fucked up year for melo

    Career goin down hill
    Beef with team office
    Split
    Side kid

    That money aint gonna bE the same from here on out

    Lala gonna destroy his pockets, the stripper will too, his family is divided, his team is losing, man this could be the GOAT comeback story if he plays his cards right.

    Yo I can't believe he was ok with his wifey getting smutted out like that on Power. Letting another nigga suck ya wife's titties ??? Naaaaaahhhh bruh nah.....
    deadeye
  • deadeyedeadeye Walmart Warrior Kat's buttPosts: 20,076 ✭✭✭✭✭
    Sion wrote: »
    I just realised that Carmelo is actually 5 years younger than Lala. Another thing too, she was instrumental apparently in getting him to go to the Knicks telling him it was a good decision for him from a business standpoint.

    IMO I think when you're passionate about something and know you're talented, after a while, winning on that front becomes more important after you get the money cuz you start thinking about your legacy. Look at the teams who wanted Melo that he turned down, it has to dawn on him watching all his peers winning rings and shit.

    I say that to say Melo's downfall was to a woman.



    Nah, Lala's a bird but Melo did that to himself.



    Aside from the taxes, NY was the best move for him financially.



    Smashing a stripper and getting her pregnant???



    That's all on him.
    TrillfateValentinez A. Kaiserblacktux
  • TrillfateTrillfate "i used to like the Ride more now i like the Race...i used like the Prize more now i like the Chase" Posts: 20,837 ✭✭✭✭✭
    deadeye wrote: »
    Sion wrote: »
    I just realised that Carmelo is actually 5 years younger than Lala. Another thing too, she was instrumental apparently in getting him to go to the Knicks telling him it was a good decision for him from a business standpoint.

    IMO I think when you're passionate about something and know you're talented, after a while, winning on that front becomes more important after you get the money cuz you start thinking about your legacy. Look at the teams who wanted Melo that he turned down, it has to dawn on him watching all his peers winning rings and shit.

    I say that to say Melo's downfall was to a woman.



    Nah, Lala's a bird but Melo did that to himself.



    Aside from the taxes, NY was the best move for him financially.



    Smashing a stripper and getting her pregnant???



    That's all on him.

    How sway? Lala is 1 of the few respectable celebrities out there
    SionatribecalledgabiYoung Stef
  • SionSion Moderator, Legion of Trill, AHH Content Producer, AHH Editor Posts: 41,668 Regulator
    deadeye wrote: »
    Sion wrote: »
    I just realised that Carmelo is actually 5 years younger than Lala. Another thing too, she was instrumental apparently in getting him to go to the Knicks telling him it was a good decision for him from a business standpoint.

    IMO I think when you're passionate about something and know you're talented, after a while, winning on that front becomes more important after you get the money cuz you start thinking about your legacy. Look at the teams who wanted Melo that he turned down, it has to dawn on him watching all his peers winning rings and shit.

    I say that to say Melo's downfall was to a woman.



    Nah, Lala's a bird but Melo did that to himself.



    Aside from the taxes, NY was the best move for him financially.



    Smashing a stripper and getting her pregnant???



    That's all on him.

    Iuno fam I never heard or seen her do some bird shit. She always came off rather sensible to me, if she's anything like Melo (like goes with like) she's as sharp as a whip.

    For his sake I hope they get back together but I doubt it...
  • dnyce215dnyce215 Posts: 937 ✭✭✭✭
    Melo about to lose the only ring he had

    Cold blooded bruh
  • deadeyedeadeye Walmart Warrior Kat's buttPosts: 20,076 ✭✭✭✭✭
    Trillfate wrote: »
    deadeye wrote: »
    Sion wrote: »
    I just realised that Carmelo is actually 5 years younger than Lala. Another thing too, she was instrumental apparently in getting him to go to the Knicks telling him it was a good decision for him from a business standpoint.

    IMO I think when you're passionate about something and know you're talented, after a while, winning on that front becomes more important after you get the money cuz you start thinking about your legacy. Look at the teams who wanted Melo that he turned down, it has to dawn on him watching all his peers winning rings and shit.

    I say that to say Melo's downfall was to a woman.



    Nah, Lala's a bird but Melo did that to himself.



    Aside from the taxes, NY was the best move for him financially.



    Smashing a stripper and getting her pregnant???



    That's all on him.

    How sway? Lala is 1 of the few respectable celebrities out there



    Y'all are probably too young to remember, but back in the day when she was an MTV VJ she was with some dude for 3 or 4 years........but dropped him as soon as Melo showed interest in her.



    Now, maybe that doesn't make her a bird..........but she's definitely not loyal.
    Young Stef
  • AZTGAZTG Posts: 5,299 ✭✭✭✭✭
    Im very uncomfortable with men gossoping about if a mans wife is a bird or not. Shit is disgusting for real.

    Melo fucked up. He got with a stripper. He hit it raw. He busted in her. He now gotta deal with the consequences. This is really all of that needs to be said.
    goldenjadeadeyeblacktux
  • goldenjagoldenja Posts: 6,083 ✭✭✭✭✭
    so this is a melo thread now huh?
  • anduinanduin Posts: 842 ✭✭✭✭
    men thinking with their dicks is what leads to their downfall in the long run. marriage, side chicks, millions... none of that mixes in today's world.
    blacktuxdeadeyeYoung Stef
124»
Sign In or Register to comment.