What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Power Season 4 thread: June 25th(You will be banned for posting SPOILERS)

1848586878890»

Replies

  • RickyRichRickyRich Posts: 13,022 ✭✭✭✭✭
    did they give a date let ?
    The Real 2013 Reason Thread Creator of The Year!
    2014 Reason Thread Creator of The Year !
    2015 Reason Thread Creator of The year!

  • Tommy bilfigerTommy bilfiger Posts: 22,633 ✭✭✭✭✭
    NCswag wrote: »
    Once your son get bigger and more brolic than you, you can't bark at him no more. Nigga might whoop your ass in front of his mama.

    Nigga Ghost is a legit fucking sociopath

    You clearly don't know what a sociopath is.Ghost is many things but he isn't a sociopath

    Sociopaths have no conscious or emotions ghost cried before he shot rolla,had/has feelings for angie he damn near cried when he had to dump her cuz of milan & he was emotional when he found out what happened to shawn

    Kanan isn't one either or he would of killed tariq, instead he grew fond of him.
    sapp08_2001
  • 2stepz_ahead2stepz_ahead Who I am is Complex, What i am, simply put. I'm a Threat walking out the lions denPosts: 32,258 ✭✭✭✭✭
    what wife still calls her husband by his street name?

    if my wife aint using my full govt first name she calling me some sweet pet name.

    this chick straight up calls the nigga ghost
    you have the dude who is naturally thorough -Alpha
    you have the dude that wants to be thorough so he pretend to be Alpha -Beta
    then you have the nigga who wants to hang with the first two to be seen and grab any dropped crumbs.- Omega

    I am still struggling between blocks to get from the have nots to the have yachts and I won't be stopped.



    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HhTZZdVbjio


    RickyRichsapp08_2001CJHustleThaDon
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,377 ✭✭✭✭✭
    NCswag wrote: »
    Once your son get bigger and more brolic than you, you can't bark at him no more. Nigga might whoop your ass in front of his mama.

    Nigga Ghost is a legit fucking sociopath

    You clearly don't know what a sociopath is.Ghost is many things but he isn't a sociopath

    Sociopaths have no conscious or emotions ghost cried before he shot rolla,had/has feelings for angie he damn near cried when he had to dump her cuz of milan & he was emotional when he found out what happened to shawn

    Kanan isn't one either or he would of killed tariq, instead he grew fond of him.

    Nigga you don't know what a sociopath is either. Just because you show emotion or a conscious, doesn't mean your not a sociopath. Ghost shows both sociopath and psychopath traits.
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
    RickyRich
  • Tommy bilfigerTommy bilfiger Posts: 22,633 ✭✭✭✭✭
    NCswag wrote: »
    Once your son get bigger and more brolic than you, you can't bark at him no more. Nigga might whoop your ass in front of his mama.

    Nigga Ghost is a legit fucking sociopath

    You clearly don't know what a sociopath is.Ghost is many things but he isn't a sociopath

    Sociopaths have no conscious or emotions ghost cried before he shot rolla,had/has feelings for angie he damn near cried when he had to dump her cuz of milan & he was emotional when he found out what happened to shawn

    Kanan isn't one either or he would of killed tariq, instead he grew fond of him.

    Nigga you don't know what a sociopath is either. Just because you show emotion or a conscious, doesn't mean your not a sociopath. Ghost shows both sociopath and psychopath traits.

    Definition of a sociopath
    A mental health disorder characterized by disregard for other people.a person with a personality disorder manifesting itself in extreme antisocial attitudes and behavior and a lack of conscience.

    Lol @ ghost being a sociopath.You quoted me like you knew what you were talking about.
    Valentinez A. KaiserRevolver Ocelot
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,377 ✭✭✭✭✭
    NCswag wrote: »
    Once your son get bigger and more brolic than you, you can't bark at him no more. Nigga might whoop your ass in front of his mama.

    Nigga Ghost is a legit fucking sociopath

    You clearly don't know what a sociopath is.Ghost is many things but he isn't a sociopath

    Sociopaths have no conscious or emotions ghost cried before he shot rolla,had/has feelings for angie he damn near cried when he had to dump her cuz of milan & he was emotional when he found out what happened to shawn

    Kanan isn't one either or he would of killed tariq, instead he grew fond of him.

    Nigga you don't know what a sociopath is either. Just because you show emotion or a conscious, doesn't mean your not a sociopath. Ghost shows both sociopath and psychopath traits.

    Definition of a sociopath
    A mental health disorder characterized by disregard for other people.a person with a personality disorder manifesting itself in extreme antisocial attitudes and behavior and a lack of conscience.

    Lol @ ghost being a sociopath.You quoted me like you knew what you were talking about.

    When you think of a sociopath, you probably picture Christian Bale in American Psycho, or Anthony Hopkins in Silence of the Lambs. But like most mental health conditions, sociopathy—or antisocial personality disorder (ASP)—exists on a spectrum; and not all sociopath are serial killers. One study estimated that as many as 3.8% of Americans would meet the condition's diagnostic criteria. So odds are, you know someone who has ASP.

    “It’s a syndrome characterized by lifelong misbehavior,” says Donald W. Black, MD, professor of psychiatry at the University of Iowa Carver College of Medicine. “People with an antisocial personality disorder tend to be deceitful, impulsive. They ignore responsibilities and, in the worst cases, they have no conscience.”

    The disorder can be relatively mild, he adds: "Maybe they lie, maybe they get into trouble with their spouses, and that’s about it." At the other end of the spectrum are thieves and murderers, says Dr. Black, who is the author of Bad Boys, Bad Men: Confronting Antisocial Personality Disorder (Sociopathy). “Most people are in the middle.”


    http://www.health.com/mind-body/sociopath-traits

    Try again nigga.
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
    Huey_CDaBull
  • numbaz...80's babynumbaz...80's baby Posts: 5,096 ✭✭✭✭✭
    Trillfate wrote: »

    She looks like Lil Mama right there
    13669056_495515447310776_1649422438188903135_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=03172f7dbc0a1be38acfd07b5788dd81&oe=582E3D6161jot2uiausr.jpg
    sapp08_2001
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,550 ✭✭✭✭✭
    Damn rewatched season 1. SMH. Rolla's death was so fucked up. Dude was loyal. Ghost raised him on the streets and then three shots over some "he say she say shit". Damn Shame
    ineedpussyRum Middleton King of GA
  • BigBallsNoWorriesBigBallsNoWorries Posts: 5,456 ✭✭✭✭✭
    Nah it wasnt just any "he say, she say" shit

    It was Kanan's "advice" to have him clipped

    He didn't trust Ruiz

    He didn't believe Tommy

    It was Kanan he ultimately trusted

    Which is odd that he trusted a nigga, who he himself set up

    Like Kanan over the years would never find out the truth

    Ghost just had sloppy ass judgement
    You Down to Travel?

    I've been International since I was 16

    Listen to my thoughts on traveling while black throughout europe, my thoughts on traveling in general and my experiences crazy/interesting stories

    at my Travel Blog right here

    htttp://www.travelis4life.wordpress.com
  • R.D.R.D. Posts: 20,149 ✭✭✭✭✭
    Now these niggas starting the Super friends

    Shits disgusting

    Hope Dre fly all they heads
    sapp08_2001
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,550 ✭✭✭✭✭
    R.D. wrote: »
    Now these niggas starting the Super friends

    Shits disgusting

    Hope Dre fly all they heads

    Blame can go all around at this point but what other choice does Ghost have?
  • gemini86gemini86 Posts: 5,165 ✭✭✭✭✭
    im pissed that Reinas death was spoiled like that. hope its not spoiled this season.

  • ineedpussyineedpussy long hair dont care but bald head dont give a fuck! Posts: 7,239 ✭✭✭✭✭
    Damn rewatched season 1. SMH. Rolla's death was so fucked up. Dude was loyal. Ghost raised him on the streets and then three shots over some "he say she say shit". Damn Shame

    came we PLEASE stop with the rolla death. that nigga was just part of game. smmfh. niggaZ piss me off with rolla was an intrical part. fuck rolla. we gettin nine inches of snow lookin muthafucka.
    Revolver Ocelotsapp08_2001AP21chgarcia345
  • DaBullDaBull It's a Movement Posts: 9,259 ✭✭✭✭✭
    cats really had Rolla in high regard, i personally liked his Q-dog more !
    35l6h3r.gif

    "The only player who has put in the work and deserves comparison, is Kobe" - Jordan
    "Kobe Bryant has surpassed me as the greatest Laker" - Magic
    "If I want to have fun, I'll play with Lebron. If I want to win, I'm taking Kobe - Bird

    2000-2001 Kobe
    28.5ppg 5.9rpg 5.0apg 1.7spg 46.4% FG

    2000-2001 Shaq
    28.7ppg 12.7rpg 3.7apg 2.8bpg 57.2% FG
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,377 ✭✭✭✭✭
    ineedpussy wrote: »
    Damn rewatched season 1. SMH. Rolla's death was so fucked up. Dude was loyal. Ghost raised him on the streets and then three shots over some "he say she say shit". Damn Shame

    came we PLEASE stop with the rolla death. that nigga was just part of game. smmfh. niggaZ piss me off with rolla was an intrical part. fuck rolla. we gettin nine inches of snow lookin muthafucka.

    Plus Ghost didn't kill Rolla over some "he said, she said". Kanan set it up to make it look like Rolla was the hittin all there runners.
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
  • AP21AP21 Posts: 17,697 ✭✭✭✭✭

    ineedpussy wrote: »
    Damn rewatched season 1. SMH. Rolla's death was so fucked up. Dude was loyal. Ghost raised him on the streets and then three shots over some "he say she say shit". Damn Shame

    came we PLEASE stop with the rolla death. that nigga was just part of game. smmfh. niggaZ piss me off with rolla was an intrical part. fuck rolla. we gettin nine inches of snow lookin muthafucka.

    that hall is watching
  • sapp08_2001sapp08_2001 #Sawse San DiegoPosts: 7,550 ✭✭✭✭✭
    Pink Shoes was fine as hell too. Sucks she had to go. My crazy ass wouldve kept her around
    King of GA
Sign In or Register to comment.