What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Destiny 2 Open Beta is Live

13»

Replies

  • Lou_CypherLou_Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksPosts: 52,375 ✭✭✭✭✭
    Ugh I want to buy, bUT I also do not want to buy. Think when dividends come out in october Ima buy a external hard drive and some games, probably this too.

    Anyone buy an external hard drive for their ps4 yet? Is every hard drive compatible with them as long as it can plug into the usb?
  • The RecipeThe Recipe Posts: 10,559 ✭✭✭✭✭
    Finally beat the raid last week x3, very dope raid imo.
    CashmoneyDux
  • HevaliskHevalisk Posts: 1,577 ✭✭✭✭✭
    Hevalisk wrote: »
    I'm getting old.

    I suck at shooters, so I usually avoid them, but I saw Destiny had mmorpg aspects, so I decided to giev the original game a try.

    Bought my first used game from Amazon, Destiny complete edition, now I'm reading it's a requirement to be online, and play with others to actually play the full game, wth, I suck at shooters, I want to avoid playing with others.

    Welp, I had to return the copy to Amazon because i found out the expansion is not on disc, and has to ve verified with a code.

    So I bout a copy from walamrt, today I open it up, it's a code as well...that expired 09-15-17

    Threw away the receipt because I didn't think I would need it

    -_-

    I'm done with this shit.
    The Recipe
  • HevaliskHevalisk Posts: 1,577 ✭✭✭✭✭
    I'm filing a complaint with the BBB for selling something without making it clear that it has an expiration date.

    If I can do that, we will see.
    The RecipeGhostdenithegawd
  • The RecipeThe Recipe Posts: 10,559 ✭✭✭✭✭
    Hevalisk wrote: »
    I'm filing a complaint with the BBB for selling something without making it clear that it has an expiration date.

    If I can do that, we will see.

    that expiration date shit is wack I ran into that a few times on other games.
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,792 ✭✭✭✭✭
    Got this for 29 bucks.

    Nice start so far
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,792 ✭✭✭✭✭
    Season 2 just dropped.

    Shit fun
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
    CashmoneyDux
  • The RecipeThe Recipe Posts: 10,559 ✭✭✭✭✭
    There is a free trial for Destiny 2 on PlayStation, season 2 is a yawn fest so far imo.
    Trollio
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,792 ✭✭✭✭✭
    The Recipe wrote: »
    There is a free trial for Destiny 2 on PlayStation, season 2 is a yawn fest so far imo.

    What level are you
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • The RecipeThe Recipe Posts: 10,559 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    The Recipe wrote: »
    There is a free trial for Destiny 2 on PlayStation, season 2 is a yawn fest so far imo.

    What level are you

    22, I was max level in vanilla beat the raid multiple times on all 3 classes. I’ll probably get back into it later. The prestige mode shit not having appropriate level rewards along with the bullshit luck of the draw with iron banner packages that shit turned me off.
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,792 ✭✭✭✭✭
    The Recipe wrote: »
    Trollio wrote: »
    The Recipe wrote: »
    There is a free trial for Destiny 2 on PlayStation, season 2 is a yawn fest so far imo.

    What level are you

    22, I was max level in vanilla beat the raid multiple times on all 3 classes. I’ll probably get back into it later. The prestige mode shit not having appropriate level rewards along with the bullshit luck of the draw with iron banner packages that shit turned me off.

    I heard about that online..im level 25 ..power level 312..im just collecting exotics until i beat the story n new raid. I also gotta try that trails of the nine before i make other characters
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • The RecipeThe Recipe Posts: 10,559 ✭✭✭✭✭
    I don’t think the new raid even has new weapons, that’s mad disappointing.
    Trollio
  • CashmoneyDuxCashmoneyDux Posts: 11,186 ✭✭✭✭✭
    This game trash, a huge let down from the first one. They turned this shit into a metaphorical gambling crack house with incentives
    tumblr_mldz8wN84X1rc2u19o2_400.gif

    icUWzM.gif


    Top 10:
    Jay Electronica
    Blu
    Fashawn
    Elzhi
    Phonte
    MF Doom
    Lil B
    Kebee
    Verbal Jint
    Wretch 32
    Trollio The Recipe
  • The RecipeThe Recipe Posts: 10,559 ✭✭✭✭✭
    Crucible was laser tag bruh I tried to get my powerful engram and saw nothing but lasers I gracefully bowed out
  • Negro_CaesarNegro_Caesar Fuck Bitches Get Money Posts: 6,738 ✭✭✭✭✭
    Y’all Trippin. Lazy tag was fun as fuck. The expansion gave what I expected for 15 bucks. Destiny the best game out right now to me
    CashmoneyDuxThe Recipe
  • The RecipeThe Recipe Posts: 10,559 ✭✭✭✭✭
    edited December 14
    Y’all Trippin. Lazy tag was fun as fuck. The expansion gave what I expected for 15 bucks. Destiny the best game out right now to me

    Lol I went in the crucible with the new Hakke Kinetic SMG, with the new Vangaurd auto rifle super try hard, all I saw was red beams and my team mates being turned into molten and ash. I just backed out calmly and grabbed mine out the vault.
  • Negro_CaesarNegro_Caesar Fuck Bitches Get Money Posts: 6,738 ✭✭✭✭✭
    The Recipe wrote: »
    Y’all Trippin. Lazy tag was fun as fuck. The expansion gave what I expected for 15 bucks. Destiny the best game out right now to me

    Lol I went in the crucible with the new Hakke Kinetic SMG, with the new Vangaurd auto rifle super try hard, all I saw was red beams and my team mates being turned into molten and ash. I just backed out calmly and grabbed mine out the vault.

    Lol. Bungie intentionally gave everyone the overpowered weapon for the weekend. That shit is trash now. Y'all did the nightfall this week?
    The RecipeTrollio
13»
Sign In or Register to comment.