What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

NBA 2k18 Trailer

1CK1S1CK1S Posts: 27,472 ✭✭✭✭✭
I don't have dreams I have goals. Dreams are what you have when you are sleep. Goals are what you strive to reach when you are awake!
lion_heart
«1

Replies

  • HafBaykedHafBayked Posts: 15,394 ✭✭✭✭✭
    I passed on '17 but this looks like one to have on preorder
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    Already getting live so its whatever.

    Tired of the 2k money grab
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
    KnowReasonForPeaceVulcanRaven
  • HafBaykedHafBayked Posts: 15,394 ✭✭✭✭✭
    money grab?....like getting them every year and the online shit?.....yeah i dont really fw that either thats why im still on '16

    im interested in Live j/c it used to be the game....no huge expectations tho
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    HafBayked wrote: »
    money grab?....like getting them every year and the online shit?.....yeah i dont really fw that either thats why im still on '16

    im interested in Live j/c it used to be the game....no huge expectations tho

    U ever play myteam in 2k?

    Shit is basically pay and pay double to play
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • HafBaykedHafBayked Posts: 15,394 ✭✭✭✭✭
    nope....cant get into much online shit cuz im so random....paying for ps plus right now and dont need it smh

    I fuck w/ that mycareer tough...shits addicting....i just hate all the movies....feel bad Spike put all that work into it cuz I aint watched it once
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    HafBayked wrote: »
    nope....cant get into much online shit cuz im so random....paying for ps plus right now and dont need it smh

    I fuck w/ that mycareer tough...shits addicting....i just hate all the movies....feel bad Spike put all that work into it cuz I aint watched it once

    Bruh 2k15 was that shit compared to 16 n 17. Just straight up gaming n no bullshit
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
    Lurkristocrat
  • LEMZIMUS_RAMSEYLEMZIMUS_RAMSEY SHAPE YOUR REALITY INSIDE WHICH YOU THRIVE Posts: 16,934 ✭✭✭✭✭
    Ill test both games. If they bot dont bring something new to the table ill pass both.
    With that new DBZ coming they better not fuck up
    apocalyse-xmen-2016.jpg
  • Lurkristocrat Lurkristocrat Posts: 7,565 ✭✭✭✭✭
    2k servers have been ass cheeks. You cant hoop online without lag.
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    2k servers have been ass cheeks. You cant hoop online without lag.

    Lol u still play? Why we never seen u on mypark?
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • Lurkristocrat Lurkristocrat Posts: 7,565 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    2k servers have been ass cheeks. You cant hoop online without lag.

    Lol u still play? Why we never seen u on mypark?

    Na i rarely play and when i do its just a quick match wit a homie
    Trollio
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    2k servers have been ass cheeks. You cant hoop online without lag.

    Lol u still play? Why we never seen u on mypark?

    Na i rarely play and when i do its just a quick match wit a homie

    Download live18 demo n let me kmow what u think. It drops tomorrow
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
    HafBaykedLurkristocrat
  • KnowReasonForPeaceKnowReasonForPeace Legit 80s Baby... Posts: 2,601 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    Already getting live so its whatever.

    Tired of the 2k money grab

    Niggas stay justifying the 2k fuckery. Be in denial and all. You cant play without vc which they damn near force you to buy.
    photo.jpg
    Lurkristocrat Trollio
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 32,206 ✭✭✭✭✭
    Y'all don't just try the other modes?
    Spodee-Revenge



    Iamsu!-Compound



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    Yall want a thug or a black militant repping your culture but 90% of you had a life too good or privileged to relate to your ideal hip hop "legend". Niggas wanna be hard without being that hard themselves as compensation
    please don't argue, cuz if u say sum stupid i will question it and u will act like a victim, happens every time lol
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    Y'all don't just try the other modes?

    Online league was always empty.
    Pro am had teammates quitting.
    Myteam is pay to win.
    Mycareer i didn't care for the story.
    Mypark is Mypark
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • VulcanRavenVulcanRaven I don't knowPosts: 18,197 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    Already getting live so its whatever.

    Tired of the 2k money grab

    I ain't going that far but have not bought 2K since the PS4 launched and don't plan to buy it any time soon. They really need to update their engine, fix the servers and improve the game play period. The Show is the best sports game out now and I am not into Baseball like that.
  • deemula420deemula420 Posts: 1,747 ✭✭✭✭✭
    I usually first day cop 2k every year I won't be doing that this year. I'll wait redbox it and see if the gameplay has improved if not I might give live a shot


    StoneColdMikey
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    deemula420 wrote: »
    I usually first day cop 2k every year I won't be doing that this year. I'll wait redbox it and see if the gameplay has improved if not I might give live a shot

    Get the live demo..its out now
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • Negro_CaesarNegro_Caesar Fuck Bitches Get Money Posts: 6,524 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    deemula420 wrote: »
    I usually first day cop 2k every year I won't be doing that this year. I'll wait redbox it and see if the gameplay has improved if not I might give live a shot

    Get the live demo..its out now

    How is it
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    deemula420 wrote: »
    I usually first day cop 2k every year I won't be doing that this year. I'll wait redbox it and see if the gameplay has improved if not I might give live a shot

    Get the live demo..its out now

    How is it

    Idk i don't get my internet til sunday..i just moved
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
    Lurkristocrat
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Posts: 32,206 ✭✭✭✭✭
    Trollio wrote: »
    Y'all don't just try the other modes?

    Online league was always empty.
    Pro am had teammates quitting.
    Myteam is pay to win.
    Mycareer i didn't care for the story.
    Mypark is Mypark

    Meh, long as my league/gm there I'm good. I like building teams with current players idc much for the other modes besides online head to head
    Spodee-Revenge



    Iamsu!-Compound



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    Yall want a thug or a black militant repping your culture but 90% of you had a life too good or privileged to relate to your ideal hip hop "legend". Niggas wanna be hard without being that hard themselves as compensation
    please don't argue, cuz if u say sum stupid i will question it and u will act like a victim, happens every time lol
  • LEMZIMUS_RAMSEYLEMZIMUS_RAMSEY SHAPE YOUR REALITY INSIDE WHICH YOU THRIVE Posts: 16,934 ✭✭✭✭✭
    The money grab still exists because WE BYE it. They better developp the online game, make it more competitive. Imo
    apocalyse-xmen-2016.jpg
  • 1CK1S1CK1S Posts: 27,472 ✭✭✭✭✭
    I don't have dreams I have goals. Dreams are what you have when you are sleep. Goals are what you strive to reach when you are awake!
    lion_heartBDBIID#1hiphopjunki3Maywood
  • Lurkristocrat Lurkristocrat Posts: 7,565 ✭✭✭✭✭
    I just need online not to have lag
    Trollio
  • Trollio Trollio Trollololololololololol Posts: 25,169 ✭✭✭✭✭
    I just need online not to have lag

    Yeh right
    The Hacker. Top Cat. Tex. Wishbone Jones. George Costanza.
  • #1hiphopjunki3#1hiphopjunki3 Posts: 3,410 ✭✭✭✭✭
    1CK1S wrote: »

    I had to give it a G.O.A.T. off the song choice

    R.I.P.

    P!!
«1
Sign In or Register to comment.