What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Who are the most overrated NFL players?

1234568»

Replies

  • its....JOHN Bits....JOHN B Posts: 19,058 ✭✭✭✭✭
    God I can't stand stupidity
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,096 ✭✭✭✭✭
    People rave about Jameis Winston work ethic and leadership too. What that mean?

    There are a lot of great leaders and locker room guys in the league not winning a damn thing.

    And Aaron being self centered didn't hinder his ability to win MVP or a Super Bowl with bad receivers and no defense

    And A-Aron is one of em
    That's because you're (understandably) on some homer shit.

    He literally can do everything Brady does, a lot of things better. He put up similar numbers with skill position players worse than what NE has.

    And then there's that Belichek guy. I'm not gonna call Brady a system QB, but he had a development curve to being GOAT. Those first few championships were about the Defense and Belichek while Brady managed games.

    There was a definitive turning point in his career trajectory. Brady wasn't "Brady" until you know who got there.

    Except win in January and February.

    Oh word? January/February 2011 didn't happen?

    You know who had a great January/February once. Brad Johnson. Next nigga
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,096 ✭✭✭✭✭
    I'm really not being a homer I just think there's intangibles that Brady possesses and Rodgers doesn't, it's more to it to me than pointing out how Rodgers throws a better deep ball and throws on the run better, there's things that make Belichick and Brady a perfect match that wouldn't happen with ARod, I'm not saying they wouldn't have success I'm just saying I don't think if you take Brady out and plug in Rodgers and you will get the same results maybe better, you say it like it's a fact and it's really not

    "Intangibles" is a made up attribute to prop up less athletic white guys

    Both guys are proven winners. One has better ownership, front office, coaching and overall team talent. That's the difference. Those are facts.

    Now the Packers organization ain't shit. lol That's a first.

    The cirque du soleil contortions you niggas go thru to shit on Brady is hilarious.

    Where did I say the organization wasn't shit? Quote me, I'll wait.

    Better yet... just sit this one out, before you embarrass yourself like the other guy did.

    Nigga you ain't embarrassing shit.

    You got this loser ass arguments like your loser ass Atl teams. Guess it's in the water down there.
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,096 ✭✭✭✭✭
    I'm really not being a homer I just think there's intangibles that Brady possesses and Rodgers doesn't, it's more to it to me than pointing out how Rodgers throws a better deep ball and throws on the run better, there's things that make Belichick and Brady a perfect match that wouldn't happen with ARod, I'm not saying they wouldn't have success I'm just saying I don't think if you take Brady out and plug in Rodgers and you will get the same results maybe better, you say it like it's a fact and it's really not

    "Intangibles" is a made up attribute to prop up less athletic white guys

    Both guys are proven winners. One has better ownership, front office, coaching and overall team talent. That's the difference. Those are facts.

    Now the Packers organization ain't shit. lol That's a first.

    The cirque du soleil contortions you niggas go thru to shit on Brady is hilarious.

    Where did I say the organization wasn't shit? Quote me, I'll wait.

    Better yet... just sit this one out, before you embarrass yourself like the other guy did.

    lol at other guy bruh you got bodied, deal with it

    Not surprised you'd be delusional about this. You believe in "intangibles".


    When your teams ain't got any, I wouldn't believe in intangibles either.
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
    its....JOHN B
  • Inglewood_BInglewood_B Woodz of Inglez Posts: 11,903 ✭✭✭✭✭
    edited September 29
    I'm really not being a homer I just think there's intangibles that Brady possesses and Rodgers doesn't, it's more to it to me than pointing out how Rodgers throws a better deep ball and throws on the run better, there's things that make Belichick and Brady a perfect match that wouldn't happen with ARod, I'm not saying they wouldn't have success I'm just saying I don't think if you take Brady out and plug in Rodgers and you will get the same results maybe better, you say it like it's a fact and it's really not

    "Intangibles" is a made up attribute to prop up less athletic white guys

    Both guys are proven winners. One has better ownership, front office, coaching and overall team talent. That's the difference. Those are facts.

    Now the Packers organization ain't shit. lol That's a first.

    The cirque du soleil contortions you niggas go thru to shit on Brady is hilarious.

    Where did I say the organization wasn't shit? Quote me, I'll wait.

    Better yet... just sit this one out, before you embarrass yourself like the other guy did.

    lol at other guy bruh you got bodied, deal with it

    Not surprised you'd be delusional about this. You believe in "intangibles".


    When your teams ain't got any, I wouldn't believe in intangibles either.

    Ok
    y555yq6d64x9.png



    I'm really not being a homer I just think there's intangibles that Brady possesses and Rodgers doesn't, it's more to it to me than pointing out how Rodgers throws a better deep ball and throws on the run better, there's things that make Belichick and Brady a perfect match that wouldn't happen with ARod, I'm not saying they wouldn't have success I'm just saying I don't think if you take Brady out and plug in Rodgers and you will get the same results maybe better, you say it like it's a fact and it's really not

    "Intangibles" is a made up attribute to prop up less athletic white guys

    Both guys are proven winners. One has better ownership, front office, coaching and overall team talent. That's the difference. Those are facts.

    Now the Packers organization ain't shit. lol That's a first.

    The cirque du soleil contortions you niggas go thru to shit on Brady is hilarious.

    Where did I say the organization wasn't shit? Quote me, I'll wait.

    Better yet... just sit this one out, before you embarrass yourself like the other guy did.

    Nigga you ain't embarrassing shit.

    You got this loser ass arguments like your loser ass Atl teams. Guess it's in the water down there.

    I wouldn't know. I've never been.

    And what's my loser ass argument? My point about Brady being the GOAT based on merit, his ability to play the QB position and his team?

    The one where I defended him on not being overrated?

    Or because I don't believe in magic?


    Like I said, sit this one out. You don't even know why you're trying to argue with me
    Quick wit the hands... Readdyyyyyy
  • Inglewood_BInglewood_B Woodz of Inglez Posts: 11,903 ✭✭✭✭✭
    People rave about Jameis Winston work ethic and leadership too. What that mean?

    There are a lot of great leaders and locker room guys in the league not winning a damn thing.

    And Aaron being self centered didn't hinder his ability to win MVP or a Super Bowl with bad receivers and no defense

    And A-Aron is one of em
    That's because you're (understandably) on some homer shit.

    He literally can do everything Brady does, a lot of things better. He put up similar numbers with skill position players worse than what NE has.

    And then there's that Belichek guy. I'm not gonna call Brady a system QB, but he had a development curve to being GOAT. Those first few championships were about the Defense and Belichek while Brady managed games.

    There was a definitive turning point in his career trajectory. Brady wasn't "Brady" until you know who got there.

    Except win in January and February.

    Oh word? January/February 2011 didn't happen?

    You know who had a great January/February once. Brad Johnson. Next nigga

    Speaking of loser arguments.... god damn that one is terrible.

    Brad Johnson won SB MVP? Brad Johnson carried that team through the playoffs that year?

    I coulda swore that defense was what won that championship
    Quick wit the hands... Readdyyyyyy
  • Inglewood_BInglewood_B Woodz of Inglez Posts: 11,903 ✭✭✭✭✭
    edited September 29
    Some body help this kid
    Quick wit the hands... Readdyyyyyy
    Already Home_17
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,096 ✭✭✭✭✭
    People rave about Jameis Winston work ethic and leadership too. What that mean?

    There are a lot of great leaders and locker room guys in the league not winning a damn thing.

    And Aaron being self centered didn't hinder his ability to win MVP or a Super Bowl with bad receivers and no defense

    And A-Aron is one of em
    That's because you're (understandably) on some homer shit.

    He literally can do everything Brady does, a lot of things better. He put up similar numbers with skill position players worse than what NE has.

    And then there's that Belichek guy. I'm not gonna call Brady a system QB, but he had a development curve to being GOAT. Those first few championships were about the Defense and Belichek while Brady managed games.

    There was a definitive turning point in his career trajectory. Brady wasn't "Brady" until you know who got there.

    Except win in January and February.

    Oh word? January/February 2011 didn't happen?

    You know who had a great January/February once. Brad Johnson. Next nigga

    Speaking of loser arguments.... god damn that one is terrible.

    Brad Johnson won SB MVP? Brad Johnson carried that team through the playoffs that year?

    I coulda swore that defense was what won that championship

    You got it b.

    As a Falcons fan you are the authority in choking and coming up short. The floor is yours
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
    Inglewood_B
  • Inglewood_BInglewood_B Woodz of Inglez Posts: 11,903 ✭✭✭✭✭
    People rave about Jameis Winston work ethic and leadership too. What that mean?

    There are a lot of great leaders and locker room guys in the league not winning a damn thing.

    And Aaron being self centered didn't hinder his ability to win MVP or a Super Bowl with bad receivers and no defense

    And A-Aron is one of em
    That's because you're (understandably) on some homer shit.

    He literally can do everything Brady does, a lot of things better. He put up similar numbers with skill position players worse than what NE has.

    And then there's that Belichek guy. I'm not gonna call Brady a system QB, but he had a development curve to being GOAT. Those first few championships were about the Defense and Belichek while Brady managed games.

    There was a definitive turning point in his career trajectory. Brady wasn't "Brady" until you know who got there.

    Except win in January and February.

    Oh word? January/February 2011 didn't happen?

    You know who had a great January/February once. Brad Johnson. Next nigga

    Speaking of loser arguments.... god damn that one is terrible.

    Brad Johnson won SB MVP? Brad Johnson carried that team through the playoffs that year?

    I coulda swore that defense was what won that championship

    You got it b.

    As a Falcons fan you are the authority in choking and coming up short. The floor is yours

    Lmao Ok... That means what to this conversation?
    Quick wit the hands... Readdyyyyyy
  • ShizlanskyShizlansky Posts: 34,306 ✭✭✭✭✭
    Let it go bro


    He don't don't get it.
    (Really though?)
    Inglewood_B
  • its....JOHN Bits....JOHN B Posts: 19,058 ✭✭✭✭✭
    Russell Wilson
    Olorun22Inglewood_BAlready Home_17tupacfan12
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,096 ✭✭✭✭✭
    Russell Wilson

    Nah, now his organization is letting him down.

    Weak O-Line, mediocre to average receivers
    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
    tupacfan12
  • tupacfan12tupacfan12 Posts: 2,229 ✭✭✭✭✭
    Russell Wilson

    Nah, now his organization is letting him down.

    Weak O-Line, mediocre to average receivers

    Co-sign

    Russell can ball, 2015 was a prime example
  • its....JOHN Bits....JOHN B Posts: 19,058 ✭✭✭✭✭
    I didn’t say he was trash
  • vageneral08vageneral08 Fuck how ya feel Posts: 19,349 ✭✭✭✭✭
    Russell Wilson

    Nah, now his organization is letting him down.

    Weak O-Line, mediocre to average receivers

    They always had a weak o-line he's been the top 3 most pressured qb in the past 5 seasons
  • its....JOHN Bits....JOHN B Posts: 19,058 ✭✭✭✭✭
    edited October 5
    Russell Wilson

    Nah, now his organization is letting him down.

    Weak O-Line, mediocre to average receivers

    They always had a weak o-line he's been the top 3 most pressured qb in the past 5 seasons
    Bennett is still insanely overrated to me. Dude is about to be 32 and has one 10 sack season in his career. Still gets talked about like a beast. I think even counting post season games he only got to 10 sacks once, and that's 17+ games played.

    He was beasting Sunday tho

    He's really not overrated at all

    Sheeittt. This dude is average at getting to the QB even when on a team playing with a lead, and a dominant secondary behind him. He gets praised like a MONSTER though. Especially during the Seahawks SB years.

    He was in the most ideal situation he could be in, and was still so-so on getting to the QB. Overrated

    lol at average he's only 2nd to Watt in qb pressures in the past 4 years and he plays in between the tackles 61% of the time, he doesn't even get paid top tier money like that and I never see him glorified like Watt or Von are, he gets the right amount of recognition and it's deserved, you're wrong breh try again

    Pressures means you got NEAR the quarterback. I said he's average at getting TO the quarterback. One 10 sack season in his 8 year career supports that. Watt has pretty much the same number of sacks in the past 4 years that Bennett has in his career. And Watt missed 13 games in one of those seasons (so 3 seasons and 3 games=Bennett's career).

    I'm not big on moving the goal posts for people. Me, and probably almost every poster up here, has never graded a DE on their QB pressures or even really checked on them much. No one has gotten in the HOF off pressures, no one makes an all-pro team off pressures. When your team picks up a pass rusher you don't really know, you don't Google how many QB pressures he's gotten. I'm gonna keep that consistency with Bennett. Overrated.

    So they are getting “NEAR” him but unless they are getting “TO” him I don’t want to hear it
  • bow to royaltybow to royalty Posts: 3,867 ✭✭✭✭✭
    Russell Wilson

    Nah, now his organization is letting him down.

    Weak O-Line, mediocre to average receivers

    They always had a weak o-line he's been the top 3 most pressured qb in the past 5 seasons
    Bennett is still insanely overrated to me. Dude is about to be 32 and has one 10 sack season in his career. Still gets talked about like a beast. I think even counting post season games he only got to 10 sacks once, and that's 17+ games played.

    He was beasting Sunday tho

    He's really not overrated at all

    Sheeittt. This dude is average at getting to the QB even when on a team playing with a lead, and a dominant secondary behind him. He gets praised like a MONSTER though. Especially during the Seahawks SB years.

    He was in the most ideal situation he could be in, and was still so-so on getting to the QB. Overrated

    lol at average he's only 2nd to Watt in qb pressures in the past 4 years and he plays in between the tackles 61% of the time, he doesn't even get paid top tier money like that and I never see him glorified like Watt or Von are, he gets the right amount of recognition and it's deserved, you're wrong breh try again

    Pressures means you got NEAR the quarterback. I said he's average at getting TO the quarterback. One 10 sack season in his 8 year career supports that. Watt has pretty much the same number of sacks in the past 4 years that Bennett has in his career. And Watt missed 13 games in one of those seasons (so 3 seasons and 3 games=Bennett's career).

    I'm not big on moving the goal posts for people. Me, and probably almost every poster up here, has never graded a DE on their QB pressures or even really checked on them much. No one has gotten in the HOF off pressures, no one makes an all-pro team off pressures. When your team picks up a pass rusher you don't really know, you don't Google how many QB pressures he's gotten. I'm gonna keep that consistency with Bennett. Overrated.

    So they are getting “NEAR” him but unless they are getting “TO” him I don’t want to hear it

    YUP. If he's getting pressured, but not sacked. Tampa's DL is doing it this year. Think we're doing straight in pressures, but only have 1 sack. I say our pass rush has been trash.
  • Inglewood_BInglewood_B Woodz of Inglez Posts: 11,903 ✭✭✭✭✭
    AGawd with that intangible comeback
    Quick wit the hands... Readdyyyyyy
    Already Home_17Olorun22
  • its....JOHN Bits....JOHN B Posts: 19,058 ✭✭✭✭✭
    AGawd with that intangible comeback

    Yea that was dope, 32 more and he’ll catch up to Brady...





























































    nas-snap1.gif?w=650
    Inglewood_BRevolver Ocelot
1234568»
Sign In or Register to comment.