What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

LGGBTDTTTIQQBRAAPP (do you know what that means?)

jonojono Right fist = power, left fist = unityPosts: 30,269 ✭✭✭✭✭
edited December 4 in For The Grown & Sexy
Neither does he:


WTF, Canada??
ejmhes2nakgc.jpg

How y'all got me agreeing with FOX News?
You know how fucked you have to be to get to agree with someone at FOX?!
@SoulTrain4 *FMOT*

For blogs on hip-hop & entertainment:
http://www.shobizcentral.wordpress.com

For blogs on politics and other things:
http://www.jonoaries.blogspot.com

All blog written by me. If you like what I post on here you should dig the blogs too. I also accept suggestions on blog topics, so feel free to suggest things and also if you are a reader tell others, spread the word. I'll try not to be so lazy and actualy get some writing done.
HundredEyes ShuffingtonBroddieAggieLean.dallas' 4 evadeadeyeAlready Home_17dwade206DoubleShotHelixThe Lonious MonkVulcanRavenLEMZIMUS_RAMSEYpachá12atribecalledgabiLordZukoBender Rodriguezspit_fiyaLcnsdbyROYALTYTheBoyRodamnkpLUClENThe HueCapitalBMrCrookedLetterunspoken_respectillestni99ainne32DaysOfInfinitiAfrica Unitedblakfyahkingrip.dillaPureYangJonnyRoccITBrideofKillaKINGEC808HiLife808a minorStewiron man1miamivice305jamiroquai32Valentinez A. KaiserTrillaaaaaaAlpha_Ambition
«13456

Replies

  • BroddieBroddie just me and my bitch NYCPosts: 11,677 ✭✭✭✭✭
    Wtf is twospirit? A new more PC name for bipolar disorder?
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
    AZTGunspoken_respect
  • marc123marc123 Posts: 16,946 ✭✭✭✭✭
    Jus say "people"
  • blackrainblackrain Posts: 27,216 Regulator
    Broddie wrote: »
    Wtf is twospirit? A new more PC name for bipolar disorder?

    I think I've heard native Americans use that term before
  • BroddieBroddie just me and my bitch NYCPosts: 11,677 ✭✭✭✭✭
    marc123 wrote: »
    Jus say "people"

    No that's not weird enough. Too inclusive.
    2604vgo.jpg

    R.I.P. Darwyn Cooke
    onetoughmiraclesoul rattler
  • HafBaykedHafBayked Posts: 16,225 ✭✭✭✭✭
    Will Munny wrote: »
    Broddie wrote: »
    "BRAAPP" sounds like something a dyslexic blood would say.

    Rednecks literally hashtag tag that on social media. the BRAAPP is the sound a snowmobile makes and that’s what rednecks are in to.

    Im 100% serious.

    I was just about to say a bunch of my country white friends are always saying that shit

    i legit thought it was a fart joke at first

    but yeah they love that shit....
    Will Munny
  • jonojono Right fist = power, left fist = unity Posts: 30,269 ✭✭✭✭✭
    @Kai
    You work in the sciencey fields and are a Canadian, how does this make sense to us normies?
    @SoulTrain4 *FMOT*

    For blogs on hip-hop & entertainment:
    http://www.shobizcentral.wordpress.com

    For blogs on politics and other things:
    http://www.jonoaries.blogspot.com

    All blog written by me. If you like what I post on here you should dig the blogs too. I also accept suggestions on blog topics, so feel free to suggest things and also if you are a reader tell others, spread the word. I'll try not to be so lazy and actualy get some writing done.
    CapitalB
  • HundredEyes HundredEyes Posts: 2,934 ✭✭✭✭✭
    Allies btw? So Hitler was fighting the good fight afterall hahahahaaha
    DoubleShotHelixatribecalledgabi
  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Posts: 18,838 ✭✭✭✭✭
    Niggas excited. Polyamorous lol you guys kno' that just means you don't wanna settle. Pansexual is pretty much the same as bi sexual. Gonna be pedantic but lesbian means gay. Genderqueer is the same as bigender. Intersex is the same as a transsexual.

    Never heard of resexual. Dunno why asexual is on the list. Transexual and intersex shouldn't be there either since they're biological issues.

    Lol just Googled demisexual imagine that just means you don't fuck unless you're in love loooool joke ting
    miamivice305
  • Qiv_OwanQiv_Owan Posts: 4,108 ✭✭✭✭✭
    Allies? The fuck are those
    Polyamorous? Hoeing just got politically correct

    Twospirt is a Native thing, think they raped that culture enough already
    tumblr_m5ems1iw2F1qi26lwo1_500.gif
    rs_640x360-160619194524-game_of_thrones-battle_of_the_bastards-6_55_33_pm_-_6_55_37_pm-2016-06-19.gif
  • HundredEyes HundredEyes Posts: 2,934 ✭✭✭✭✭
    I seriously dont even know wtf twospirits, resexual and allies are...and demisexual? I know what a demigod is but wtf? Im not gonna google shit, ignorance is bliss...

    Gods be with those elementary kids man....
    deadeyeLcnsdbyROYALTYmiamivice305
  • deadeyedeadeye Walmart Warrior Kat's buttPosts: 22,851 ✭✭✭✭✭
    va561esvg2o9.gif
    deadeye
    So, you're mad because I quoted a post.....that included a scantily clad pic of you......that you sent to another man.....while both of you are supposed to be in committed relationships with other people?

    Hilarious.
    June 12 Delete


    MsSouthern
    just messy ...smh
    June 12



    deadeye
    You can call me messy, but you can't say I was lying about anything I said.
    June 12 Delete


    MzGrahamBitches
    gtfoff my page and mind your fucking business old man.


    Oh wait, you have no business which is why you stalk various females on the internet tryibg to interject yourself into their business.

    Fuck off.
    June 12


    deadeye
    Most of your business is public knowledge Kathryn.

    You should learn to exercise more discretion.

    You're too old to continuously find yourself in compromising situations.

    I'm extremely disappointed in your behavior and expect much better of you in the future.

    With compassion, concern, sincerity, and due diligence.
    June 12 Delete

    MzGrahamBitches
    I hope you die of old age tonight.
    June 12

    deadeye
    That's a horrible thing to say.

    I'm sorry you feel that way Kathryn.

    However, I've never heard of anyone dying of old age at 43.

    My words must've really hit home for you to want me to die tonight.

    I'm sorry if I hurt your feelings.

    Instead of wishing me death, your time would be better served reflecting on your past transgressions and thinking about what steps you can take to improve yourself.
    June 12 Delete


    Dirty Sanchez
    kat caught feelings
    June 12

    deadeye
    Indeed she did.

    Definitely not your usual white woman.
    June 12 Delete

    MzGrahamBitches
    Titanagraphs but I caught feelings..ok.

    Type me another one pops.
    June 12


    deadeye
    You wished death upon me Kathryn.

    Solely because I quoted a post which featured you in a bathrobe with your privates partially exposed.

    A pic that would have never been publicly accessible had it not been for your carelessness and bad judgement.

    Essentially, you want me to die for your mistakes.

    Smarten up Kathryn.

    If anyone caught feelings it's you.

    This is just entertainment for me.
    June 12 Delete




    0idvkbvn43de.jpg




    @deadeye nah mate, fuck off, I literally hate seeing your name in my notifications because I know it's your FUCKING LIST. I'm tired of being @'d to some thread because of your shitty list, makes me just want to punch you in your fat fucking face.

    You're a digrace to creepset and 'mature' black men the world over.

    Fuck your entire existence.


    You are a plain idiot. Since you cannot give birth nor have a proper sense of enduring and suffering you cannot understand my post.

    @Westie has put her life on the line several times to give life. I wish I had an ounce of that courage, endurance and resiliance.

    Peace
  • HundredEyes HundredEyes Posts: 2,934 ✭✭✭✭✭
    allies
    [al-ahyz, uh-lahyz]
    noun
    plural of ally.
    (initial capital letter)(in World War I) the powers of the Triple Entente (Great Britain, France, Russia), with the nations allied with them (Belgium, Serbia, Japan, Italy, etc., not including the United States), or, loosely, with all the nations (including the United States) allied or associated with them as opposed to the Central Powers.
    Definition of allies (continued)
    (initial capital letter)the 26 nations that fought against the Axis in World War II and, with subsequent additions, signed the charter of the United Nations in San Francisco in 1945.
    (initial capital letter)the member nations of NATO.
    Qiv_Owan
«13456
Sign In or Register to comment.