The Day Fundz O Plenty Betrayed DuSouljah

WallWall MasteryPosts: 6,916 ✭✭✭✭✭
edited November 2010 in The Forum of Fame
The day started out like any other day, except there was something in the wood works that was about to be exposed. The other kids were picking on Fundz again, this time providing proof of his overwhelming homoerotic love for men… an obsession if you will, matched only by blank man. Du caught wind of what was going down and decided to be nosey and jump into the middle of it, more confident of his new title, ‘Hall Monitor’.
1zg55zd.jpg

Like moths to a flame, and fetuses to hangers, the kids decided to jump Du, as Fundz avoided them all day. Du took shots in the form of hooks, crosses, flying kicks, and uppercuts, the kids opting to swing for the fence, instead of setting him up with the jab.
axlc49.jpg

All the while this was happening, Fundz watched from a distance, cowering behind a bush.
mbicra.jpg

Before long, a man named Capital B walked up on the assault taking place and instead of getting his share of licks in, he opted instead to pull out his Desert Eagle, complete with ether laced, soul piercing bullets. He informed everyone to step back, pointed and fired. The bullet hit Du, his soul, & his shadow, splitting them apart and creating a trifecta of victims. Du pulled himself back together (blood stains in the form of ‘L’, littered the ground from where all three victims lay) and fought back, but with the sight of him weakened, everyone took shots, forcing him to retreat and live to fight another day. After everyone cleared out and only after it was safe, Fundz charged the site of the Du Day Massacre, knowing no one would be there to witness his bravery. He even camped out overnight, hoping someone would come along to test his gangsta.
2rz6pg3.jpg

The next day people asked Fundz why he didn’t help Du when he got jumped and all Fundz could say was that “mama taught me to fight my own battles.” The moral of this story is that if you’re being attacked, the best line of defense is to seek out the nearest bush and watch someone else take your ass whoopin’.
Recaptimus_Prime360amenhotepivDirty Sancheza.mannonetoughmiraclenex ginBOSSExcellenceMillzOG
«13456720

Replies

  • DrMindbender122DrMindbender122 Posts: 1,524 ✭✭✭
    edited November 2010
    LMAO. Damn...just damn. Y'all got me over here literally CTFU with this shit and these GIFs, Mayne.
  • thehonorablethehonorable Posts: 2,979 ✭✭✭✭
    edited November 2010
    That nigga fundz did hit that corner mighty fast.
  • Coo Coo Cal's BeanieCoo Coo Cal's Beanie Posts: 3,864 ✭✭✭
    edited November 2010
    damn.......
  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 0
    edited November 2010
    The user and all related content has been deleted.
  • thehonorablethehonorable Posts: 2,979 ✭✭✭✭
    edited November 2010
    Realk talk Fundz for that I am going to need you to stop repping the JETS please. It makes us all look bad. I ask as the official original Jets movement starter.
  • thehonorablethehonorable Posts: 2,979 ✭✭✭✭
    edited November 2010
    Real talk though how you let that nigga get SHARIEFED though.
    ericb4prezonetoughmiracle
  • thetruth391thetruth391 Posts: 2,367
    edited November 2010
    this faggot ass bitch gon hide from the thread again

    "wow lol i finnaly made it"

    you fat sad excuse for a manly tranny
  • WallWall Mastery Posts: 6,916 ✭✭✭✭✭
    edited November 2010
    Lmao @ thehonorable
  • thehonorablethehonorable Posts: 2,979 ✭✭✭✭
    edited November 2010
    Real talk 10 bucks to the nigga who makes that gif. Im dead ass...PM the paypal email.

    I will be using it for the rest of my IC career... dope investment.
  • DEE-LICIOUSDEE-LICIOUS Posts: 6,088 ✭✭✭
    edited November 2010
    lmao poor du....u thought u was tryna help and fundz threw u to the sharks and paddled off in his lifeboat
  • thehonorablethehonorable Posts: 2,979 ✭✭✭✭
    edited November 2010
    Dee go to sleep... :-( You must be on break like me.
  • jackthemackjackthemack Posts: 11,494 ✭✭✭
    edited November 2010
    LMAO Grundy needs to get on that gif asap
  • -JB--JB- Posts: 2,719
    edited November 2010
    Gotdamn... .. WallH & Grundy ,will fuck yo whole equilibrium up...............
  • G.R.I.P. Money $$$G.R.I.P. Money $$$ Posts: 18,939 ✭✭✭
    edited November 2010
    WallH wrote: »
    The day started out like any other day, except there was something in the wood works that was about to be exposed. The other kids were picking on Fundz again, this time providing proof of his overwhelming homoerotic love for men… an obsession if you will, matched only by blank man. Du caught wind of what was going down and decided to be nosey and jump into the middle of it, more confident of his new title, ‘Hall Monitor’.
    1zg55zd.jpg

    Like moths to a flame, and fetuses to hangers, the kids decided to jump Du, as Fundz avoided them all day. Du took shots in the form of hooks, crosses, flying kicks, and uppercuts, the kids opting to swing for the fence, instead of setting him up with the jab.
    axlc49.jpg

    All the while this was happening, Fundz watched from a distance, cowering behind a bush.
    mbicra.jpg

    Before long, a man named Capital B walked up on the assault taking place and instead of getting his share of licks in, he opted instead to pull out his Desert Eagle, complete with ether laced, soul piercing bullets. He informed everyone to step back, pointed and fired. The bullet hit Du, his soul, & his shadow, splitting them apart and creating a trifecta of victims. Du pulled himself back together (blood stains in the form of ‘L’, littered the ground from where all three victims lay) and fought back, but with the sight of him weakened, everyone took shots, forcing him to retreat and live to fight another day. After everyone cleared out and only after it was safe, Fundz charged the site of the Du Day Massacre, knowing no one would be there to witness his bravery. He even camped out overnight, hoping someone would come along to test his gangsta.
    2rz6pg3.jpg

    The next day people asked Fundz why he didn’t help Du when he got jumped and all Fundz could say was that “mama taught me to fight my own battles.” The moral of this story is that if you’re being attacked, the best line of defense is to seek out the nearest bush and watch someone else take your ass whoopin’.

    ROFL, this is hellarious..
  • -JB--JB- Posts: 2,719
    edited November 2010
    QB DEE clear your inbox please ma'am, thank you kindly
  • MorganFreemanKingMorganFreemanKing Posts: 3,191 ✭✭✭✭✭
    edited November 2010
    Du got involved because tommy sent a shot at all those dmv niggas and du caught a stray so he felt he had to go in... Big mistake.
  • DJ Pauls ArmDJ Pauls Arm Posts: 1,826 ✭✭✭✭✭
    edited November 2010
    GOAT thread harrison
    btw both them dudes are lame as fuck anyway
  • John_BlaziniJohn_Blazini When it comes to half the niggas on the IC's kids...I am the father Posts: 14,748 ✭✭✭✭✭
    edited November 2010
    Lol dayum my nigga Fundz was hidden like Vietnamese in trees covered in leaves.
  • DWODWO ♪♫♪ I was down 40, now I'm up 50. Posts: 49,130 Regulator
    edited November 2010
    thegame.jpg

    the least niggaz could do is sign my cast.....
  • Chillin&PostinChillin&Postin Posts: 3,057
    edited November 2010
    what happened within a matter of months...

    shit was all good just a (few) week(s) ago

    now it seem like dude dodging the forum

    It seemed like everyone luved this Du guy,,he even had an appreciation week,,,everyone had him as an avi,,,now that luv,,,or pure mockery.

    I member the "post styles" thread. Du got the best description.

    Now dude becomes a mod and everyone hates him..talk about legend of the falloffs,,,what happened folks???

    can i get a recap of how the mighty have fallen,,,cuz it seem like dude is jus a punching bag now,,,he is a jamal,a ja rule of sorts,a betz,a mistaphilz,an orbital fetus
  • The BAPHOMETThe BAPHOMET Posts: 3,601 ✭✭✭
    edited November 2010
    Smh @ FUNDZ, SIMPNin while PIMPin going in on yo Brothren is not whats in.
  • a.manna.mann Posts: 17,245 ✭✭✭✭✭
    edited November 2010
    zackLouis.gif

    wooooow

    and heads called me out...this shit here...lol

    but its all good

    other than the disgust of having to witness a nigga explain himself
    like a slave wearing new boots.…..no Glory
  • DWODWO ♪♫♪ I was down 40, now I'm up 50. Posts: 49,130 Regulator
    edited November 2010
    DU's a martyr......his death was for the people....whether they appreciated it or not....

    i've kept a close eye on those who showed faith throughout, and those who have turned their backs at the first sign of persecution....none will be forgotten...all will be judged...

    fundz played the perfect peter....dude might have denied his allegiance at the time of the battle....but he will be the one to spread thew truth in my absence......


    it was all predicted
  • louis the greatlouis the great Posts: 6,502 ✭✭
    edited November 2010
    Niggas better go check what happened yesterday.
  • WallWall Mastery Posts: 6,916 ✭✭✭✭✭
    edited November 2010
    a.mann wrote: »
    zackLouis.gif

    wooooow

    and heads called me out...this shit here...lol

    but its all good
    Yours was personal nigga lol Everyone knows I will clown/roast/verbally assault any and everybody... never anything personal haha
«13456720
This discussion has been closed.