Is Rick Ross the only rapper left that still TRUSTS the black community for support?

2456728

Replies

  • MC The RapperMC The Rapper Posts: 8,143
    edited May 2011
    damn i see alot of people dreaming. smh. Ross will never go plat because hes been exposed. And idk what hood yall from but he gets no love here

    yeah he really don't get love like that where i'm from cuz of that being somebody else every other song . We would rather listen to jeezy,gucci, waka before ross in the club or whip
  • MrCraftyMrCrafty Posts: 1,624
    edited May 2011
    why do they worship ross on here. hes got an ear for beats but overall hes not that great.

    he greater than your fav rapper
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989
    edited May 2011
    umm got it backwards buddy

    Not at all. I'm black buddy I know what I'm talmbout. Most of US have family working as COs. I'm not gonna compound any further because you don't know what your talkin about.
  • HipHopFiend91HipHopFiend91 Posts: 2,394
    edited May 2011
  • StewStew Posts: 29,909
    edited May 2011
    I said IF HE WENT PLATINUM, I never said he would. The point is Teflon Don is currently a little over 600k sold And we can all but guarantee that most of those were black ppl. We like Rozay and If we don't support by going out and buying the album, WE WILL GO TO CLUB DATES to see ol boy. I'm not discounting album sales, but Ross is able to get black ppl to support him in all kinda ways so that platinum plaque isn't a necessity for him. I don't know another mainstream rapper who would perform in some of the venues Ross goes.....black venues. ROSS TRUSTS US

    Can all but guarantee most of 600k were black? Prove it, ill wait...
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989
    edited May 2011
    why do they worship ross on here. hes got an ear for beats but overall hes not that great.

    Its not worship its just admiration of the mans talent at making music. If you cant feel him then he just ain't for you. I'm not sure why that concept is so hard to understand.
  • RhymesfinestRhymesfinest Posts: 1,892
    edited May 2011
    To have 3-4 Gold Plaques, Charting Hit Singles you have a big white fan base who purchased these records or downloded them on I Tunes


    The stats from the industry researchers proved this


    Why you so insecure about Ross having a big white suburban fan base @ StillDreaming it's been known since the NWA era that white teens from the suburbs eat up the kinda Rap Ross, NWA, Jeezy, 2pac, Gucci Mane, T.I. etc do


    If Dead Prez a pro black group that openly disrespects whites have a white fan base and following who attend there shows you really think a Trap Rapper like Ross doesn't? lmao


    Black people from the street have called out on Ross being fake countless times it's blacks who are from the street still mad about that Correction Officer thing and him lying about it to this day as well as him being a College dude yet Rap's about being a King Pin so of course the black community is laughing at a fake, phony, lying dude like Ross


    Just like Vanilla Ice he lied about his past, backround etc especially considering the black community in the hood hates law enforcment historically and Ross was a Corrections Officer for 2 years


    You think blacks, whites, latinos etc pretty much all races at the video tape of Ross baby mother having sex


    Come on StillDreaming get in the real world
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989
    edited May 2011
    hlf wrote: »
    Can all but guarantee most of 600k were black? Prove it, ill wait...

    There is no proof just using common sense. You hear how these white folks hate this man on the internet, I mean its evident by where this man performs. Most rappers tour and book club dates in areas where most of there purchasing audience resides. Ross really just started touring Europe this year and if you follow him on twitter he's almost always at black clubs. He'll be here in SC the end of May for Memorial Day weekend performing for BLACK PPL. I can't prove who bought his album but I can make a logical deduction of who didn't......
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989
    edited May 2011
    To have 3-4 Gold Plaques, Charting Hit Singles you have a big white fan base who purchased these records or downloded them on I Tunes


    The stats from the industry researchers proved this


    Why you so insecure about Ross having a big white suburban fan base @ StillDreaming it's been known since the NWA era that white teens from the suburbs eat up the kinda Rap Ross, NWA, Jeezy, 2pac, Gucci Mane, T.I. etc do


    If Dead Prez a pro black group that openly disrespects whites have a white fan base and following who attend there shows you really think a Trap Rapper like Ross doesn't? lmao


    Black people from the street have called out on Ross being fake countless times it's blacks who are from the street still mad about that Correction Officer thing and him lying about it to this day as well as him being a College dude yet Rap's about being a King Pin so of course the black community is laughing at a fake, phony, lying dude like Ross


    Just like Vanilla Ice he lied about his past, backround etc especially considering the black community in the hood hates law enforcment historically and Ross was a Corrections Officer for 2 years


    You think blacks, whites, latinos etc pretty much all races at the video tape of Ross baby mother having sex


    Come on StillDreaming get in the real world

    ^^^^^^
    I tell ya the wont let us have shit LOL
  • RhymesfinestRhymesfinest Posts: 1,892
    edited May 2011
    How can a true fan of Ross be insecure of Ross having a big white fan base that purchase his Albums making them Gold


    It's just facts most consumers of Rap Music are white teens so any Rapper that sells Gold, Platinum or more has a huge white fan base who purchased the Album's at stores or on I Tunes
  • Mvpbrodie93Mvpbrodie93 Posts: 8,036
    edited May 2011
  • NothingButTheTruthNothingButTheTruth Posts: 8,878
    edited May 2011
    blackdemo wrote: »
    Yea thats exactly why ross is still here, good music, caterin to his own people

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    hlf wrote: »
    If he thinks he does then he won't last cause most of the black community don't support music, we'd rather buy some $150 pair of J's then buy a $10 cd.

    Why are you stereotyping your own people? Stop it 5!
  • HipHopFiend91HipHopFiend91 Posts: 2,394
    edited May 2011
    in my opinion hes average nothing more nothing less. I like that BMF it goes hard.
  • Ajax McJonesAjax McJones Posts: 2,665
    edited May 2011
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989
    edited May 2011
    How can a true fan of Ross be insecure of Ross having a big white fan base that purchase his Albums making them Gold


    It's just facts most consumers of Rap Music are white teens so any Rapper that sells Gold, Platinum or more has a huge white fan base who purchased the Album's at stores or on I Tunes

    LOL stop trying to derail this thread lil girl. Go listen to Recovery this thread ain't for u.
  • RhymesfinestRhymesfinest Posts: 1,892
    edited May 2011
    Theres always exceptions but you know for a fact Ross has a big white fan base StillDreaming

    The white teens from the Burbs always got their ear open to what blacks in the hood are listening to liking and they follow just cos blacks in the hood like it


    Ross having Gold Albums proves that whites buy his Album's mostly]


    You gotta flop like JR Writer and Duke Da God to not have a white fan base


    Theres no way a consistant Gold seller doesnt have a white fan base that purchased the Albums mostly


    Blacks listen to Ross alot of course wether it be suburban or inner city blacks but key factor is they just download his Albums for free or get a bootleg while the suburban white kids but them
  • MC The RapperMC The Rapper Posts: 8,143
    edited May 2011
    How can people from the UK comment on white suburban fanbases in america have you guys ever been to america or are you guys just relying on the information you have gathered from watching tv and the internet?
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989
    edited May 2011
    Ross is average, accept it.

    This thread isn't about what OUTSIDERS think of Ross. This is about how Ross still makes music for a BLACK audience even though he's only going gold. Ross ain't selling out like Dre and Lupe have done and I applaud him for that. WE'LL KEEP SUPPORTING HIM by buying his albums and purchasing tickets To club events.
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 35,096
    edited May 2011
    EbonyTran wrote: »

    or what..... you going to put something stiff and long in my mouth if I don't.

    lmao you gay as hell, slime.
  • ratchet bityratchet bity Posts: 1,150
    edited May 2011
    Theres always exceptions but you know for a fact Ross has a big white fan base StillDreaming

    The white teens from the Burbs always got their ear open to what blacks in the hood are listening to liking and they follow just cos blacks in the hood like it


    Ross having Gold Albums proves that whites buy his Album's mostly]


    You gotta flop like JR Writer and Duke Da God to not have a white fan base


    Theres no way a consistant Gold seller doesnt have a white fan base that purchased the Albums mostly


    Blacks listen to Ross alot of course wether it be suburban or inner city blacks but key factor is they just download his Albums for free or get a bootleg while the suburban white kids but them
    100% true shit
  • MrCraftyMrCrafty Posts: 1,624
    edited May 2011
    Ross is average, accept it.

    his shit is better than hopsin's, tech n9ne's & eminem's on average, accept it
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989
    edited May 2011
    Theres always exceptions but you know for a fact Ross has a big white fan base StillDreaming

    The white teens from the Burbs always got their ear open to what blacks in the hood are listening to liking and they follow just cos blacks in the hood like it


    Ross having Gold Albums proves that whites buy his Album's mostly]


    You gotta flop like JR Writer and Duke Da God to not have a white fan base


    Theres no way a consistant Gold seller doesnt have a white fan base that purchased the Albums mostly


    Blacks listen to Ross alot of course wether it be suburban or inner city blacks but key factor is they just download his Albums for free or get a bootleg while the suburban white kids but them

    Yea us blacks only download music, we don't support any hip-hop at all, only whites actually like ROSS enough to go in a store and buy his music. Oh yea my African brothers also traded me to the Europeans and whites never enslaved anyone. Got ya chick, now please exit stage left.
  • MC The RapperMC The Rapper Posts: 8,143
    edited May 2011
    MrCrafty wrote: »
    his shit is better than hopsin's, tech n9ne's & eminem's on average, accept it

    yeah hopsin is wack
  • EbonyTranEbonyTran Posts: 570
    edited May 2011
    lmao you gay as hell, slime.

    get your mind out of the gutta. I walking talking about a gun, but since you took it there. what's it gonna be?
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 35,096
    edited May 2011
    EbonyTran wrote: »
    get your mind out of the gutta. I walking talking about a gun, but since you took it there. what's it gonna be?

    lol nice alias,b.
This discussion has been closed.