Who is buying all those ugly ass TJ Maxx looking True Religion jeans?

usmarin3usmarin3 Posts: 35,467 ✭✭✭✭✭
edited December 2011 in Fashion Forward
People really spending hundreds of dollars on ugly jeans to fit in? Those jeans looked like they were stitched in a high school home economics course. Niggas walking around looking like Woody from Toy Story. lmfao
«1

Replies

  • RuCcazSkyWaLkinRuCcazSkyWaLkin Posts: 455
    edited November 2011
    its a difficult denim brand.. i have several true's but none with that obnoxious thick sloppy stitching. and none with the ridiculious boot cut either. some of my favorite pairs of denim are raw or dark denim true's with a straight leg cut. fuccin boss ass hell, nigga ask about me.
  • usmarin3usmarin3 Posts: 35,467 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    poorfag detected

    There are lots of broke niggas walking around in designer clothes. When will you learn clothes and cars doesn't determine wealth, most rich people don't even flash their money.
    akademiiks kiid
  • usmarin3usmarin3 Posts: 35,467 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    Why it gotta be to "fit in", cuz you don't like em, no one can?

    They better than levi's i tell you that much.

    So True Religion jeans aren't a trend?
  • Craig RobinsonCraig Robinson Posts: 2,819 ✭✭✭✭
    edited November 2011
    C/S, True Religions are ugly as hell
  • RuCcazSkyWaLkinRuCcazSkyWaLkin Posts: 455
    edited November 2011
    Antik's are garbage. rock n republics have some of the same problems as True's with the fit at least. fuccin boot cut. respect to True's though. i got levi's, my two pairs of Prada denim are probably my favorite pair but i got hella denim.
  • RuCcazSkyWaLkinRuCcazSkyWaLkin Posts: 455
    edited November 2011
    C/S, True Religions are ugly as hell

    you trippin, that bacc poccet is fly as fucc. i know my denim is always lookin dope as fucc. just stay away from the ugly stiching. bringbacc Evisu!
  • usmarin3usmarin3 Posts: 35,467 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    LOL at you not knowing what a trend means, i ain't talking about the history of the jeans and how long they've been around. I am talking about everyone jumping on something at the same time, you know shit that "followers" do.

    I don't give a fuck if something is established, doesn't mean shit isn't ugly or people aren't jumping on shit. Tommy Hilfiger was established before niggas jumped on the shit and played it out, still a fucking trend.
  • Craig RobinsonCraig Robinson Posts: 2,819 ✭✭✭✭
    edited November 2011
    you trippin, that bacc poccet is fly as fucc. i know my denim is always lookin dope as fucc. just stay away from the ugly stiching. bringbacc Evisu!

    If you mean the ones with the button on the pocket then you're the one trippin
  • waynefanwaynefan Posts: 129
    edited November 2011
    I might buy them better than levis which I hated.
  • usmarin3usmarin3 Posts: 35,467 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    If you mean the ones with the button on the pocket then you're the one trippin

    Cosign, them shit look like female pants and don't let me start of the Colts logo on the back. smh
  • [Trillmatic][Trillmatic] Posts: 3,085 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    you trippin, that bacc poccet is fly as fucc. i know my denim is always lookin dope as fucc. just stay away from the ugly stiching. bringbacc Evisu!
    they stopped making them?
  • mryounggunmryounggun Posts: 10,099 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    Those shits are terrible. All jokes aside, if rap niggas wasn't reppin' them, niggas wouldn't be trying to get them. Niggas be like 'You don't fuck with the true religions?'. No nigga, Brett Michaels rocks them shits. I'm straight.
  • [Trillmatic][Trillmatic] Posts: 3,085 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    i unno about yall but i like LRG jeans..super comfortable and just the right fit. i bought a pair of Rivet De Cru jeans the other week, never heard of them before i bought them but they fit nice. My point is..it should be about the fit more than the name.
  • usmarin3usmarin3 Posts: 35,467 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    I personally prefer Seven and Lucky Brand jeans, those are the most comfortable jeans imo. They aren't flashy either, they don't say "look at me, i'm so and so brand" and "look at my bulky ass back pockets". lmfao
  • [Trillmatic][Trillmatic] Posts: 3,085 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    usmarin3 wrote: »
    I personally prefer Seven and Lucky Brand jeans, those are the most comfortable jeans imo. They aren't flashy either, they don't say "look at me, i'm so and so brand" and "look at my bulky ass back pockets". lmfao
    lmao
    ima have to check out those lucky brand jeans(googles) i never had a pair of sevens before tho.
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 5,974 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    somebody in this thread has a bunch of true jeans lol.....anyway them shits is wack as fuck they look like ed hardy pants
  • RuCcazSkyWaLkinRuCcazSkyWaLkin Posts: 455
    edited November 2011
    somebody in this thread has a bunch of true jeans lol.....anyway them shits is wack as fuck they look like ed hardy pants

    i agree and disagree with that statement. on one hand there's no ridiculious designs on them, on the hand some pairs do have that wacc ass stitching but y'all cant pigeon hole the whole brand. regular stitching straight leg or regular stitching skinny trues and im KILLIN it. the skinnys dont fit skinny like the faggot ass niggaz y'all hate on but they fit well. bet i snatch ya bitch with my god damn True's on.
  • R.D.R.D. Posts: 13,253 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    trues are top 5 worst brand jeans i have ever seen right beside Enyce, Roc a wear, and Ecko jeans
  • buttuh_bbuttuh_b Posts: 11,472 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    Yeah, I could never see myself fucking with that shit. The stitching, back pocket, all that. It's just not fly to me.

    I fuck with Levi's but the quality isn't always great which is why I plan on getting some 7 for all Mankind that's not all loud like Trues.
  • a.manna.mann Posts: 17,468 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    Can't really knock a nigga on how he decides to spend his bread.

    Trues aren't ugly (ok most are)
    But if cats honestly feel they are getting their money's worth on a pair of jeans, what can you do?
  • Miltown MarauderMiltown Marauder Posts: 2,795 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    usmarin3 wrote: »
    people really spending hundreds of dollars on ugly jeans to fit in? Those jeans looked like they were stitched in a high school home economics course. Niggas walking around looking like woody from toy story. Lmfao


    finally! Somebody understands!!
  • RuCcazSkyWaLkinRuCcazSkyWaLkin Posts: 455
    edited November 2011
    rap doctor wrote: »
    trues are top 5 worst brand jeans i have ever seen right beside Enyce, Roc a wear, and Ecko jeans

    c'mon you can't put true religion denim in the same league as fuccin ECKO an an the rest of that 2000's era 'urban' fashion. never fucced with ECKO over here!
  • Roster Player #99Roster Player #99 Posts: 3,238 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    niggas is clowns out here...
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 5,974 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    i agree and disagree with that statement. on one hand there's no ridiculious designs on them, on the hand some pairs do have that wacc ass stitching but y'all cant pigeon hole the whole brand. regular stitching straight leg or regular stitching skinny trues and im KILLIN it. the skinnys dont fit skinny like the faggot ass niggaz y'all hate on but they fit well. bet i snatch ya bitch with my god damn True's on.

    i do agree i like the way they "fit" they dont over shadow my kicks because the ankle is all "bunched up"....but i find david bitton jeans to be better...also to be honest a true "playa" could snatch a bitch in a housecoat and slippers
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 5,974 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    $250... expensive... i agree, that's why i buy em.

    Just helpin you say what the inner hater in you wouldnt let you.

    Haterade is played, even tho i never drank it.... niggas messin with that simlply lemonade now.

    *SWAG*

    sooo expensive = "good taste? yous a young "fun dummy" aint cha? anyway your an admitted "troll" so stop frontin like you got some authintic trues
«1
Sign In or Register to comment.