Nick Minaj moves 75K 2nd week down 70%

2456

Replies

  • IceBergTaylorIceBergTaylor The Spectacular Posts: 15,089 ✭✭✭✭✭
    Shes a stupid hoe who beez in the trap be beez in the trap
    Bcotton5StoneColdMikeygenocidecutterROZAYTABERNACLEVader_F_KennedyBattlezoneCashmoneyDuxJabu_RuleKillaCham
  • southernmadesouthernmade Posts: 2,127 ✭✭✭✭✭
    lamontbdc wrote: »
    Simple answer her fans not feeling the music.

    yep and it's too late for her to go back now, she's in that pop lane....I think Beez in da trap was too simple. I understand you're going for catchy but that song isn't cuttin it
  • HafBaykedHafBayked Just A Nut Lookin For A Squirrel RATCHET CITY, LAPosts: 11,519 ✭✭✭✭✭
    damn these broads always look better BEFORE they get on smh....she was sexy as hell
    idoitforhiphop10trACE_evidence
  • Elzo69RenaissanceElzo69Renaissance Free Da Guys ZionPosts: 27,667 ✭✭✭✭✭
    Man 300,000 ppl still bought that shit though smh....
    MAKAVELI25BostonDroCitySojourner
  • willhustlewillhustle Posts: 3,761 ✭✭✭✭✭
    usmarin3 wrote: »
    if these YMCMR albums sales keep selling like this Birdman will be rubbing his hands over a homeless bum fire

    LMAO! Birdman probably got drug money we don't even know about I doubt he goes homeless
  • alibabaalibaba Posts: 1,115 ✭✭✭✭
    she aint evolve one bit. if you heard one song from this bitch youve heard em all. Shiit aint interesting no more you can only go so far with looks.
  • Lou_CypherLou_Cypher One Cold Ass Honkey It's Cold, AlaskaPosts: 28,377 ✭✭✭✭✭
    Hopefully her fame will plummet and she will release a sextape to get back to the top.
    genocidecutter
  • southernmadesouthernmade Posts: 2,127 ✭✭✭✭✭
    A sex tape won't make her music any better though....she might as well do porn lol.....
    illedout
  • BlackAX410BlackAX410 JEFF AXEL DA GREAT Posts: 27,701 ✭✭✭✭✭
    just saw the beez in the trap video for the first time today, the decline is real shorty looked hella drugged up nd close to brainwashed.....OH WELL i wasnt bumpin her shit anyway
  • Lou_CypherLou_Cypher One Cold Ass Honkey It's Cold, AlaskaPosts: 28,377 ✭✭✭✭✭
    First off let me say i ain't happy nicki fell off, i can never be happy with a black person falling off. it seems like some people in here are happy about this news.

    with that said, i agree with what alot of people said in this thread. she got what she deserved. nicki tried to crossover and be more "pop". the grammies performance killed her momentum. the super bowl performance didn't help her at all, and she didn't have great promotion for this album, all that combined screwed her over. and that video posted by lab baby showed nicki's true colors when it comes to where she wants her career to go and how much she actually cares about THE MUSIC part of her career.

    it's clear nicki is trying to spring board her career into something more than rap, but the hip-hop consumers aren't buying it.


    Bottom line, when you put out an half ass product, you will get half ass sales. Word to lupe fiasco's "Lasers"

    Im pretty sure lasers was lupe's best selling album. But only because the fans worked so hard to even get it out, now lupe has more creative control over F&L2
    genocidecutter
  • TheBossmanTheBossman The Voice of Mandela Posts: 15,750 ✭✭✭✭✭
    i wasn't talking about numbers, i was referring to the production of lasers. which lupe himself said the label controlled.
  • ROZAYTABERNACLEROZAYTABERNACLE Posts: 17,974 ✭✭✭✭✭
    That's 75k more than SB will sell
    BattlezoneCashmoneyDux
  • StillDreamingStillDreaming Posts: 4,989 ✭✭✭
    The age of selling out for a quick buck is coming to an end. Nicki album actually woulda been aight had it not been for the second half. She might still go platinum by the end of the year though
  • IceBergTaylorIceBergTaylor The Spectacular Posts: 15,089 ✭✭✭✭✭
    Monizzle14 wrote: »
    Roman Reloaded Pink Edition w/ bonus sextape to boost sales coming April 24th

    #YMCOONMB

    definitely thought you were bcotton real quick
    purpngoldCashmoneyDuxgenocidecutter
  • southernmadesouthernmade Posts: 2,127 ✭✭✭✭✭
    edited April 2012
    usmarin3 wrote: »
    The thing with Nicki is, there was no need for her to sell out. She had the female rapper lane on lock and could of milked the shit for 10 years, but she got greedy and tried to step into the Lady Gaga, Rihanna, Katy Perry lane.

    If i was a label exec right now, i would be looking for a female rapper the complete opposite of Nicki and pushing her. The lane is wide open.

    Exactly....she should have waited at least until her 3rd or 4th album to switch it up.....same shit happen to chamillionaire.....he switched up too soon and it cost him....now it just seems forced....not everyone can be pitbull and flo rida.....they aint sellin albums but them singles are topping the charts....thats they're lane...Nicki's trying too hard....

  • Vader_F_KennedyVader_F_Kennedy anywhere visa is acceptedPosts: 13,682 ✭✭✭✭✭
    wonder what lil kim doin
    CashmoneyDuxStoneColdMikeygenocidecutter
Sign In or Register to comment.