When and How Did Fat B*tches Hijack the Word Thick?

2

Replies

  • I am 5'11 at 220 pounds by the way

    yo, according to an internet BMI calculator that makes you obese.

  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    Well yes by a doctors. Calculations in living. At a healthy normal weight. I am considered fat...but BY my personal look on it...i dont consider. Myself fat......just outa shape....
    BARON_$AMEDIDirty SanchezMaximus Rexdontdiedontkillanyondwade206miamivice305
  • BlackAX410BlackAX410 JEFF AXEL DA GREAT Posts: 28,355 ✭✭✭✭✭
    lmao @ Aqua comin in here catchin feelings im sorry shorty 220 for a women is overweight there's no "different types of fat" neck nd back rolls mean ur obese stop trynna categorize certain types of overweight lls
    BARON_$AMEDIDirty Sanchez
  • akomaxakomax Posts: 483 ✭✭✭
    Well yes by a doctors. Calculations in living. At a healthy normal weight. I am considered fat...but BY my personal look on it...i dont consider. Myself fat......just outa shape....

    how you see yourself doesn't change the fact that you are fat ...
    BARON_$AMEDI
  • longmeatlongmeat Posts: 2,263 ✭✭✭
    Well yes by a doctors. Calculations in living. At a healthy normal weight. I am considered fat...but BY my personal look on it...i dont consider. Myself fat......just outa shape....

    Shorty that's not a normal healthy weight, and that not outta shape. You fat. Acceptance is the first step to getting help
    The Prodigalsondwade206
  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    lmao @ Aqua comin in here catchin feelings im sorry shorty 220 for a women is overweight there's no "different types of fat" neck nd back rolls mean ur obese stop trynna categorize certain types of overweight lls


    axel im not catching no feelings i dont care about anybody on here calling me fat at all and i aint catchin no type of feelings i carry my weight i like my body i may drop a lil bit to make my stomach smaller other than that i am staying right where i am call it wat u want!
    BARON_$AMEDIsilverfoxxDirty Sanchezdwade206
  • Mr.Audigier216Mr.Audigier216 Posts: 4,905 ✭✭✭✭
    I'm guessing Monique had something to do with it, her whole "I hate skinny bitches" rant n her movie Phat Girls where she gets the male "eye candy" (pause) of the movie over her fine ass slim cousin n goes on to be a famous "PLUS SIZE" women's clothing designer of the clothing label "Thick Madame"
    OGClarenceBoddicker
  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    I'm guessing Monique had something to do with it, her whole "I hate skinny bitches" rant n her movie Phat Girls where she gets the male "eye candy" (pause) of the movie over her fine ass slim cousin n goes on to be a famous "PLUS SIZE" women's clothing designer of the clothing label "Thick Madame"

    no there is a really a diffrence between being thick and fat......and like i said just becuase i have a stomach and some crabby pattys hangin from the side i dont consider that as fat...monique she is fat she is like a size i wanna say 25 26....if there is that size...i wear a size 14.....even 15 16 17 and 18 arent fat...considering how she carrys her weight
    dwade206
  • Mr.Audigier216Mr.Audigier216 Posts: 4,905 ✭✭✭✭
    See here's the thing....its all in perception...what I see as fat, you may not, what society n health officials see as fat, a woman may just consider herself thick....I'm talkin bout the females who are actually fat (no doubt about it) calling themselves thick, or pleasantly plump, or some bullshit to that extent, its like no...your fat, i mean b confident in yourself love who you are, but ma, your fat, sorry
    Aquafina..floe
  • loch121loch121 Posts: 10,937 ✭✭✭✭✭
    Too much pork for my fork
    DMTxTHCdontdiedontkillanyon
  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    See here's the thing....its all in perception...what I see as fat, you may not, what society n health officials see as fat, a woman may just consider herself thick....I'm talkin bout the females who are actually fat (no doubt about it) calling themselves thick, or pleasantly plump, or some bullshit to that extent, its like no...your fat, i mean b confident in yourself love who you are, but ma, your fat, sorry

    yea and i agree with u 100 percent at the end of the day diff ppl have diff terms on wat they proclaim as fat i think a female is fat when she is just all around....fat everyhere arms legs stomach no neck just big....if she a above a size 18 depending on how she carrys it she is fat...my homegirl is a size 18 she has a huge ass some thick thighs and wide hips...but her waist is small and her stomach is big but it does not stick out as much as mine does.....and trust she is not fat she just thick....when i think of fat i think of fat!!!! like bitch your FAT!

    dwade206
  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    Fat women took the word over when men started calling them thick. Thick has a positive connotation now while "fat" never has. Human nature to want to refer to yourself in a positive light despite knowing it isn't true.


    this sums up the whole thread,,,
    dwade206
  • BARON_$AMEDIBARON_$AMEDI 66-888-46-99-3 THE CROSSROADSPosts: 5,089 ✭✭✭✭✭
    See here's the thing....its all in perception...what I see as fat, you may not, what society n health officials see as fat, a woman may just consider herself thick....I'm talkin bout the females who are actually fat (no doubt about it) calling themselves thick, or pleasantly plump, or some bullshit to that extent, its like no...your fat, i mean b confident in yourself love who you are, but ma, your fat, sorry

    yea and i agree with u 100 percent at the end of the day diff ppl have diff terms on wat they proclaim as fat i think a female is fat when she is just all around....fat everyhere arms legs stomach no neck just big....if she a above a size 18 depending on how she carrys it she is fat...my homegirl is a size 18 she has a huge ass some thick thighs and wide hips...but her waist is small and her stomach is big but it does not stick out as much as mine does.....and trust she is not fat she just thick....when i think of fat i think of fat!!!! like bitch your FAT!
    http://community.allhiphop.com/discussion/311793/the-difference-between-being-thick-and-being-fatthinking-youre-thick/p1
  • BARON_$AMEDIBARON_$AMEDI 66-888-46-99-3 THE CROSSROADSPosts: 5,089 ✭✭✭✭✭
    Well yes by a doctors. Calculations in living. At a healthy normal weight. I am considered fat...but BY my personal look on it...i dont consider. Myself fat......just outa shape....

    lol wtf
    lol on some real shit though, she just gave off the build of a male running back. I'm 5'9(average male height) 185 - 190(mainly muscle). A female past the weight of 165 that aint carrying a baby or has no added muscle weight aint ordinary. lol 220 though? I know grown ass men that are like 6'0 - 6'4 with my same muscle build and they are around 210 - 230.

    Men naturally weigh more than woman. Plus muscle weighs more than fat lol so I don't have anything left to say about this.

    Keep doing your thing aqua. As long as you think you are not fat then it doesn't matter what anyone else thinks........

    Aquafina..floeTheIraq
  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    Well yes by a doctors. Calculations in living. At a healthy normal weight. I am considered fat...but BY my personal look on it...i dont consider. Myself fat......just outa shape....

    lol wtf
    lol on some real shit though, she just gave off the build of a male running back. I'm 5'9(average male height) 185 - 190(mainly muscle). A female past the weight of 165 that aint carrying a baby or has no added muscle weight aint ordinary. lol 220 though? I know grown ass men that are like 6'0 - 6'4 with my same muscle build and they are around 210 - 230.

    Men naturally weigh more than woman. Plus muscle weighs more than fat lol so I don't have anything left to say about this.

    Keep doing your thing aqua. As long as you think you are not fat then it doesn't matter what anyone else thinks........


    hell yea i am

    dwade206
  • black caesarblack caesar Posts: 9,274 ✭✭✭✭✭
    LMAO at this chick being mad.

  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    See she is fat..but i gotta see her body too cause i can say that she is borderline. Fat. When i think of a fat girl i think of like precious
    dwade206
  • KaiKai evil nerd bitch from hell Posts: 21,511 Regulator
    See she is fat..but i gotta see her body too cause i can say that she is borderline. Fat. When i think of a fat girl i think of like precious

    precious is beyond morbidly obese. chick in the vid is definitely fat

    d-skrilladontdiedontkillanyondwade206Wild Self
  • black caesarblack caesar Posts: 9,274 ✭✭✭✭✭
    kai_valya wrote: »
    See she is fat..but i gotta see her body too cause i can say that she is borderline. Fat. When i think of a fat girl i think of like precious

    precious is beyond morbidly obese. chick in the vid is definitely fat

    LMAO
    dontdiedontkillanyon
  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    kai_valya wrote: »
    See she is fat..but i gotta see her body too cause i can say that she is borderline. Fat. When i think of a fat girl i think of like precious

    precious is beyond morbidly obese. chick in the vid is definitely fat


    Yes but then u cant see her body...i doubt that she is curvy so i would assume she may b fat..but if u have a chick..thats her size. But then her waste is small and her stomach aint all sloppy hangin out...then thats considerd fat as well?

    Like these. Pics. Of these wonen that have these huuuuuuuuge asses hips and thighs. But then they stomach is flat..they dont get called fat..but technically they. R....
    dwade206BARON_$AMEDI
  • Aquafina..floeAquafina..floe queen of all queens cooking sunday dinner in a fresh leotardPosts: 3,567 ✭✭✭✭✭
    So if a fenale has a stomach. She is fat right?
    Green Mambadontdiedontkillanyondwade206BARON_$AMEDI
  • BlackAX410BlackAX410 JEFF AXEL DA GREAT Posts: 28,355 ✭✭✭✭✭
    It's basically like the skinny nd slim statement IMO I cant call myself slim cuz I weigh 125 pounds I'm close to annorexic skinny I aint delusional about it or trynna come up wit different types of skinny im scrawny as fuck it is wat it is lls
    BARON_$AMEDI
2
Sign In or Register to comment.