You Ever Caught Somebody Cheating (Caught Her With A D*** In Her Mouth)

13

Replies

  • kingblaze84kingblaze84 Bronx, NY birthplace of hip-hopPosts: 13,532 ✭✭✭✭✭
    Pig racing!? I'm done son..

    ..........................
  • kingblaze84kingblaze84 Bronx, NY birthplace of hip-hopPosts: 13,532 ✭✭✭✭✭
    ms.jones wrote: »
    My best friend and I saw her husband fucking a chick in the ass...no rubber. *SMH SMH SMH*

    GODAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL oh man now I know human beings are animals, we're no better
  • GoonerGooner Posts: 9,587 ✭✭✭✭✭
    cosign connexx post... thats the biggest fail right there...u lost for goin on dates to pig chasing events and kissing a broad who u were jus fucking
  • GoonerGooner Posts: 9,587 ✭✭✭✭✭
    i wish a chick wud run out crying...so i cud get back to doin wtf i was doin...chicks i mess w wud try n kill me
  • loch121loch121 Posts: 11,803 ✭✭✭✭✭
    VIBE wrote: »
    VIBE wrote: »
    Caught my step-dad cheating on my mom and I ended their marriage.

    Wow..details!

    My mom was out of state (CA) and was in NM for her fathers funeral. My step-father was the only one who stayed behind. I woke up in the morning and he was cleaning like a mad man, especially the bed room. I thought it was fishy, because he's usually a slobby lazy ass. So he has to pick her up from the airport soon and goes to shower, leaving his phone behind. I get on it, with his permission, and start playing some games on it and as I'm playing there's messages like crazy from some woman. I kept ignoring them then decided to read them, it was an old friend of my moms and she was praising her tits and pussy like it was godly. She was sending pics and asking if he enjoyed it, was the pussy good, was the tits better than his wifes etc... So I'm like oh shit! So she gets home and he's all lovey dovey and shit, and he's never like that, so I later tell her in private and she confronts him and he denies denies denies like crazy. So she says she read the messages and that eventually ended the marriage within a month or two.


    Your a player hater
    HyenaKillakingblaze84
  • B_AB_A made her cum till she passed out Posts: 2,405 ✭✭✭✭✭
    kai_valya wrote: »
    i caught my first boyfriend cheating. and it was with a chick i hated. she and i baby-sat for the same family. i had left a textbook there the day before, and went over to pick it up. when i get there the kids let me in and were like "krystal's watching us, and you're boyfriend is here." so i go in the room they were in and while they weren't having sex yet, they were about to.

    i just ran out of there crying. we broke up shortly after that. the cheating was bad, but i was even more pissed cuz of who it was

    I dont know why thats funny to me.
    a.mannTriple B'sAmotekun
  • DR. JEKDR. JEK Posts: 4,430 ✭✭✭✭✭
    TS i hope you atleast boned the sister. she musta let you know for some reason or that's a lawse you took
  • Loo.LooLoo.Loo Posts: 682 ✭✭✭✭
    Kai's story sound like some Sweet Valley High/ Degrassi shit.
    deadeye-Vincenzo-tru_m.a.c
  • Tru_HittaTru_Hitta Posts: 615
    DR. JEK wrote: »
    TS i hope you atleast boned the sister. she musta let you know for some reason or that's a lawse you took

    na but i fucked they cousin she was better looking than them anyway
  • a.manna.mann Posts: 18,623 ✭✭✭✭✭
    Loo.Loo wrote: »
    Kai's story sound like some Sweet Valley High/ Degrassi shit.

    it's perfect
  • nex ginnex gin Keep It Simple Stupid Posts: 9,855 ✭✭✭✭✭
    Gooner wrote: »
    cosign connexx post... thats the biggest fail right there...u lost for goin on dates to pig chasing events and kissing a broad who u were jus fucking

    & c/s connexx too. I wonder how many times the t/s kissed shawty...oblivious to the fact that she had another nigga dick in her mouth an hour earlier?
  • In Your Moms RoomIn Your Moms Room The realest fiend 302Posts: 7,373 ✭✭✭✭✭
    I would have stayed and watched.


    1574869_o.gif
    a.mann
  • HafBaykedHafBayked I didn't do ya girl, but ya sister was alright Posts: 13,513 ✭✭✭✭✭
    @deadeye......i cant even see the pic smh...what is it
  • deadeyedeadeye Old Nigga Extraordinaire In my basement fapping to chunky fat Kat pics.Posts: 17,412 ✭✭✭✭✭

    HAF BAYKED wrote: »
    @deadeye......i cant even see the pic smh...what is it

    An oldhead nigga with 2 young chicks by his side.

    He's got the "You Mad" expression on his face.

  • deadeyedeadeye Old Nigga Extraordinaire In my basement fapping to chunky fat Kat pics.Posts: 17,412 ✭✭✭✭✭
    kai_valya wrote: »


    @kat, i should've, but i'd just had my heart broken and wasn't thinking straight. it was sorta a blessing in disguise cuz it's what prompted me to really leave him alone; he was headed for trouble anyway

    Is this the same gentleman who's on the run right now?

  • HafBaykedHafBayked I didn't do ya girl, but ya sister was alright Posts: 13,513 ✭✭✭✭✭
    lmao....hell yeah im mad
  • deadeyedeadeye Old Nigga Extraordinaire In my basement fapping to chunky fat Kat pics.Posts: 17,412 ✭✭✭✭✭
    HAF BAYKED wrote: »
    lmao....hell yeah im mad

    Sanford_Son_Laughing.gif

    *Lamont Sanford laughing in case you can't see it*



  • deadeyedeadeye Old Nigga Extraordinaire In my basement fapping to chunky fat Kat pics.Posts: 17,412 ✭✭✭✭✭
    kai_valya wrote: »
    deadeye wrote: »
    kai_valya wrote: »


    @kat, i should've, but i'd just had my heart broken and wasn't thinking straight. it was sorta a blessing in disguise cuz it's what prompted me to really leave him alone; he was headed for trouble anyway

    Is this the same gentleman who's on the run right now?

    yes


    #:-S, i dodge a bullet there tho

    Definitely a blessing in disguise.

    How long has dude been on the run?


  • HafBaykedHafBayked I didn't do ya girl, but ya sister was alright Posts: 13,513 ✭✭✭✭✭
    ha ha.....thats cold cuz i can see that one.....i wonder what the difference is or what my settings are....i see everything @ home
  • deadeyedeadeye Old Nigga Extraordinaire In my basement fapping to chunky fat Kat pics.Posts: 17,412 ✭✭✭✭✭
    HAF BAYKED wrote: »
    ha ha.....thats cold cuz i can see that one.....i wonder what the difference is or what my settings are....i see everything @ home

    It's a lot of shit you can't do or see when posting from your phone.

    'Heard a couple people say you can't give reactions on the phone.

    Probably a lot more stuff too.

  • HafBaykedHafBayked I didn't do ya girl, but ya sister was alright Posts: 13,513 ✭✭✭✭✭
    nah im @ work.....my shit got XP up here......i got 7 at home....thats the only difference i know off top
  • fiat_moneyfiat_money Posts: 16,654 ✭✭✭✭✭
    "pig chase event"

    That's all I'm taking from this thread.
  • DR. JEKDR. JEK Posts: 4,430 ✭✭✭✭✭
    Hitta wrote: »
    DR. JEK wrote: »
    TS i hope you atleast boned the sister. she musta let you know for some reason or that's a lawse you took

    na but i fucked they cousin she was better looking than them anyway

    Well Damn...alright, in that case you get some real nigga points back

  • Tru_HittaTru_Hitta Posts: 615
    3 yrs ago me and this chick had been together for 2 years off and on when one day she spends the night by her "cousin" housie in new orleans while she visiting.. we get on webcam and shit and her and her "cousin" laying down together but I ain't really thinking shit of it tho.. after we get off for a while we get on the fone round 1 that mornhiting just up talking and shit..meanwhile her "cousiin" and his friends still up too playing the game..soon they start fucking wit her but I don't think nothin of it thinking that's just fam playing around..her "cuousing" starts slapping her ass wit a belt. And that's when a nigga start getting a lil mad and shit.I tell her to tell dude too cool that shit out but I still ain't too mad. Snce they "cousins"..so on some real shit out of nowherr she puts the fone down n doesnt comeback..after 2- mins of calling her name, I hang up.. so u know a nigga was mad as fuck and thinking all kinda shit..I called back a fw times and everything but no answer..next morning, she send me a text message saying sorry bpout what happen last night and saying she had got up and. Went to their game room with they nephew.. I wasn't hearing that shit but after a while was just like fuckit, imma give her the benenfit of the doubt..so she comes back and we chilling and she on my labtop and shit talking to her friend but I guess forgot to log out..so I go and look. At what they were talking bout and bam, she telling her homegirl how she had sex over the weekend..man I was sitting there looking like a nigga shitted in my dinner or something..iturns out, that wasn't her real cousin in the first placce and they just called each other that since they grew up together..ashe even said she seen me calling while fucking dude..bent over and everthing..man I swear even tho was fucking other bitches too, that shit hurt like a bitch

    Bru i would of whooped that bitch ass bru on god i would be in the chain gang if some shit like that happen to me
Sign In or Register to comment.