What's a date idea that absolutely sucks?

LUClENLUClEN Absence makes the heart grow fonder of someone elsePosts: 19,664 ✭✭✭✭✭
Somehow, I'm getting roped into seeing beauty and the beast. I need some date ideas that she will loath so she doesn't make me do anything lame again.

So far my best idea is snake farm.

Ladies of the ic, what are some shitty date ideas?
MsSouthern

Replies

  • dwade206dwade206 Posts: 10,954 ✭✭✭✭✭
    Sandwich-making class
    LUClENR0mpMallyGLPast
  • KatKat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownPosts: 48,106 ✭✭✭✭✭
    Unless yall have kids together, Imma need you to reclaim your testicles.
    LPast
  • LUClENLUClEN Absence makes the heart grow fonder of someone else Posts: 19,664 ✭✭✭✭✭
    Kat wrote: »
    Unless yall have kids together, Imma need you to reclaim your testicles.

    So you're saying I should put my foot down and tell her to eat a dick even though she does all the shit I want to do?

    Sounds like grade A bf material.
  • KatKat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownPosts: 48,106 ✭✭✭✭✭
    LUClEN wrote: »
    Kat wrote: »
    Unless yall have kids together, Imma need you to reclaim your testicles.

    So you're saying I should put my foot down and tell her to eat a dick even though she does all the shit I want to do?

    Sounds like grade A bf material.

    So if she's doing all that you want to do, why are you asking for ideas to punish her for asking you to do something she wants to do?

    Sounds like grade A bf material.
  • LUClENLUClEN Absence makes the heart grow fonder of someone else Posts: 19,664 ✭✭✭✭✭
    Kat wrote: »
    LUClEN wrote: »
    Kat wrote: »
    Unless yall have kids together, Imma need you to reclaim your testicles.

    So you're saying I should put my foot down and tell her to eat a dick even though she does all the shit I want to do?

    Sounds like grade A bf material.

    So if she's doing all that you want to do, why are you asking for ideas to punish her for asking you to do something she wants to do?

    Sounds like grade A bf material.

    Because it just so happens that the things I've wanted to do have been mutually agreeable. Now she wants to see a movie I really do not want to sit through, and she made me feel really shitty for saying no.

    So once the shoe is on the other foot she'll see that it sucks to be guilted into doing fufu lame shit.

    Now are you going to give me a good suggestion or just mock my pettiness?
    hueyMallyG
  • banginscrew901banginscrew901 Posts: 5,507 ✭✭✭✭✭
    If you going to this length here to do petty dates just leave her. In a relationship you gone do some ish that you don't want to do and vice versa.
  • MsSouthernMsSouthern Oh la laaaa Posts: 20,333 Regulator
    What's wrong with Beauty and the Beast?

    Not ideal movie choice for you but maybe did you ever consider she does things you only like to make you happy ???

    Compromise .... your in a relationship with her. Just go suck it up and quit trying to think of was to punish her
  • LUClENLUClEN Absence makes the heart grow fonder of someone else Posts: 19,664 ✭✭✭✭✭
    I don't do romance films. Also, Emma Watson sucks.

    I don't think i should lose my right to say no to things I loath just because I love her.
  • MsSouthernMsSouthern Oh la laaaa Posts: 20,333 Regulator
    It's a movie

    And it will make her happy lol


    Honestly I would never ask my man cause he would say no and it wouldn't be up for discussion ... but there are things he doesn't like to do but he does it cause he loves me ❤
  • hueyhuey Posts: 11,380 ✭✭✭✭✭
    stay strong homie
    MallyG
  • Rubato GarciaRubato Garcia Posts: 4,750 ✭✭✭✭✭
    Nigga...just sleep through the movie and let her enjoy it. If she real she'll make it up to w/o you having to ask.
    MsSouthernMallyG
  • MeesterMeester sorry, not sorry. Leviathan countryPosts: 15,291 ✭✭✭✭✭
  • MallyGMallyG Posts: 3,863 ✭✭✭✭✭
    Nigga...just sleep through the movie and let her enjoy it. If she real she'll make it up to w/o you having to ask.

    Exactly what I was gonna say!
Sign In or Register to comment.