Beezus ✭✭✭✭✭

About

Username
Beezus
Joined
Visits
1,924
Last Active
Roles
Members
Points
12,821
Badges
21
Posts
10,319

Activity

  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    June 1
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    May 31
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    May 31
    • Chicity
      Chicity
      Lol
    • Beezus
      Beezus
      Faggot
    • deadeye
      deadeye
      What's going on in that pic Beezy?
    • Chicity
      Chicity
      Struggle Deadeye, a tremendous struggle
    • Beezus
      Beezus
      Faggot
    • OMEGA_CONFLICT
      OMEGA_CONFLICT
      Nice legs she has nice legs
    • gns
      gns
      Stop being an asshole @chicity
      Gosh
      If u have nothing nice to say u should keep it to yourself.
      Those leg days are paying off beezus. U look nice.
    • CP203
      CP203
      nigga chi is an asshole for real
    • Chicity
      Chicity
      You niggas will praise anything in hopes of getting a lil attention

      I could let it breathe but enough is enough

      See she changed it right
    • gns
      gns
      I'm not just praising anything her legs does look like she works out.
      Anyway whatever this ain't my fight
    • Beezus
      Beezus
      Short faggot
  • 9TRAY
  • 9TRAY
  • CP203
    Lil midget what's goodie
    May 18
    • Beezus
      Beezus
      Still trying to recover lol
    • CP203
      CP203
      Lol hell of a weekend huh
    • Beezus
      Beezus
      Man, I still haven't checked the bank account I'm scared
      Breakfast in the room was 65 bucks for 2 people fml I just got a breakfast burrito
    • CP203
      CP203
      Lol how about all them drinks by the pool
    • Beezus
      Beezus
      I had 11 drinks before 9pm :(
    • CP203
      CP203
      That's what vacation is for
    • Beezus
      Beezus
      Indeed!
  • deadeye
    Get your weight up honey.
    May 18
    • Beezus
      Beezus
      I'm like 5'2 should I be 150?
    • deadeye
      deadeye
      WTF???


      Thought you were at least 5'6"


      150 would definitely be too much for your height.


      How much do you weigh now?
    • Beezus
      Beezus
      Hell no I'm short af
      I'm like 120
    • deadeye
      deadeye
      Ok.


      That's a decent weight for your height.
    • Beezus
      Beezus
      No shit
    • deadeye
      deadeye
      Your pics make you look taller than you really are.



      At 150, you'd be a roley-poley.
    • Beezus
      Beezus
      Ha! Indeed
  • gns
    • CP203
      CP203
      wtf is this, this aint strange music tech
    • Beezus
      Beezus
      Lmao
      This is Kansas City!
    • Kat
      Kat
      this my shit!
    • gns
      gns
      Wtf was I thinking
    • 9TRAY
      9TRAY
      ^^

      You were being a Fuck Nigga, Immigrant, as usual
    • gns
      gns
      Wtf?
      Smh
      Can't wait till whatever mental ward had u locked away finds u again, u need another break pronto
  • OMEGA_CONFLICT
    Nice legs big mama
    May 18
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    May 18
    • 9TRAY
      9TRAY
      Your teams are all Trash. Jayhawks, Royals, Chiefs. Trash
    • Beezus
      Beezus
      Feelings
  • can'tyoutell
    Your next name is going to be Beezy F. Baby. Ok? Now go on head and runteldat like Martin Lawrence.
    May 14
    • gns
      gns
      ........
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    May 3
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    April 26
    • 9TRAY
      9TRAY
      ^^

      What you drinking on?
    • Beezus
      Beezus
      Water
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    April 26
  • deadeye
    omg.gif




    BEEZY'S BACK!!!!!!!!!!!




    I'm happy now :-)
    April 25
  • BARON_$AMEDI
    You a white girl, nobody cares bruh. I said this months ago that this shit is already expected and it is not a shocker. You sleep with dogs, don't be surprised when you wake up with fleas. I tell women this all the time. Because I'm a gentleman/real nigga, I actually care. You a triple O.G, don't go out like a punk, come back.


    Stay positive.
    lil-b-rain_wide-4d7441ea0c2319ccff31c8f0f37ec47877051334-s1100-c15.jpg
    April 22
    • Beezus
      Beezus
      Wtf?
    • Beezus
      Beezus
      Bitch get ya life
    • gns
      gns
      That bitch tryna fuck both of us aimes
    • Beezus
      Beezus
      No homo
    • gns
      gns
      Gat gayum it. The "bitch" I was referring to was the spam bot from last night not baron_$ amedi. Nh
    • BARON_$AMEDI
      BARON_$AMEDI
      Lord, this is a different side of you. Where is all this anger coming from? SMH you womenz always got a issue with something. SHEEESH!!!!
    • deadeye
      deadeye
      I see Beezus found out about the upgrade.


      She deleted both me and Conflict's posts.


      This is definitely an unexpected setback.


      How am I supposed to spam her wall now?


      I agree with @Trillfate now.


      This new upgrade just makes it easier for people to shield themselves from criticism.



      I see nothing good coming from this.
    • Beezus
      Beezus
      I didn't delete anything
    • deadeye
      deadeye
      You're right Beezy.


      My mistake.


      Just realized I didn't make those comments in Baron's post.


      I apologize for besmirching your good name.
    • Beezus
      Beezus
      No problem
  • deadeye
    Turn up Beezy.
    April 21
  • ovoCapo
    Them lips need to meet my dick
    April 20
  • deadeye
    • deadeye
      deadeye
      .................
  • Beezus earned the 10000 Comments badge.
    You are a comment-making machine.
    April 7
  • Stomp Johnson
  • deadeye
    Nice lips.


    *adds to database*
    March 30
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    March 30
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    March 22
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    March 21
    • deadeye
      deadeye
      Bak?
    • Beezus
      Beezus
      Wtf
    • deadeye
      deadeye
      Bak is Moreno's (aka Babybuggati) OG name from back in the day when she was a youngin on SWR.


      You kinda look like a white Moreno in that pic.
    • Kat
      Kat
      You tripping deadeye willie.
    • Beezus
      Beezus
      Weird bro
    • deadeye
      deadeye
      @Kat


      The excessive makeup highlights their similarities.


      If Beezy was Moreno's complexion they would look look more alike.
    • deadeye
      deadeye
      Beezy..........you posted at the exact same time I did: 10:46pm


      You post wasn't there when I made that comment


      That must mean we're soulmates :-)
    • Beezus
      Beezus
      Fuck your soul
    • deadeye
      deadeye
      That wasn't very nice Beezy.


      You'll be thinking about that post when you go to Church tomorrow morning.


      Have a blessed day.
    • DaCaliKing
      DaCaliKing
      LMAO
    • Beezus
      Beezus
      Do u know him?
    • DaCaliKing
      DaCaliKing
      nah
    • Beezus
      Beezus
      U should my homie douwant2go2heaven is in paris right now but we got u when he gets back
    • DaCaliKing
      DaCaliKing
      da fuckkkk
    • DaCaliKing
      DaCaliKing
      I jus came to look at that fat ass
    • deadeye
      deadeye
      @Beezy


      I do.
  • deadeye
    Beezy,



    Do you know how to talk that fat, sassy, hoodrat shit like Kat?




    Or do you only use white girl slang?
    March 19
    • Beezus
      Beezus
      Where do you come up with this shit
    • deadeye
      deadeye
      No idea.


      Guess it comes from age, infinite wisdom, and insight.



      So, do you ever say anything along the lines of: "child please" ..."boo-boo"....or "honey child?"
    • Beezus
      Beezus
      No
    • deadeye
      deadeye
      Oh ok.


      What kind of slang do you use in your vernacular.....if any?
    • deadeye
      deadeye
      ................................
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    March 18
  • Beezus, TheEyeronic1 and R.D. earned the 100 WTFs badge.
    You received 100 WTFs. When you're liked this much, you'll be an MVP in no time!
    March 18
  • DaCaliKing
    lookin good beezy. even tho half ur dome is cut off ;)
    March 13
  • Beezus changed her profile picture.
    Thumbnail
    March 13
    • DaCaliKing
      DaCaliKing
      Lookin good beezy. even tho half ur dome is cut off ;)

      yea I commented twice so what lol
    • Beezus
      Beezus
      Weirdo
    • DaCaliKing
      DaCaliKing
      Lol oh yea? u wasn't sayin that when u was in my inbox last night
    • gns
      gns
      Ohhhhhhhh
    • lookdude
      lookdude