Badges

Stew · Rap Music Is My Religion · Regulator

About

Username
Stew
Location
We run this spot like a Chinese sweatshop
Joined
Visits
5,888
Last Active
Roles
Members, Moderators, Writer
Points
68,794
Badges
27
Posts
38,962
  • Re: Grand Theft Auto V - Executive Update Out

    Cain wrote: »
    TonyDubbz wrote: »
    Cain wrote: »
    @TonyDubbz @Stew Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......,...

    Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................

    I haven't played this shit in a year I didn't know what the fuck I was doing last night. I might replay the entire game over. I'm rusty as shit. Smh

    yea just hop online bruh, we got you.

    I aint played with @Black_Samson yet either, we gotta get a big ass session going with everybody in that shit. Think @Lou_Cypher said he gonna cop the game again too

    @TonyDubbz y'all niggas level 100/or some shit I'm a level 7 with $10g's in the bank

    Nigga I'm broke!!!

    haha man i feel u . niggas be like level 250 and shit due to the glitchin that happened earlier and everybody was able to unlock all car mods. Its been like 3 years and a nigga still on rank 77 wit no car mods lol..


    hate yall niggas mayne

    250 aint shit bruh, I think I played a few times within the last year before I got my 4 and Im at level 156 with NO glitchin or cheatin. I seen a couple cats at like level 1000+ smh
    TonyDubbzLurkristocrat Lou_Cypher
  • Re: Permaban ShadyTeam

    Only person she really mess with like that on here is @Stew and he's a damn mod so if HE aint permabanned her by now let her ass cook ffs.

    .

    Fun fact: This has happened already....and not for selfish purposes. She has the Internet herpes.
    KhaleesiOMEGA_CONFLICT
  • Re: Ab-Soul: This Bench Is Getting Warm As Fuck

    Sion wrote: »
    AggyAF wrote: »
    Sion wrote: »
    Turfaholic wrote: »
    Homie doesnt have that "it" factor. Needs to be more in tune with his core fan base and he wouldn't have to worry about "coach" calling his number.

    We barely 2 months into 2016 and Future dropped 2 projects, meanwhile Ab-Soul complaining that niggas won't let him go SMMFH. He needs to get out and grind. Kendrick is doing videos online, doing meetings for the Grammies and touring. Meanwhile Ab-Soul is whining SMMFH.

    Kdot is signed to inter scope and aftermath and already has two plat albums him and soul Are in two very different fields

    Agreed but what's stopping Ab-Soul from dropping mixtapes continuously non-stop like Future or Curren$y ? I'm sorry if I were him I'd be out there heavy in the paint putting record after record out. I'd create my own interest so I could convince backers like Interscope, or whoever to invest in me cuz I'm consistent.

    TDE doesn't allow mixtape releases anymore. I think about 4 years ago they said no more free music.

    Good, they better than that.
    Qiv_OwanTsotsi Cape Town
  • Re: The NEW ADHD thread

    @cain @TonyDubbz @MoralOral

    Fuckin blew it!

    tumblr_mvyj69kVop1rj2phto1_500.gif
    MrsReeseyCup_Goldie_TrillfateBangEm_Bart MrCrookedLetterLou_CypherOhMarsscorpio4lfeRecaptimus_Prime360LEMZPOCALYPSEBlackCat
  • Re: The Official - New Future "EVOL" Album Discussion Thread (2-5)

    AggyAF wrote: »
    Stew wrote: »
    AggyAF wrote: »
    Stew wrote: »
    AggyAF wrote: »
    Sion wrote: »
    AggyAF wrote: »
    Wayne will never dominate like he used ever again

    Nah he will, that's like saying Eminem will never not go platinum LOLOL. Wayne is 32 I think he has plenty more to offer.

    eminem is barely even part of hip hop culture so using him as an example is bad. and i stand by my statement. doesn't matter how old he is

    lol @ "barely" stop being a fuckin hater nigga.

    You're upset.

    No. You're that a white boy is more Hip Hop than you LOL
    You're so mad you can't type straight.
    Eminem is no longer apart of hip hop culture. what he does doesn't matter to hip hop rn

    Yea cause he doesn't run a record label carrying one of the illest rap groups out right now lol Thanks for not fighting the point that he's more Hip Hop than you. My job is done here. Back to Future....
    SionTsotsi Cape Townrip.dillaBcotton5DNB1xxCivicxx