desertrain10 ✭✭✭✭✭

About

Username
desertrain10
Joined
Visits
1,884
Last Active
Roles
Members
Points
2,936
Badges
17
Posts
3,538
  • Re: LOL!!!!!!!!!!!!! MANIST PROTEST AGAINST FEMINIST(THEY GET ATTACKED BY FEMINIST)

    zombie wrote: »
    Jamaica has a female prime minister

    1. What's ur point? Lol

    We have a blk president does that mean we live in a post race soceity? No


    2. And for the feminism is not responsible for the breakdown of the blk family

    Just stop

    The number one indicator that a man will marry and stay married is his finances

    With the ongoing struggle against employment discrimination and unfair judicial practices that have branded blk men felons, further limiting work opportunities, it should come as no surprise that the blk community has the lowest marriage rate of any other racial demographic

    By placing blame on feminism, you are doing us all a disservice

    It takes our attention from the industrial prison complex and racist instutional practices that actually do break apart blk families and leaves these broken families vulnerable

    Meta_ConsciouszombieBatman.RanxxHuey_CamenhotepivgnsAggyAFLUClENmiamivice305Ajackson17
  • Re: These are the future mothers of our children

    blacktux wrote: »
    Kwan Dai wrote: »
    I am just appalled that folks have to tell the world their damn business. Goddamn, people just don't have any discretion or class these days. Being a lady or gentlemen isn't the fact that you cannot be a freak or enjoy getting your nut off it's simply keeping that shit to yourself.

    I can agree with this

    But with age comes discretion

    These girls don't look older than 24, 25

    They are just being young

    Hopefully they learn to do better

    Man if yall dont stop with this "brain still developing at blah blah" shit!!

    Chicks brains must never develop then because they doing shit like this in their 40s!

    It's science bruh

    But I forgot how people like to shun things they don't fully understand lol

    And its crazy how so self righteous some of u are

    Wanna judge these young women, but than admit to doing some not so great shit when you were young in the next thread

    It's ridiculous

    The shit is tasteless but ok ... people make mistakes especially young people

    Let's move on


    deadeyeblacktux
  • Re: Sooooooo Black Women Are Outraged At Kendrick Lamar's Rolling Stone cover

    blackrain wrote: »
    blackrain wrote: »
    S2J wrote: »
    Ayyye but i aint gon lie...i cannot lie...if i was a dark skinned woman NH i would be a lil miffed LOL these nggas love these light briiiites lmao

    Interesting my wife is dark skin and I asked her once before if she ever felt like she was perceived as less pretty for being dark skin, especially because her best friend since 2nd grade is a light skin girl with long curly hair and she said hell no and while she isn't blind to how some in society perceive light skin women part of has always felt that some of the ill feelings some dark skin women feel towards light skin women are just their own personal insecurities coming out. They'd be mad about something another woman is and they aren't no matter what it is.

    Ok

    But we don't live in a bubble though

    Our insecurities stem from somewhere

    Just like no one comes out the womb believing they are ugly

    Dark skinned women weren't just born with a dislike of light skinned women

    And fact is we as soceity rarely celebrate or acknowledge the beauty of blk women, especially people with dark skin ... We do the opposite

    I'm not denying the fact that the insecurities come from a real place, what i'm saying is if a situation doesn't fit the narrative for where that insecurity stems from, then don't force it just to try and prove a point. This is one of those times. Him having a light skin women on the cover isn't the same as casting nobody darker than Jennifer Lopez in a video, it's him putting his lady on the cover of a magazine with him. When you take that dislike and fire off at every thing you perceive as a slight at you even when it's not, you're going to miss and it kills your credibility for when you actually do have a legit point to make.

    Again we are all human

    Sometimes our emotions get the best of us

    Than it's not like from a casual glance of the cover people are automatically lead to believe it's his girl

    And while I know better, I can see how seeing yet another blk man of status dating a lighter skinned woman could rub darker women the wrong way
    gns
  • Re: Sooooooo Black Women Are Outraged At Kendrick Lamar's Rolling Stone cover

    blackrain wrote: »
    S2J wrote: »
    Ayyye but i aint gon lie...i cannot lie...if i was a dark skinned woman NH i would be a lil miffed LOL these nggas love these light briiiites lmao

    Interesting my wife is dark skin and I asked her once before if she ever felt like she was perceived as less pretty for being dark skin, especially because her best friend since 2nd grade is a light skin girl with long curly hair and she said hell no and while she isn't blind to how some in society perceive light skin women part of has always felt that some of the ill feelings some dark skin women feel towards light skin women are just their own personal insecurities coming out. They'd be mad about something another woman is and they aren't no matter what it is.

    Ok

    But we don't live in a bubble though

    Our insecurities stem from somewhere

    Just like no one comes out the womb believing they are ugly

    Dark skinned women weren't just born with a dislike of light skinned women

    And fact is we as soceity rarely celebrate or acknowledge the beauty of blk women, especially people with dark skin ... We do the opposite
    aneed123Young StefgnsSionbrown321
  • Re: Sooooooo Black Women Are Outraged At Kendrick Lamar's Rolling Stone cover

    Ok, now point me in the direction of this widespread public outrage expressed by blk women

    U can't be referring to a hand full of women on Twitter ... Some of whom in the op appear to not even be black

    Log off bruh

    Smh ...Just another opportunity to criticize blk women

    And so what they had a problem with the cover? It's not like they are in the streets protesting, burning copies of Rolling Stone

    Blk people, especially women, can't even state an unpopular opinion without being labeled as "angry", "bitter", "coon" or "outraged"





    gnstha_bride22miamivice305