Badges

Olorun22 ✭✭✭✭✭

About

Username
Olorun22
Joined
Visits
7,340
Last Active
Roles
Members
Points
5,029
Posts
5,349
Badges
23
  • Re: ADHD! SHUT DA F*** UUUUUUP!!!!

    kd2zcnnqjkwi.png
    BetaLefty_SionMaywoodBender Rodriguezkingtob330Hevalisk
  • Re: The Official 2016-2017 NBA Thread (NBA Champs Warriors)

    Olorun22 wrote: »
    Olorun22 wrote: »
    Olorun22 wrote: »
    Olorun22 wrote: »
    Olorun22 wrote: »
    Olorun22 wrote: »
    Olorun22 wrote: »
    I think I've realized these last 2 games y kyrie was a loser b4 bron came and y they suck when he resting

    Kyrie went to a 19-63 team that lost 26 games in a row as a 19 year old with 11 games of college experience under his belt.It makes no sense when people say "but kyrie never made the playoffs until lebron went there!!!" they sucked & were a perennial lottery team who also took steps backwards when they botched a #1 pick.They weren't a good team.

    They don't win without lebron because they don't know how to play without lebron.He pigeon holes everyone into roles.

    Kyrie has been the same throughout, he nice but he play nigga ball n isn't the best decision maker, early in his career he didn't have the squad or health but now playing the same I have doubts he can win over 40, that ain't Bron fault, one can say bron marginalizes players, but he makes em better, Kyrie don't

    Name a list if players that lbj made better?

    U think KD>Bron, don't​ type at me.

    Yup exactly you just go with shit that everyone else say.. if you can't come up with shit that back up your claim don't say it

    Ironic​, bagg back bruh

    We already know if is better offensively... What make lbj better on defense?

    Bron Still better all around, but kd is number 2 for a reason, he's killin, it pains me to say due to the ho circumstances But it's true

    I asked you what does lbj better then kd on defense? Be specific because I want to know? You going to give me that 1 thru 5 shit or what let me know

    I could care less about 1-5. They bout the same on defense to me, neither one has stopped the other at all besides a possession here or there, kd stands out more Cuz he longer and on a better defensive team, kd a better shooter/scorer, Bron a better playmaker and at gettin to the rim

    Lol, so in other words that makes me better.
    I don't get you niggas argument. How in the hell does the best scorer in the league isn't better than what a top 5 playmaker in the league.


    Just a bullshit argument. Don't lie to yourself .... You can put kd in any type of offense I can't say the same for lbj

    Lemme borrow ur logic a second fam

    Melo was once a top scorer in the league​, so that means he was better than bron too right? RIGHT?!

    sure u can put KD in any offense, true

    Lbj is the offense....
    Bruh, stay on topic it's between kd offense vs lbj... You just shot yourself in the foot with their defense being equally because offensively kd has always been better..you just trying to save face.


    And you don't make sense. You thought you was being funny with that comment early acting like you above approach with the argument but you have said shit.

    All you can say is lbj is better .. that don't make your statement true when you can look at the numbers

    Actually the argument was defense and I answered ur question, I also explained the aspect of offense KD is better at and the aspect bron is better at. U do Kno there's a bit more to basketball than shooting right? If we look at the numbers we see Bron is also one of the most efficient and dominant scorers as well. The only thing KD has always been better at is shooting. That one aspect doesn't make him better than Bron overall but I understand ur a prisoner of this moment

    Weren't u one of the ones hollering "alpha russ" a year or two ago btw?

    Offensive is about scoring more then your oppentent. Which kd is better at. I know about lbj stats he's a stats stuffer that has to have the ball on his .he can't play off the ball well. Most of this nigga point coming from driving to the cup it's not like he has consistent mid-range or a 3pt. That why you don't see him shoot the rock in tight situations.. he'll pass it .. I don't have a problem with that or is game. The problem I have is that the media and is fans just say shit that isn't true

    I never been a fan of lbj. This isn't no prisoner of the moment. He a cool player One of the greats but just never seen he game as great out side of passing

    Can you show me where I pick rw?

    Please Never​ discuss basketball with me again. Have a great evening, my brethren.

    Says that nigga that think lbj is a better offensive player than kd
    CashmoneyDuxPeace_79
  • Re: Overrated/overhyped shit

    Yo I just had in and out burger for the first time and that shit is over fuckin rated.. it was ok...wendys is better then that shit
    freshb651southsil4lil i ro nyCainBOSSExcellenceInglewood_BgenocidecutterCashmoneyDuxL3NUleftcoastkevAggieLean.atribecalledgabiBreezy_KilroyStew
  • Re: Is Kobe Bryant Top 5 All Time? (List ur top 5)

    Tim Duncan's Points and Rebounds in the playoffs from 2012-2015...




    17.4 and 9.4
    18.1 and 10.2
    16.3 and 9.2
    17.9 and 11.1





    But he was a "role player"? Guess Im gonna have to use this gif twice in one night....

















    89754-SHEEIT-gif-Clay-Davis-The-Wire-R90q.gif

    Not impressive numbers bro lol shit brazy.. well the rebounding is good but the ppg isn't...

    Tim has finished out of top 10 rebounding since 09-10 season
    PanchoYoSanchojoeyfkncrakk
  • Re: Is Kobe Bryant Top 5 All Time? (List ur top 5)

    Olorun22 wrote: »
    Olorun22 wrote: »
    I always say Kobe stans rate him too high and Kobe haters rate him too low. I say that as objective as possible because no matter what he's my favorite player ever.

    Kobe has had any amazing career but it's still hard to rate him over (in order)

    MJ
    Kareem
    Magic
    Bron
    Duncan
    Bird
    Shaq
    Hakeem
    Kobe


    I'm not ranking Wilt, Russell, Oscar, Dr J, Jerry etc but Kobe without them and where ever you put him is 9th on my list.

    Out of thousands that have played Kobe is 9th. Top 10 alone is amazing. I see nothing wrong with that.

    Why is Duncan over kobe I don't get that one. Duncan wasn't pretty up stats for a long time.. How many season did he average of 20ppg



    Bro these dudes are delusional.. that's all, ask them why Hakeem over Kobe... Kobe outcareered both of them... Hakeem lucked up on 2 rings and niggas aint got any qualms against him, Duncan was a high level role player last 5 years high key , they give all their fav players passes on their low points in their career but don't want to evaluate the totality of their careers smh

    How many rings would Hakeem have if Jordan didn't retire?

    I can shit on you so easy with these posts. Matter of fact, since you ignored it the first time, Im gonna do it again.....









    Kobe came in the league with one of the most dominant players in the league history IN HIS PRIME and played with him for 6 seasons as a starter. Credit to Kobe, they got 3 rings in those 6 years and made it back to another Finals til Kobe ran him outta town. Hakeem came into the league to team with Ralph Sampson who had a few good years with him until injuries derailed him and he got shipped outta town. In their 2nd year together, pulled off one of the greatest upsets by knocking off the Showtime Lakers in 5 cause Hakeem played like a machine. They lost in the Finals to one of the greatest teams ever in 6 games where Hakeem held Robert Parish to under 13/7 and had more points, rebounds and blocks than Finals MVP Larry Bird.

    Hakeem played his first 10.5 years without a legit star guard until they traded for Clyde in 95 when he was at the tail end of his prime. And what did they do? Win a ring. Imagine if they traded for him years earlier. Or if Houston drafted him in 83 instead of Rodney McCray? They MIGHT've been Shaq N Kobe before Shaq N Kobe.


    Hakeem in the playoffs averaged more points, steals and obviously far more blocks/rebounds than Kobe did. Kobe's only slight advantage is assists. Both averaged 2.9 turnovers. Hakeem's numbers improved in the playoffs across the board. Kobe's numbers in the playoffs were identical to his regular season stats despite playing more minutes. And Hakeem led a team full of role players to a ring which is something Kobe never came close to.


    And like I said before, if you wanna pull that "Hakeem lucked up on 2 rings" shit I can pull the same with Kobe. MJ was still the man when he retired in 98, Scottie was still ballin and Kukoc was in his prime. If Jordan doesn't retire, everybody stays, including Phil. Which means he doesn't coach the Lakers. The Bulls still draft Ron Artest in 99 with the Suns conditional draft pick and who knows how else their roster changes.


    Hakeem can actually say he won a ring in the same postseason Jordan played with the Bulls (1995). He can actually say he swept the team that knocked Jordan's Bulls off. Kobe can never say any of that.



    And that Duncan being a role player his last 5 years bullshit is blasphemy. He made 2 All-Star, 2 All-NBA and 2 All-Defense teams his last 5 years and would've been Finals MVP in 2013 if Leonard and Manu hit their FTs. He was the 2nd best player on a contender his last 5 years until the last year when he finally became a role player. But he was a role player all those years? Fuck outta here.

    He was though tim duncan was the prime duncan we all can see that but you can convince yourself that your right is you want too

    I dont have to convince myself of shit. Just because you're past your prime that doesn't = role player. Tim Duncan was only a role player for a single year in his career and that was his final year where the team shifted towards Kawhi. Role players dont average 15.5 and 9.5 which is what Duncan averaged 2011-2015. And he was the anchor for one of the best defense in basketball and was still one of the best PF's in the league.

    15 and 9 are role players number wtf are you talking about.. those aren't even elite numbers and you're delusional
    PanchoYoSanchojoeyfkncrakk