Badges

HarlemThumzUp ✭✭✭✭✭

About

Username
HarlemThumzUp
Joined
Visits
3,995
Last Active
Roles
Members
Points
8,001
Posts
4,744
Badges
22
  • Re: The 2016 OFFICIAL FALL/WINTER PICTURE THREAD

    r2ahtqa5wxl5.png
    What up tho
    BrideofKilla
  • Re: ADHD! SHUT DA F*** UUUUUUP!!!!

    time ticcin nigga where my money at?
    AggyAFLou_CypherAlpha_Ambition Rue_Flexington
  • Re: ADHD! SHUT DA F*** UUUUUUP!!!!

    Sion wrote: »
    U ever swore u bodied an interview and still didn't get the job....


    Anyway Tune into BET s The Quad tonight, my boy s song is featured on tonight s episode

    aye loc..I thought u had $$$ like @Sion and the nigga who flies the planes. Getting bread off them residuals

    Don't matter how high up the food chain you are there is always something better and you can't pass judgment on dude for applying for a situation he believes will make him better. I salute the brother.

    I have my own company and investments but I still work for a bank and build my company with my pay. He's a lawyer so there's nothing wrong with applying to other firms for better pay and clientele.


    I was fuccin wit em cuz stall me out I work hourly my nigga I will never knocc a nigga goin up
    optimisticJonnyRoccITSionBetaJusDre313StewElzo69RenaissanceAggyAFgibor5th LetterJoshuaMoshua  jee504BrideofKilla
  • Re: Black Churches Today Are Simply Bread And Circus, Monkey Show, Entertainment Centers

    D. Morgan wrote: »
    I see niggas treat churches like the govt treats us. They group us /em all together. U know every blacc church ain't like that. I just recently started goin bacc 2 church. I will say that churches have bills. Lights. Heat. AC., also when yo die who's goin to bury you? At what church if you don't attend? Some nigga ain't eeen got life insurance to bury they blacc ass but ya mama or granny been paying them tithes faithfully they holla at the church... THAT'S HOW U GET BURIED. Not all churches is like that. U go to hear the word not worry bout trivial shit imo ...And this is coming from a Sinner.

    I've been to plenty of funeral services at the funeral home.

    Don't need a church to be buried or have a proper memorial service.

    Regardless of how many tithes have been paid over the years.

    Ain't no church footing the bill for a casket, plot at a cemetery or for said person to be cremated



    Not true. Father in law passed away 2013 , her mom was 5gs short. The church kicced in and helped her pay for the funeral. Unless u been to every blacc church chill wit groupin em together. They good ones get a bad rep just like blacc men do.

    u ever notice the amount of disrespect religion catches all of a sudden? wasn't like this in the 90's but niggas is quicc to say what they don't believe in and its bullshit and all this. the disrespect towards God is at an all time high loc. and again my nigga I aint no fuccin saint at all.
    Kwan DaidamnkpAggieLean.pachá12blackrainTheNuttinProffessor
  • Re: Black Churches Today Are Simply Bread And Circus, Monkey Show, Entertainment Centers

    I see niggas treat churches like the govt treats us. They group us /em all together. U know every blacc church ain't like that. I just recently started goin bacc 2 church. I will say that churches have bills. Lights. Heat. AC., also when yo die who's goin to bury you? At what church if you don't attend? Some nigga ain't eeen got life insurance to bury they blacc ass but ya mama or granny been paying them tithes faithfully they holla at the church... THAT'S HOW U GET BURIED. Not all churches is like that. U go to hear the word not worry bout trivial shit imo ...And this is coming from a Sinner.
    Bulletproof Walletstexas409TheBoyRo$tayRichROLLINdamnkppachá12