Badges

What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

ineedpussy · long hair dont care but bald head dont give a fuck! · ✭✭✭✭✭

About

Username
ineedpussy
Joined
Visits
3,156
Last Active
Roles
Members
Points
2,341
Posts
7,228
Badges
24
  • Re: The FINAL 2017 Official FALL/WINTER Pic Thread: Series Finale

    ineedpussy wrote: »
    ineedpussy wrote: »
    MsSouthern wrote: »
    Didn't feel like getting everything out his year to decorate so I just did a little tree instead

    I love my Barbie ornament collection

    vw4mqp44bwqd.jpg

    @MsSouthern im trying to confess my love for you. i love you bae. invite me to austin. i got enough money to buy a greyhound ticket but i need a place to stay.

    She single now g. Get it while its hot

    goat. conflict you always been my guy. youre the real mvp. @MsSouthern lets get it started. i just want to see you in that all white dress.

    She go for $500 for 2nights tho and she got everything on her. Yall aint even gotta go anywhere but its 1250 for parties shell bring everything with a friend. Its whateva u wanna do bruh

    bro you know my name and you know i aint got that kind of cash. lets make a deal
    texas409Olorun22All5KingDriveChi SnowCincoMaywoodMallyG
  • Re: The FINAL 2017 Official FALL/WINTER Pic Thread: Series Finale

    ineedpussy wrote: »
    MsSouthern wrote: »
    Didn't feel like getting everything out his year to decorate so I just did a little tree instead

    I love my Barbie ornament collection

    vw4mqp44bwqd.jpg

    @MsSouthern im trying to confess my love for you. i love you bae. invite me to austin. i got enough money to buy a greyhound ticket but i need a place to stay.

    She single now g. Get it while its hot

    goat. conflict you always been my guy. youre the real mvp. @MsSouthern lets get it started. i just want to see you in that all white dress.
    OmegaConflictChi Snowtexas409deadeyeAll5KingDrive
  • Re: Viral (supposed) Bullied kids Mom is in hot water

    @atribecalledgabi i love you bae. when can we meet? i think you are special. yes i live with my moms but so did cole and he came out alright.
    texas409
  • Re: Any of yall fucks wit moonshine??

    gh0st wrote: »
    Being from KY it’s mandatory got a few folks in the family that make it. I’m not much of a drinker but I have seen that stuff put some hardcore drinkers on they ass. I mix mine in kool aid or soda and sip it slow
    farris2k1 wrote: »
    gh0st wrote: »
    Being from KY it’s mandatory got a few folks in the family that make it. I’m not much of a drinker but I have seen that stuff put some hardcore drinkers on they ass. I mix mine in kool aid or soda and sip it slow
    Nigga! You exactly right and thats where im at lol

    yall might be from ky but yall aint from the ville so i dont respect yalls opinion. anyway moonshine is the shit. not that bullshit yall get from the store. i remember when tribble from moonshiners was at a liquor store in new albany and tried to get me to buy his shit. i told him straight up i get the real shit. you could see the look of disappointment on his face.

    anyway i fucked a bitch one time on moonshine. she never had it. she came over drank some (apple pie) and was drinking the shit out of it. she left went to bingo called me asked if i had anymore came back to the crib drunk that shit and popped an x pill and we was fucking on the floor. i came all in that bitch. moonshine will have bitches droppin draws. just dont get the white lightning cause thats to strong. get the apple pie or the berry and youll be in those guts in no time.
    gh0st
  • Re: My mother spent her life passing as white. Discovering her secret changed my view of race and myself

    yeah they both white. but my grandmother was from pulaski tennessee and she could pass for white but she didnt...married a black ass nigga and had black ass kids, but i always hated that bitch cause i was dark and she was hella light. she had a daughter and a son. her son is my father and when we used to spend the night with our cousins she used to brush our hair before we went to bed but her daughters kids shit was nice and she brushed/combed it easy....now me and my bros was another story...funky bitch be pulling the shit out of our hair with that comb. my cuz said she loved us more but i cant tell....fuck that bitch. rest in hell muthafucka.
    Inglewood_BonetoughmiracleR0mpUndefeatableCashmoneyDuxLike Water i ro nyFigokingtob330skpjr78LcnsdbyROYALTYJ-GUTTAChi Snowmetal face terroristthereactionatorDarthRozayTrillaaaaaa