Badges

inori ✭✭

About

Username
inori
Joined
Visits
1,498
Last Active
Roles
Members
Points
564
Posts
276
Badges
17
  • Re: The Official Game of Thrones Season 7 Thread [You will be banned for posting spoilers] - Airs 7/16

    lol cmon fam. aint no feelings in this shit.. I just like talking shit and rooting for my squad the Starks round this bitch. In ya lil screenshot you even see me laugh at ya lil post... Aint that serious fa me.

    Still NAWF round this bitch tho.. like the homie @ChiCity say.... yeah... DAT WAY

    wd0wcngt7xx6.gif
    HundredEyes(Nope)
  • Re: The Official Game of Thrones Season 7 Thread [You will be banned for posting spoilers] - Airs 7/16

    Sion wrote: »
    inori wrote: »
    Sion wrote: »
    inori wrote: »
    Ima throw some random shit out and see what y'all think..


    Is this nigga Gendry still a factor?
    Will we see Jaqen H'ghar again or is his story done?
    did Syrio Forel make it out alive?
    what the fuck they gon do with the Hound?
    Where does the brotherhood without banners come into play?
    Will Jorah meet up with that mask faced chick to get the cure?

    You really wanna know ?

    crh7pdon4zyq.gif


    nah I dont wanna know fam.. lol. I'm looking forward to this shit tho

    Bro this season is gonna blow the last season out the Fuckin water. It's gonna be amazing.

    2c5vbf9lod4j.gif
    (Nope)
  • Re: The Official Game of Thrones Season 7 Thread [You will be banned for posting spoilers] - Airs 7/16

    inori wrote: »
    inori wrote: »
    inori wrote: »
    inori wrote: »
    Ima throw some random shit out and see what y'all think..


    Is this nigga Gendry still a factor?
    Will we see Jaqen H'ghar again or is his story done?
    did Syrio Forel make it out alive?
    what the fuck they gon do with the Hound?
    Where does the brotherhood without banners come into play?
    Will Jorah meet up with that mask faced chick to get the cure?

    Got an answer for you.....
    mrw-i-scroll-through-my-facebook-feed-154888.gif

    expected from a nigga that liked THEON but ima let you cook for a lil bit

    I might be wrong but all i remember is somebody changing your name to THEON supreme.. jussayin.. or was that someone else? I wasn't in the threads back then lol. Ma bad if I mistook your fuckery

    Ima take that "feelings" as a yes? Like I said I'm new to the GOT threads... but that L is everlasting for whoever that person was... lol and we shan't have that fuckery in house Stark

    Nigga that ain't no L. A gang of fuck niggas I don't fuck wit slandering my name is nothing.

    I roast niggas...

    Fuck a house Lark

    Targaryan till the world blow up.

    like them dogs roasted ya mans face? lol

    Matter of fact......
    You don't have enough clout to even be talking to me directly.
    You a new nigga.... man....
    0r6RWyvT4ae8U1CtoGyN_Steve%20Harvey%20Face%2014.gif

    new.. but good enough to put you on them back heels.. foh reek.. go make some ships for the realm so the real niggas can handle shit ouchea
    THIRDSUPREME(Nope)
  • Re: The Official Game of Thrones Season 7 Thread [You will be banned for posting spoilers] - Airs 7/16

    inori wrote: »
    inori wrote: »
    inori wrote: »
    Ima throw some random shit out and see what y'all think..


    Is this nigga Gendry still a factor?
    Will we see Jaqen H'ghar again or is his story done?
    did Syrio Forel make it out alive?
    what the fuck they gon do with the Hound?
    Where does the brotherhood without banners come into play?
    Will Jorah meet up with that mask faced chick to get the cure?

    Got an answer for you.....
    mrw-i-scroll-through-my-facebook-feed-154888.gif

    expected from a nigga that liked THEON but ima let you cook for a lil bit

    I might be wrong but all i remember is somebody changing your name to THEON supreme.. jussayin.. or was that someone else? I wasn't in the threads back then lol. Ma bad if I mistook your fuckery

    Ima take that "feelings" as a yes? Like I said I'm new to the GOT threads... but that L is everlasting for whoever that person was... lol and we shan't have that fuckery in house Stark

    Nigga that ain't no L. A gang of fuck niggas I don't fuck wit slandering my name is nothing.

    I roast niggas...

    Fuck a house Lark

    Targaryan till the world blow up.

    like them dogs roasted ya mans face? lol or how that man made you unsullied?
    THIRDSUPREME(Nope)
  • Re: The Official Game of Thrones Season 7 Thread [You will be banned for posting spoilers] - Airs 7/16

    inori wrote: »
    inori wrote: »
    Ima throw some random shit out and see what y'all think..


    Is this nigga Gendry still a factor?
    Will we see Jaqen H'ghar again or is his story done?
    did Syrio Forel make it out alive?
    what the fuck they gon do with the Hound?
    Where does the brotherhood without banners come into play?
    Will Jorah meet up with that mask faced chick to get the cure?

    Got an answer for you.....
    mrw-i-scroll-through-my-facebook-feed-154888.gif

    expected from a nigga that liked THEON but ima let you cook for a lil bit

    I might be wrong but all i remember is somebody changing your name to THEON supreme.. jussayin.. or was that someone else? I wasn't in the threads back then lol. Ma bad if I mistook your fuckery

    You see how fast this nigga got mad?
    Lm5Gq.gif
    What set you claim?
    I aint even mad....lest y'all forget......
    pylhc72r09aw.gif
    NAWF...
    8vkzaepvey2u.gif
    (Nope)