What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

MIAMI HEAT will win the title this and The Big 3 will all be on the cover of NBA 2k12

_God_
_God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
edited May 2011 in From the Cheap Seats
The Miami Heat will win the chip this yrs based off basketball skilsets and matchups anad star power . THey will all be on the cover of 2k12 to show this the future of the NBA , this the last basketball we will see before the lockout so goin out with the big 3 winning is perfect for the nba like how the crook david stern likes
«1

Comments

  • T. Sanford
    T. Sanford Trill Doggy Dogg (Legion Of Trill) Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 25,291 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    smh @ Chris Bosh wishing WNBA to come out with a game, so he can make the first cover of it
  • TRILLip Brooks
    TRILLip Brooks Lord High Executioner Members Posts: 18,152 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    T. Sanford wrote: »
    smh @ Chris Bosh wishing WNBA to come out with a game, so he can make the first cover of it

    Lmao.........
  • gns
    gns Bleeding 24/7 Members Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    🤬 your top ten is atrocious gtfoh
  • major pain
    major pain Members Posts: 10,293 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    Pretty 🤬 shock thread.
  • Coo Coo Cal's Beanie
    Coo Coo Cal's Beanie Members Posts: 3,864 ✭✭✭
    edited April 2011
    Cosign t/s. We the best team in the league
  • DaFifthElement
    DaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
    edited April 2011
    _🤬 _ wrote: »
    The Miami Heat will win the chip this yrs based off basketball skilsets and matchups anad star power . THey will all be on the cover of 2k12 to show this the future of the NBA , this the last basketball we will see before the lockout so goin out with the big 3 winning is perfect for the nba like how the crook david stern likes

    saywhat.JPG?1289113139

    ................
  • buttuh_b
    buttuh_b Members Posts: 13,544 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    not happening fam...........
  • arbitration
    arbitration Members Posts: 1,969 ✭✭✭
    edited April 2011
    i'll be sure to up this thread once Boston eliminates them this round.

    Co-sign this. ^^^^^^^^^^^^^^^^

    * Patiently waits to drop the "U Gonna Get 🤬 * pic, the "U Know U Done 🤬 Up, Right?" gif, and other thread failure classics.
  • StoneColdMikey
    StoneColdMikey mikeyismod CHITOWN THE BEST TOWNMembers, Moderators Posts: 33,543 Regulator
    edited April 2011
    lol this 🤬 funny
  • Ekscape
    Ekscape Members Posts: 1,842
    edited April 2011
    *bookmarks thread in order to bump later when Heat get eliminated
  • Mvpbrodie93
    Mvpbrodie93 Members Posts: 8,036 ✭✭✭
    edited April 2011
    T. Sanford wrote: »
    smh @ chris bosh wishing wnba to come out with a game, so he can make the first cover of it

    lol.............
  • Craig Robinson
    Craig Robinson Members Posts: 2,819 ✭✭✭✭
    edited April 2011
    Would you trade Bosh for B. Griner? (if it were allowed)

    I would...
  • earth two superman
    earth two superman ladies please dont fight. E2S is here all night! Members Posts: 17,149 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    i dont hate the Heat, so I wouldnt be that mad if this happened.

    But i AM a celtics fan so i know that it wont.
  • Mdizzle9000
    Mdizzle9000 Members, Writer Posts: 8,319 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    times like this i need that camron "nope" gif
  • _God_
    _God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    edited April 2011
    bookmark this thread 🤬 n see 🤬 in 2 weeks
  • swag_of_krypton
    swag_of_krypton Members Posts: 935
    edited April 2011
    Would you trade Bosh for B. Griner? (if it were allowed)

    I would...

    I would trade Chris Bosh for Mya Moore...
  • _God_
    _God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    edited May 2011
    skooby2315 wrote: »
    lol this 🤬 funny

    no im nt joking im 🤬
  • _God_
    _God_ Members Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    edited May 2011
    Ekscape wrote: »
    *bookmarks thread in order to bump later when Heat get eliminated

    is it still bookmarked ? im not saying anything will be easy but i believe the heat will close it out next game and the dallas series will be a classic
  • b*braze
    b*braze Members Posts: 8,968 ✭✭✭
    edited May 2011
    _🤬 _ wrote: »
    bookmark this thread 🤬 n see 🤬 in 2 weeks

    lmfao..............
  • Hotnikelz
    Hotnikelz Members Posts: 430
    edited May 2011
    couple 🤬 feelin stupid as 🤬 out chea
  • bigrizz
    bigrizz Members Posts: 4,369 ✭✭✭
    edited May 2011
    These house negros are not the Big 3...that 🤬 is trademarked. Give them another name....

    Call them 🤬 the fresh beat band or something
  • SHAYDEEEE
    SHAYDEEEE Members Posts: 1,720 ✭✭✭
    edited May 2011
    lebron sorry if he was the best dude playin and had to recruit one of the other top 3 players to finally get a ring. bulls blew it i hope the mavs stomp those 🤬
  • JadaRoss
    JadaRoss Members Posts: 6,791 ✭✭✭
    edited May 2011
    I would love to see the Big 3 on NBA 2k12
  • bless the child
    bless the child Members Posts: 5,167 ✭✭✭✭✭
    edited May 2011
    i'll be sure to up this thread once Boston eliminates them this round.
    Co-sign this. ^^^^^^^^^^^^^^^^

    * Patiently waits to drop the "U Gonna Get 🤬 * pic, the "U Know U Done 🤬 Up, Right?" gif, and other thread failure classics.
    Ekscape wrote: »
    *bookmarks thread in order to bump later when Heat get eliminated

    Alot of self ether in this thread...lol
  • wmj710
    wmj710 Members Posts: 3,798 ✭✭✭✭✭
    edited May 2011
    man that would be whack i would have to go with NBA live if that happen
Sign In or Register to comment.