What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Hey guyz im coming out the closet in cheap seats..im such a 🤬

MillzOG
MillzOG OGMembers, Moderators Posts: 14,508 Regulator
edited July 2010 in For The Grown & Sexy
«13

Comments

  • Darius
    Darius Members Posts: 22,649 ✭✭✭✭
    edited July 2010
    damn. millz is kevin coster, this thread is the voice in the sky, and the cheap seats is the field of dreams.

    now who is moonlight graham, damnit!!!
  • Bwoahmizzee
    Bwoahmizzee Members Posts: 6,962 ✭✭✭
    edited July 2010
    as soon Football season starts I'm all up in there

    Go Ravens

    Oh yeah Imma see yall
  • louis the great
    louis the great Members Posts: 6,476 ✭✭✭
    edited July 2010
    Indianapolis_Colts_Helmet.jpg

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
  • Bwoahmizzee
    Bwoahmizzee Members Posts: 6,962 ✭✭✭
    edited July 2010
    Indianapolis_Colts_Helmet.jpg

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    * throws hands up*

    Oh hell naw

    C'mon Lu say it aint so, say it aint so
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
    edited July 2010
    i posted on all 3 threads....
  • stilldat_dude
    stilldat_dude Members Posts: 1,248 ✭✭✭✭
    edited July 2010
    Why majority of them 🤬 don't know 🤬 about sports other than what they see on Sportcenter or whatthey see on a stat sheet. I used to post there under my old name and honestly maybe 5 posters knew their 🤬 and none of them post there anymore. I used to have to "educate" 🤬 alot especially on football...so naw i'll pass lmao they 🤬 ain't too smart in there.
  • Darius
    Darius Members Posts: 22,649 ✭✭✭✭
    edited July 2010
    before yall start posting, pay homage to Millz

    31dYgvuneWL._SL160_AA160_.jpg
  • Fundz O' Plenty
    Fundz O' Plenty Members Posts: 10,382 ✭✭✭
    edited July 2010
    Why majority of them 🤬 don't know 🤬 about sports other than what they see on Sportcenter or whatthey see on a stat sheet. I used to post there under my old name and honestly maybe 5 posters knew their 🤬 and none of them post there anymore. I used to have to "educate" 🤬 alot especially on football...so naw i'll pass lmao they 🤬 ain't too smart in there.

    lmao..... well damn.
  • Fundz O' Plenty
    Fundz O' Plenty Members Posts: 10,382 ✭✭✭
    edited July 2010
    Matt- wrote: »
    before yall start posting, pay homage to Millz

    31dYgvuneWL._SL160_AA160_.jpg

    lmao @ the onesie..........
  • Darius
    Darius Members Posts: 22,649 ✭✭✭✭
    edited July 2010
    Why majority of them 🤬 don't know 🤬 about sports other than what they see on Sportcenter or whatthey see on a stat sheet. I used to post there under my old name and honestly maybe 5 posters knew their 🤬 and none of them post there anymore. I used to have to "educate" 🤬 alot especially on football...so naw i'll pass lmao they 🤬 ain't too smart in there.

    i dont know a few years back i tried 🤬 with it on occasion and was unimpressed. but its straight now.
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
    edited July 2010
    like i've said plenty of times.. idiscoverd all hip hop from posting on boxing and sports forums....

    espn, boxing hideout, 13th round.....all them 🤬 i was regulars.. but boxing goes through dry spells,and activity slows down.. and that's how i found out about the IC.. but i've bene posting online since about 2006
  • louis the great
    louis the great Members Posts: 6,476 ✭✭✭
    edited July 2010
    * throws hands up*

    Oh hell naw

    C'mon Lu say it aint so, say it aint so

    Yea man, i neva could 🤬 wit the Ravens. Even the year the won I was mad as 🤬 .
  • MillzOG
    MillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    edited July 2010
    Why majority of them 🤬 don't know 🤬 about sports other than what they see on Sportcenter or whatthey see on a stat sheet. I used to post there under my old name and honestly maybe 5 posters knew their 🤬 and none of them post there anymore. I used to have to "educate" 🤬 alot especially on football...so naw i'll pass lmao they 🤬 ain't too smart in there.

    It was trash then, its good now....but if you're one of them "back in the day" complainin ass 🤬 , then stay yo ass in G&S
    Matt- wrote: »
    before yall start posting, pay homage to Millz

    31dYgvuneWL._SL160_AA160_.jpg

    real 🤬 🤬
  • Darius
    Darius Members Posts: 22,649 ✭✭✭✭
    edited July 2010
    It was trash then, its good now....but if you're one of them "back in the day" complainin ass 🤬 , then stay yo ass in G&S



    real 🤬 🤬
  • MillzOG
    MillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    edited July 2010
    Matt- wrote: »
    real 🤬 🤬

    oqgnib.jpg

    oh really?!
  • Fundz O' Plenty
    Fundz O' Plenty Members Posts: 10,382 ✭✭✭
    edited July 2010
    oqgnib.jpg

    oh really?!

    lmao.......................!
  • betterthenu84
    betterthenu84 Members Posts: 861
    edited July 2010
    redskin-main_Full.jpg


    U already know! Training Camp started yesterday :)
  • stilldat_dude
    stilldat_dude Members Posts: 1,248 ✭✭✭✭
    edited July 2010
    lmao..... well damn.

    I ain't dissing just giving my observation. 🤬 can't see past the nut in their eyes or hate in their heart for some athletes to give a logical, unbais, eduacated, thought provoking thread,response, etc.
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
    edited July 2010
    Yea man, i neva could 🤬 wit the Ravens. Even the year the won I was mad as 🤬 .
    i now this 🤬 ain't just...
    ray-lewis.jpg
  • Fundz O' Plenty
    Fundz O' Plenty Members Posts: 10,382 ✭✭✭
    edited July 2010
    I ain't dissing just giving my observation. 🤬 can't see past the nut in their eyes or hate in their heart for some athletes to give a logical, unbais, eduacated, thought provoking thread,response, etc.


    Solid argument and agreed.
  • Fundz O' Plenty
    Fundz O' Plenty Members Posts: 10,382 ✭✭✭
    edited July 2010
    There you go....

    Much better....

    rives.jpg

    Jets 🤬 .....
  • MillzOG
    MillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    edited July 2010
    *catches feelings

    I just wanna know the last time you 🤬 been in Cheap Seats to formulate your opinions....
  • Dupac
    Dupac Retired PurgatoryMembers, Writer Posts: 68,365 ✭✭✭✭✭
    edited July 2010
    *catches feelings

    I just wanna know the last time you 🤬 been in Cheap Seats to formulate your opinions....
    check the boxing thread.. props on stickying it...i know there's some pre-fight hype going on for diaz/marquez...

    marquez BTW.. even thought diaz was one of my favorites for a while.. that was until i realized he can't beat 🤬 he can't bully...
  • MillzOG
    MillzOG OG Members, Moderators Posts: 14,508 Regulator
    edited July 2010
    dusouljah wrote: »
    check the boxing thread.. props on stickying it...i know there's some pre-fight hype going on for diaz/marquez...

    marquez BTW.. even thought diaz was one of my favorites for a while.. that was until i realized he can't beat 🤬 he can't bully...

    Yea I've barely been in that thread, 🤬 after I stickied it it was already like 200 posts in...I hate havin to catch up

    I'll check the 🤬 out now though
  • stilldat_dude
    stilldat_dude Members Posts: 1,248 ✭✭✭✭
    edited July 2010
    Matt- wrote: »
    i dont know a few years back i tried 🤬 with it on occasion and was unimpressed. but its straight now.

    Well if I see a thought provoking topic than I'll check it out.

    @ Millz yes I am one of them back in the days when 🤬 actually knew sports type of 🤬 . Nowadys 🤬 knowledge of the game leaves alot to be desired. How can I have a debate with a 🤬 who don;t know what the 🤬 he talking about??? Maybe u like arguing with idiots but I don't.
This discussion has been closed.