What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Legend of Zelda - Skyward Sword

grumpy_new_yorkergrumpy_new_yorker Use your head for more than a hat rackMembers Posts: 5,962 ✭✭✭✭✭
edited November 2011 in IllGaming
collectors edition looks clutch.

November 20th

$69.99

discuss.

210113-hd.jpg
«13

Comments

  • Mdizzle9000Mdizzle9000 Members, Writer Posts: 8,319 ✭✭✭✭✭
    edited August 2011
    def coppin this game like the 1st week
  • Lou CypherLou Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksMembers Posts: 52,520 ✭✭✭✭✭
    edited August 2011
    Ah man ive played every zelda since ocarina of time (my fave one) wish i had a nintendo system to get this. Twilight Princess wasnt all that bad either imo. wasnt a huge fan of Majoras mask or that other windtaker or w/e it was called.
  • GTariqGTariq Members Posts: 1,707 ✭✭✭✭
    edited August 2011
    Are the graphical elements and design of the game still choppy?
  • VulcanRavenVulcanRaven I don't knowMembers Posts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    edited August 2011
    GTariq wrote: »
    Are the graphical elements and design of the game still choppy?

    Yup and that is too much money for a SD game.
  • vespesianusvespesianus Members Posts: 330 ✭✭✭
    edited September 2011
    Lou Cypher wrote: »
    Ah man ive played every zelda since ocarina of time (my fave one) wish i had a nintendo system to get this. Twilight Princess wasnt all that bad either imo. wasnt a huge fan of Majoras mask or that other windtaker or w/e it was called.

    Wind Waker is the best Zelda game other than OOT. Without a doubt. If you don't agree, which game is better?
  • funkdocdamcfunkdocdamc Members Posts: 3,786 ✭✭✭✭✭
    edited September 2011
    kai_valya wrote: »
    can you pre-order the collectors edition yet?
    Yes............
  • GTariqGTariq Members Posts: 1,707 ✭✭✭✭
    edited September 2011
    kai_valya wrote: »
    lord have mercy that looks beautiful. there are no words to describe how excited i am for this game. i've been waiting for it for over 3 years now. i was so 🤬 when it didn't come out this spring. but at least i don't have to wait until 2012.

    i will probably be holed up for at least 3 months after this comes out. can you pre-order the collectors edition yet? i got ocarina of time 3D and it makes me love that game even more if that's possible

    That fact that you took time to hop over here from GNS shows how excited you are (and have been) about this game! LOL.

    Holed up for three months!? You sure hubby is going to like that?? :-)

    If I can get past the graphics and focus on the impending gameplay, I have a decision to make between this and UMVC3
  • funkdocdamcfunkdocdamc Members Posts: 3,786 ✭✭✭✭✭
    edited September 2011
    GTariq wrote: »
    That fact that you took time to hop over here from GNS shows how excited you are (and have been) about this game! LOL.

    Holed up for three months!? You sure hubby is going to like that?? :-)

    If I can get past the graphics and focus on the impending gameplay, I have a decision to make between this and UMVC3

    If you bought MvC3, then this decision will be easy; don't cop Ultimate lol. It's literally the same 🤬 ' game with new characters.
  • grumpy_new_yorkergrumpy_new_yorker Use your head for more than a hat rack Members Posts: 5,962 ✭✭✭✭✭
    edited September 2011
    new trailer. shame there is no classic controller support.
  • focusfocus The #1 Nigga, I Don't Need No Hype. Members Posts: 5,362 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    It begins...

    Game Informer - 10
    Edge Magazine - 10
  • gnsgns Bleeding 24/7 Members Posts: 21,285 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    mane...but i havent finished twilight princess :(
  • ShencotheMCShencotheMC KING Members Posts: 26,051 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    gns wrote: »
    mane...but i havent finished twilight princess :(

    Same here. 🤬 it, I'm about to cop this still and just wait until I beat twilight princess
  • DaFifthElementDaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
    edited November 2011
    kai_valya wrote: »
    he doesn't care, he knows how much of a zelda fanatic i am. i won't ignore him completely tho lol. and the cell-shading doesn't bother me that much. and it being zelda i know it'll have a great storyline.

    did you know that legend of zelda was named after f scott fitzgerald's (author of the great gatsby) wife?

    Damn girl you like Zelda?


    You got a ring on that?
  • Cutler 26 INT's LOL!Cutler 26 INT's LOL! Members Posts: 7,708 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    I also did not finish Twilight Princess :(
  • Mdizzle9000Mdizzle9000 Members, Writer Posts: 8,319 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    yall all ass for not finishing tp, the final boss battle is GOAT
  • renagade410.renagade410. Members Posts: 647 ✭✭✭
    edited November 2011
    whoa so the demo for the wii has leaked if u got your system modded and region free....WOW is all im sayin
  • KNiGHTSKNiGHTS Mr. Fifth Letter Your ConscienceMembers Posts: 4,435 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    focus wrote: »
    It begins...

    Game Informer - 10
    Edge Magazine - 10

    Come on now. This is as surprising as water being wet. The whole world went 🤬 when Wind Waker went cel shaded, then promptly shut the 🤬 up when it dropped. Hell, I'm going to buy a damn Wii for this game. Yeah, I gives no 🤬 about Super Mario Galaxy or Motion Control, but I 🤬 with Zelda since OoT to the point I will cop a system for the game alone.

    And to those who didn't beat TP, you missed the best boss battle in the series and one of the best in gaming. Period.
  • grumpy_new_yorkergrumpy_new_yorker Use your head for more than a hat rack Members Posts: 5,962 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    3 hours till ign review...
  • DaFifthElementDaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
    edited November 2011
    Make sure to post that. Ill b up.
  • grumpy_new_yorkergrumpy_new_yorker Use your head for more than a hat rack Members Posts: 5,962 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    straight 10.
  • grumpy_new_yorkergrumpy_new_yorker Use your head for more than a hat rack Members Posts: 5,962 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    "the best zelda game ever made"

    damn, this 🤬 and KOFXIII comes out the same day too.
  • Hip-Hop OneHip-Hop One Members Posts: 703 ✭✭✭
    edited November 2011
    Seems like Nintendo finally mastered motion controls and they're perfectly implemented in Skyward Sword. Definitely a must buy, without a doubt. It's Zelda!
  • gijjarggijjarg Members Posts: 4
    edited November 2011
    In Zelda: Legend of the Wind Waker, on one of those ships that shoot cannons at you.
  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Members Posts: 18,880 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    I'm hearin' its the GOAT Zelda...
  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Members Posts: 18,880 ✭✭✭✭✭
    edited November 2011
    KNiGHTS wrote: »
    Come on now. This is as surprising as water being wet. The whole world went 🤬 when Wind Waker went cel shaded, then promptly shut the 🤬 up when it dropped. Hell, I'm going to buy a damn Wii for this game. Yeah, I gives no 🤬 about Super Mario Galaxy or Motion Control, but I 🤬 with Zelda since OoT to the point I will cop a system for the game alone.

    And to those who didn't beat TP, you missed the best boss battle in the series and one of the best in gaming. Period.

    This and No.2 were dope as 🤬
Sign In or Register to comment.