Anyone from Cali?

Ioniz3dSPIRITZIoniz3dSPIRITZ Posts: 3,985 ✭✭✭✭✭
edited May 2012 in For The Grown & Sexy
I know this may sound a little foolish but how come everybody from Cali seems to be so optimistic and eccentric? There is a major difference in how people from Cali act as opposed as to where I'm from (Michigan). Maybe we Michiganers are just some gloomy and depressed people
«134

Replies

  • ocelotocelot Posts: 9,729 ✭✭✭✭✭
    You must be talking about Northern Cali... Because SoCal is not eccentric...
    kacee139
  • loch121loch121 Posts: 10,805 ✭✭✭✭✭
    i was born in the D and have been to Cali.Cali is sunny like Summer all yr round so there is certain vibe out there you won't get in the D.The whole east coast seems dark compared to Cali.
    kacee139KINGECBawse D.Lox
  • Anti_matterAnti_matter Posts: 1,361 ✭✭✭✭
    No snow, Good weather, beaches
    dwade206
  • atribecalledgabiatribecalledgabi Posts: 7,088 ✭✭✭✭✭
    edited May 2012
    it's no different than any other state. it depends where you're at....some places are conservative as fuck & other places are radically liberal. some (most actually) places are just in the middle & dgaf. my county has a really big mormon population. smh
    Trillfate-Vincenzo-jsnowpro
  • Max.Max. How bout i break ya arm n roundhouse kick ur head off? Posts: 21,166 ✭✭✭✭✭
    *Raises hand*

    from northern cali c/s ghost best purple in the land
  • ocelotocelot Posts: 9,729 ✭✭✭✭✭
  • atribecalledgabiatribecalledgabi Posts: 7,088 ✭✭✭✭✭
    edited May 2012
  • sweetheart93sweetheart93 Posts: 2,216 ✭✭✭✭✭
    I am. I have no idea why though, I never noticed it. I guess since I've been here my whole life it's normal to me.
  • hueyhuey Posts: 9,997 ✭✭✭✭✭
    edited May 2012
    its because the culture over there is laid back...out on the east coast, everything is fast paced. i love it out there, everybody is mad nice....hell, they even wait for the cross walk signals to walk across the damn street, shit is crazy
    Stewkacee139
  • VIBEVIBE The Man, The Myth, The Fommie Posts: 41,335 ✭✭✭✭✭
    It's a little bit of everything, no depressed people though, nice people always striking up convos and just having a good time.
  • Chef_Taylor Chef_Taylor Young King.....pay me in gold Posts: 26,584 ✭✭✭✭✭
    ghost tho wrote: »
    we got the best
    purple_urkel_purp_weed.jpg

    Cali got the weed and the bitches.

    Thats what i call a win win.
    Stewkacee139
  • PimpMVPPimpMVP Posts: 6,331 ✭✭✭✭✭
    California also has millions of faggots

    Lauce
    Chef_Taylor dwade206BARON_$AMEDIAnti_matternex ginjsnowproaf.r.i.c.a.kacee139JDSTAYWITIT.
  • satyronesatyrone Posts: 4,622 ✭✭✭✭✭
    Its snows in cali and its not sunny all year here.
    Stewkacee139
  • BARON_$AMEDIBARON_$AMEDI I LIKE TO CHA CHA!!!! THE CROSSROADSPosts: 4,944 ✭✭✭✭✭
    When I get board I go to frisco, Hollywood, great america, magic mountain, Amsterdam, reno, vegas(only a few miles away) or one of our many beaches and chill the fuck out. Weather's damn near at a perfect level all year around(not too hot, not too cold, not too windy, right amount or rain). Cali is like one the most care free states and hella shit is legal here that aint legal anywhere else. We are the home of hippies, wood stock, porno, video games, and we stay protesting/rioting against shit out here. All kinds of different jobs are available. People just be out chilling on the block, riding up and down the street slapping music, and it's hardly ever quiet anywhere here. You can just sit on the porch and be entertained by some shit. All kinds of religions out here, races, cultures, ethnicity's. Pimping and hoing is through the roof out here. 60% of porn stars are from here hell, I know at least 3 myself lol.

    Oh yeah..............weed everywhere! I'm so used to all the different kinds of weed and everybody having it I thought the shit was normal. You just walk anywhere and about 2 or 3 people will be like "I got that purp", "you trying to smoke something". Or you can just go to the hospital and make some shit up and they will give you a card to legally smoke weed. We got weed shops all over the place. Whenever people come from out of town they be amazed by this lol. Other drugs are floating around like crazy too.

    If you had all this in yo state wouldn't you be optimistic and eccentric too.



    shiekysweetheart93af.r.i.c.a.kacee139
  • KushingtonKushington Posts: 8,011 ✭✭✭✭✭
    edited May 2012
    I know this may sound a little foolish but how come everybody from Cali seems to be so optimistic and eccentric? There is a major difference in how people from Cali act as opposed as to where I'm from (Michigan). Maybe we Michiganers are just some gloomy and depressed people

    cali got the best women, best weed, best weather, best things to do, best scenery, the most diversity, its hands down the best state in the country....only certain cities are even comparable, but no other states

    how cant you be optimistic

    Only in my hometown could I grow up literally around the corner from a country club/golf course, and an international university, and still be realer than people from them bum ass towns in flyover states
  • VIBEVIBE The Man, The Myth, The Fommie Posts: 41,335 ✭✭✭✭✭
    edited May 2012
    The only thing bad, Cali is over populated and the pollution/smog is fuckin' crazy.
  • I.B. BlackmanI.B. Blackman Posts: 3,194 ✭✭✭✭✭
    Cali got gunplay.....models on the runway.
    Stewkacee139
  • KushingtonKushington Posts: 8,011 ✭✭✭✭✭
    VIBE wrote: »
    The only thing bad, Cali is over populated and the pollution/smog is fuckin' crazy.

    bad traffic too
    kacee139
  • VIBEVIBE The Man, The Myth, The Fommie Posts: 41,335 ✭✭✭✭✭
    lol in LA hell yes
  • satyronesatyrone Posts: 4,622 ✭✭✭✭✭
    VIBE wrote: »
    The only thing bad, Cali is over populated and the pollution/smog is fuckin' crazy.

    that and the job and living situation out there. im born and raised bay area nigga but the jobs don t pay shit and places to live are expensive as fuck too. if it wasnt like that i would still be out there but gotta do what i gotta do.
  • hueyhuey Posts: 9,997 ✭✭✭✭✭
    satyrone wrote: »
    VIBE wrote: »
    The only thing bad, Cali is over populated and the pollution/smog is fuckin' crazy.

    that and the job and living situation out there. im born and raised bay area nigga but the jobs don t pay shit and places to live are expensive as fuck too. if it wasnt like that i would still be out there but gotta do what i gotta do.

    thats some true shit, a one bedroom apt in a decent part of san jose is like 1100 a month at least, here in baltimore, its more like 800...i guess you're paying for the environment and culture
  • OhPeeOhPee Posts: 1,065 ✭✭✭✭✭
    traffic in LA is a little overrated
    Anti_matteraf.r.i.c.a.kacee139
  • -Vincenzo--Vincenzo- Posts: 3,375
    i thought cali was wack but went there last year and since then i really like it. it has a lot of liberal weirdos true, but the weather and the laid back atmosphere make more than up for it.
    Inglewood_B
«134
Sign In or Register to comment.