What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Anyone rock them TOMS shoes?

DaFifthElement
DaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
edited May 2012 in Fashion Forward
Are these shoes hot or not? I see a lot of White Folks rockin them but not too many Black Folk
I wonder why........

Anybody got a pair(s)?

This style right here is what I'm talking about:

W-Chocolate-Canvas-S-SP11.jpg
«13

Comments

  • DaFifthElement
    DaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
    How the 🤬 I get two wacks 🤬 I just wanted to know if anyone had eany
  • StoneColdMikey
    StoneColdMikey mikeyismod CHITOWN THE BEST TOWNMembers, Moderators Posts: 33,543 Regulator
    Man that 🤬 is straight up for females
  • Aristo_V300
    Aristo_V300 Toyota/Lexus Enthusiast Members Posts: 6,118 ✭✭✭✭✭
    How the 🤬 I get three wacks 🤬 I just wanted to know if anyone had eany

    fix'd...
  • IceManKam
    IceManKam Hot bodies get Cold Shoulders Members Posts: 2,934 ✭✭✭✭✭
    Look like hipster shoes

    I can't ball in them so nahh
  • buttuh_b
    buttuh_b Members Posts: 13,544 ✭✭✭✭✭
    Not at all breh. Get you some loafers.
  • KINGEC
    KINGEC Members Posts: 7,833 ✭✭✭✭✭
    Nah I'm good.
  • CapitalB
    CapitalB all these dollars.. no sense. Members Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    <--- has a pair..
  • DaFifthElement
    DaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
    haha I knew somebody would
  • CapitalB
    CapitalB all these dollars.. no sense. Members Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    dont see whats so funny..
    they go solid wit these Robert Graham shorts i have and will be rockin for the summer..

    🤬 like u need to live a little.. travel outside ur four intersections u call a hood.. make some money.. & get at 🤬 outside a 5 mile radius..

    im tellin u.. the 🤬 do wonders u uncultured 🤬 . lol
  • king hassan
    king hassan south side somewhereMembers Posts: 22,737 ✭✭✭✭✭
    Them joints look like karate shoes lol 287ooid.jpg
  • grumpy_new_yorker
    grumpy_new_yorker Use your head for more than a hat rack Members Posts: 5,962 ✭✭✭✭✭
  • LPast
    LPast Members Posts: 4,546 ✭✭✭✭✭
    Cordones with laces...
  • Seansosa
    Seansosa Members Posts: 1,430 ✭✭✭✭
    BossBoo wrote: »
    dont see whats so funny..
    they go solid wit these Robert Graham shorts i have and will be rockin for the summer..

    🤬 like u need to live a little.. travel outside ur four intersections u call a hood.. make some money.. & get at 🤬 outside a 5 mile radius..

    im tellin u.. the 🤬 do wonders u uncultured 🤬 . lol

    i feel what you sayin but that aint got 🤬 to do with them ugly ass shoes i cant rock with them joints if you do power to u
  • CapitalB
    CapitalB all these dollars.. no sense. Members Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    Seansosa wrote: »
    BossBoo wrote: »
    dont see whats so funny..
    they go solid wit these Robert Graham shorts i have and will be rockin for the summer..

    🤬 like u need to live a little.. travel outside ur four intersections u call a hood.. make some money.. & get at 🤬 outside a 5 mile radius..

    im tellin u.. the 🤬 do wonders u uncultured 🤬 . lol

    i feel what you sayin but that aint got 🤬 to do with them ugly ass shoes i cant rock with them joints if you do power to u

    like i said.. yall mu'fuckas need to get out more..
    the way some of yall post 🤬 yall "got" ..y'know.. a pic straight off the website.. i doubt yall even get out the house to even see 🤬 in person..

    i aint go sit here and act like those that were posted aint ugly..
    i know i wouldnt rock them.. but Summertime.. in the fit below.. my out the box thinkin ass go 🤬 .. turn heads and pull 🤬 ..

    so yeh.. more power to me...

    2a9qn8x.jpg
    2093e2s.jpg
    11tl9ib.jpg
    2ro11kj.jpg
  • king hassan
    king hassan south side somewhereMembers Posts: 22,737 ✭✭✭✭✭
    BossBoo wrote: »
    Seansosa wrote: »
    BossBoo wrote: »
    dont see whats so funny..
    they go solid wit these Robert Graham shorts i have and will be rockin for the summer..

    🤬 like u need to live a little.. travel outside ur four intersections u call a hood.. make some money.. & get at 🤬 outside a 5 mile radius..

    im tellin u.. the 🤬 do wonders u uncultured 🤬 . lol

    i feel what you sayin but that aint got 🤬 to do with them ugly ass shoes i cant rock with them joints if you do power to u

    like i said.. yall mu'fuckas need to get out more..
    the way some of yall post 🤬 yall "got" ..y'know.. a pic straight off the website.. i doubt yall even get out the house to even see 🤬 in person..

    i aint go sit here and act like those that were posted aint ugly..
    i know i wouldnt rock them.. but Summertime.. in the fit below.. my out the box thinkin ass go 🤬 .. turn heads and pull 🤬 ..

    so yeh.. more power to me...

    2a9qn8x.jpg
    2093e2s.jpg
    11tl9ib.jpg
    2ro11kj.jpg

    🤬 looks cool my dude
  • Swiffness!
    Swiffness! PART OF THE CONSPIRACY Members Posts: 10,128 ✭✭✭✭✭
    LOL 🤬 said karate shoes
  • Trockm
    Trockm Members Posts: 1,117 ✭✭✭✭
    I wouldn't even rock those DC shoes so I damn sure wouldn't touch those
  • iamnfamous
    iamnfamous Members Posts: 5
    Trockm wrote: »
    I wouldn't even rock those DC shoes so I damn sure wouldn't touch those

    ill be surprised if you can afford payless shoes you 🤬 🤬
  • iamnfamous
    iamnfamous Members Posts: 5
    BossBoo wrote: »
    Seansosa wrote: »
    BossBoo wrote: »
    dont see whats so funny..
    they go solid wit these Robert Graham shorts i have and will be rockin for the summer..

    🤬 like u need to live a little.. travel outside ur four intersections u call a hood.. make some money.. & get at 🤬 outside a 5 mile radius..

    im tellin u.. the 🤬 do wonders u uncultured 🤬 . lol

    i feel what you sayin but that aint got 🤬 to do with them ugly ass shoes i cant rock with them joints if you do power to u

    like i said.. yall mu'fuckas need to get out more..
    the way some of yall post 🤬 yall "got" ..y'know.. a pic straight off the website.. i doubt yall even get out the house to even see 🤬 in person..

    i aint go sit here and act like those that were posted aint ugly..
    i know i wouldnt rock them.. but Summertime.. in the fit below.. my out the box thinkin ass go 🤬 .. turn heads and pull 🤬 ..

    so yeh.. more power to me...

    2a9qn8x.jpg
    2093e2s.jpg
    11tl9ib.jpg
    2ro11kj.jpg
    🤬 legit my 🤬

  • DaFifthElement
    DaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
    BossBoo wrote: »
    dont see whats so funny..
    they go solid wit these Robert Graham shorts i have and will be rockin for the summer..

    🤬 like u need to live a little.. travel outside ur four intersections u call a hood.. make some money.. & get at 🤬 outside a 5 mile radius..

    im tellin u.. the 🤬 do wonders u uncultured 🤬 . lol

    WTF this 🤬 here caught feelings you took it the wrong way. LOL. I wouldnt have made the thread if I wasnt thinking about getting some. LOL. IT was more of a I knew I wasnt alone type of laugh. 🤬 you got temper prollems. I hate for your wife/lady/s/o to tell you that something doesnt match or you look just "aight" you prolly 🤬 that 🤬 .
  • buttuh_b
    buttuh_b Members Posts: 13,544 ✭✭✭✭✭
    That young man said "the more power to me"... haa..
  • DaFifthElement
    DaFifthElement Members Posts: 4,764 ✭✭✭
    edited June 2012
    This 🤬 told me what I need to do lol like this 🤬 my Father or sumthin B. Damn. LOL. Nice fit tho man props
  • Swiffness!
    Swiffness! PART OF THE CONSPIRACY Members Posts: 10,128 ✭✭✭✭✭
    BossBoo wrote: »
    Seansosa wrote: »
    BossBoo wrote: »
    dont see whats so funny..
    they go solid wit these Robert Graham shorts i have and will be rockin for the summer..

    🤬 like u need to live a little.. travel outside ur four intersections u call a hood.. make some money.. & get at 🤬 outside a 5 mile radius..

    im tellin u.. the 🤬 do wonders u uncultured 🤬 . lol

    i feel what you sayin but that aint got 🤬 to do with them ugly ass shoes i cant rock with them joints if you do power to u

    like i said.. yall mu'fuckas need to get out more..
    the way some of yall post 🤬 yall "got" ..y'know.. a pic straight off the website.. i doubt yall even get out the house to even see 🤬 in person..

    i aint go sit here and act like those that were posted aint ugly..
    i know i wouldnt rock them.. but Summertime.. in the fit below.. my out the box thinkin ass go 🤬 .. turn heads and pull 🤬 ..

    so yeh.. more power to me...

    2a9qn8x.jpg
    2093e2s.jpg
    11tl9ib.jpg
    2ro11kj.jpg

    those are better bcuz they're not in that horrible, ugly ass brown. the brown made it look like some government-issued ish for political prisoners in concentration camps
  • CapitalB
    CapitalB all these dollars.. no sense. Members Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    @DaFifthElement.. yeh whatever 🤬 .. clean it up..

    but like i said.. go outside.. discover 🤬 through personal experience and not google and ull be alright.. and also quit givin a 🤬 what other think in determining if ur gonna buy somethin or not.. if u like it u like it..

    that simple..
Sign In or Register to comment.