What's up everyone. We are doing a contest with T.I. and we are giving away $1200 a day for the next 10 days. Just wanted to give you all a heads up.
https://www.allhiphop.com/ti

Is Lebron engaged to... Mikko

#1 pick
#1 pick Members Posts: 3,926 ✭✭✭✭
edited September 2012 in AKA Donkey
You be the judge?

monica3.jpg
«1

Comments

  • MARIO_DRO
    MARIO_DRO Members Posts: 14,425 ✭✭✭✭✭
    #1 pick wrote: »
    You be the judge?

    monica3.jpg

    DONT U THINK U SHOULDA PUT A COMPARISON PIC UP?

    BUT TO ANSWER YOUR QUESTION, KIMI LOOKS NOTHING LIKE BRONS GUL
  • #1 pick
    #1 pick Members Posts: 3,926 ✭✭✭✭
    I don't have a pic, just going off top.
  • Ms.Scorp
    Ms.Scorp Kimi Turn that 62 to 125, 125 to a 250 250 to a half a million, ain't nothin' nobody can do with me.Members Posts: 3,733 ✭✭✭✭✭
    No, I wish....lol!!!

    She does look like she might have a wonky eye though....that would be the only similarity
    ;))
  • Nah Son
    Nah Son Habitual Line Stepper Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 9,367 ✭✭✭✭✭
    Who is that 🤬 the left
  • dalyricalbandit
    dalyricalbandit Co-Owner Of AllhipHop.com, Super Moderator, Administrator, Moderator Members, Moderators Posts: 67,918 Regulator
    #1 pick wrote: »
    You be the judge?

    monica3.jpg

    smash all these hoes
  • Ms.Scorp
    Ms.Scorp Kimi Turn that 62 to 125, 125 to a 250 250 to a half a million, ain't nothin' nobody can do with me.Members Posts: 3,733 ✭✭✭✭✭
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left

    Monica, looking really beautiful by the way. She looks good with long hair.
  • Stew
    Stew Rap Music Is My Religion HTTRMembers, Moderators, Writer Posts: 52,234 Regulator
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left

    cmon-son-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-299.gif
  • Nah Son
    Nah Son Habitual Line Stepper Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 9,367 ✭✭✭✭✭
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left

    cmon-son-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-299.gif

    Man that 🤬 looks like a new person with them long ass hair...Smash factor been upgraded to a zillion
  • Copper
    Copper The WickMembers Posts: 49,532 ✭✭✭✭✭
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left
    Monica shes married to shannon brown
  • T. Sanford
    T. Sanford Trill Doggy Dogg (Legion Of Trill) Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 25,291 ✭✭✭✭✭
    Damn Son wrote: »
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left

    cmon-son-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-299.gif

    Man that 🤬 looks like a new person with them long ass hair...Smash factor been upgraded to a zillion

    her rating went up with that long hair. she need to keep it for life
  • Tommy bilfiger
    Tommy bilfiger Members Posts: 22,675 ✭✭✭✭✭
    Monica face cute as fucc but her body wacc.She mad bony
  • Chase N Bundlez
    Chase N Bundlez Members Posts: 5,040 ✭✭✭✭✭
    Monica been overrated, wack then and wack now.

    Brandy and Monica are both washed now, but in their primes, "boy is mine (nh)" days..

    Brandy >>>> Monica
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    Ms.Scorp wrote: »
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left

    Monica, looking really beautiful by the way. She looks good with long hair.

    I was just about to say that..her hair looks amazing.

    Makes her look way younger.
  • Stew
    Stew Rap Music Is My Religion HTTRMembers, Moderators, Writer Posts: 52,234 Regulator
    edited September 2012
    Ms.Scorp wrote: »
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left

    Monica, looking really beautiful by the way. She looks good with long hair.

    I was just about to say that..her hair looks amazing.

    Makes her look way younger.

    That was her problem from the jump, the chic wanted to be all grown and gangsta and 🤬 . Married and had a kid with a low budget Trap Rapper that my little brother used to hang out with...........Fail.
  • ohhhla
    ohhhla Members Posts: 10,341 ✭✭✭✭✭
    @Chase N Bundlez

    Son, you know she got pretty face.

    I swear Brandy looked likes an alien.

    Like c'mon, son.
  • Idiopathic Joker
    Idiopathic Joker PISTOL GRIP PUMP IN MY LAP AT ALL TIMES Working On My LowriderMembers, Moderators Posts: 45,690 Regulator
    lebron's girl looks high
  • MARIO_DRO
    MARIO_DRO Members Posts: 14,425 ✭✭✭✭✭
    Monica been overrated, wack then and wack now.

    Brandy and Monica are both washed now, but in their primes, "boy is mine (nh)" days..

    Brandy >>>> Monica

    🤬 YOU CRAZY! BRANDY AINT NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVER LOOK BETTER THAN MONICA.. YEAH MONICA IS SKINNY AS 🤬 BUT MONICA IS ONE THE THEM JAZZY BROADS

    KATT>> BRANDY
  • Young Gunner
    Young Gunner Members Posts: 7,507 ✭✭✭✭✭
    Blind as 🤬 you are
  • Kat
    Kat Don't @ Me to Dumb Shit. H-TownMembers Posts: 50,667 ✭✭✭✭✭
    Brandy looks odd, Monica wins.
  • Louis Cipher
    Louis Cipher Members Posts: 4,020 ✭✭✭✭✭
    Damn Son wrote: »
    Damn Son wrote: »
    Who is that 🤬 the left

    cmon-son-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-299.gif

    Man that 🤬 looks like a new person with them long ass hair weave...Smash factor been upgraded to a zillion

    *fixed*

    and nah...outta that group id take lebron ol lady
  • SleepwalkingInJapan
    SleepwalkingInJapan Members Posts: 11,866 ✭✭✭✭✭
    Monica been overrated, wack then and wack now.

    Brandy and Monica are both washed now, but in their primes, "boy is mine (nh)" days..

    Brandy >>>> Monica
    tumblr_lfmaeyDDhD1qcmnsoo1_r2_500.gif

  • Chase N Bundlez
    Chase N Bundlez Members Posts: 5,040 ✭✭✭✭✭
    edited September 2012
    U 🤬 cant read.. yes, Brandy looks like an old crackhead rite now, but I said in their prime in the 90's.

    Face it, they both aint spectacular in the face, and whoever thinks Monica is, is buggin.. when u say she's pretty ur now puttin her up there with Beyonce, Ashanti, Mya, Amerie, C. Milian, A. Keys, etc.. now if u say she's as pretty as any one of those you're smoking more than weed.

    But point is they both, meh, in the face, but fine if u say Monica, cool, so its..

    Monica face >>> Brandy face.. but its..

    Brandy body >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Monica body... so overall Brandy wins.

    Check "I know what u did last summer" gym scene and certain episodes of Moesha, Brandy had the crazy cake.

    Now FOH and dont ever nosign me like that again.

  • Cinco
    Cinco Real Nigga Minerals Guests, Members, Writer, Content Producer Posts: 5,097 ✭✭✭✭✭
    That King Magazine w Brandi on the cover, they saw hella backlash for that 🤬 . Brandi body not >>>>>
  • Will Munny
    Will Munny Eatin pussy and kickin ass Members Posts: 30,199 ✭✭✭✭✭
    so which one is supposed to be kimi?
  • Louis Cipher
    Louis Cipher Members Posts: 4,020 ✭✭✭✭✭
    U 🤬 cant read.. yes, Brandy looks like an old crackhead rite now, but I said in their prime in the 90's.

    Face it, they both aint spectacular in the face, and whoever thinks Monica is, is buggin.. when u say she's pretty ur now puttin her up there with Beyonce, Ashanti, Mya, Amerie, C. Milian, A. Keys, etc.. now if u say she's as pretty as any one of those you're smoking more than weed.

    But point is they both, meh, in the face, but fine if u say Monica, cool, so its..

    Monica face >>> Brandy face.. but its..

    Brandy body >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Monica body... so overall Brandy wins.

    Check "I know what u did last summer" gym scene and certain episodes of Moesha, Brandy had the crazy cake.

    Now FOH and dont ever nosign me like that again.

    yea...since your opinion matters more than anybody elses...ok
Sign In or Register to comment.